Η ταμειακή επάρκεια και ομαλή ρευστότητα της καθώς επίσης και η περαιτέρω αύξηση των διαφημιστικών της εσόδων αποτελεί τους βασικούς στόχους της Τηλέτυπος για το δεύτερο εξάμηνο του έτους. Προϋπόθεση για την ενίσχυση των διαφημιστικών της εσόδων είναι η ευρωστία της συνολικής διαφημιστικής αγοράς, καθώς επίσης και η σταθερότητα του οικονομικού κλίματος, όπως σημειώνεται χαρακτηριστικά στις ενδιάμεσες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας. Σημειώνεται ότι το πρώτο εξάμηνο του έτους O κύκλος εργασιών της μητρικής κατά το πρώτο εξάμηνο του 2014 αυξήθηκε κατά 1,7% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013, ενώ το κόστος πωλήσεων μειώθηκε κατά 2,9% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2013. Συγκεκριμένα ο κύκλος εργασιών της μητρικής αυξήθηκε και ανήλθε σε 42,5 εκατ. ευρώ από 41,8 εκατ. ευρώ το 2013. Η προσπάθεια συγκράτησης του κόστους πωλήσεων το 2014 είχε ως αποτέλεσμα τη μείωση του. Ειδικότερα, το κόστος πωλήσεων μειώθηκε κατά 2,9% σε 40,8 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2013 από 42 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2013, ενώ τα μικτά αποτελέσματα της εταιρείας ανήλθαν σε κέρδη 1,7 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2014 από ζημιές 227 χιλ. ευρώ το 2013.
Όσο αφορά το λειτουργικό κόστος, τα έξοδα διοικητής λειτουργίας αυξήθηκαν κατά 9,9% σε 2,7 εκατ. ευρώ ενώ τα έξοδα λειτουργίας διάθεσης μειώθηκαν κατά 2% σε 1,1 εκατ. ευρώ. Την περίοδο 1η Ιανουαρίου έως 30η Ιουνίου 2014 καταγράφονται ζημίες προ φόρων της τάξης των 6,6 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών προ φόρων 9,6 εκατ. ευρώ το 2013, ενώ οι ζημιές μετά φόρων υποχώρησαν στα 4,6 εκατ. ευρώ από ζημιές 11,8 εκατ. ευρώ το 2013. Τέλος, οι ζημιές προ φόρων του ομίλου για την περίοδο 1η Ιανουαρίου έως 30η Ιουνίου 2014 ανέρχονται σε 6,6 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών προ φόρων 9,9 εκατ. ευρώ το 2013, ενώ οι ζημιές μετά φόρων σε 4,6 εκατ. ευρώ από ζημίες μετά φόρων 12,1 εκατ. ευρώ το 2013.