Το νέο Range Rover δεν είναι ότι ανεβάζει ακόμα πιο ψηλά τον πήχη στα πολυτελή SUV. Oύτε ότι πρόκειται για το πρώτο μοντέλο της βρετανικής αυτοκινητοβιομηχανίας που χρησιμοποιεί το προηγμένο υβριδικό σύστημα plug-inhybrid electric vehicle (PHEV), που ως ηλεκτροκίνητο προσφέρει 51 χλμ. αυτονομίας με εκπομπές 64 γρμ./χλμ. C02.
Είναι όλη αυτή η τεχνολογία που προβάλει κάτω από το αλουμινένιο αμάξωμα, η προηγμένη τετρακίνηση που αποτελεί μια πρόκληση για off –road αναζητήσεις, αν και πολύ σπάνια θα το δούμε να ανάβει φλας και να εγκαταλείπει το μουντό ασφλτοτάπητα και «χωθεί» μέσα στις λάσπες και στα ρυάκια, ασχέτως που η ισχυρή τετρακίνηση θα ανταποκριθεί με τον πιο ιδανικό τρόπο.
Είναι όλη αυτή η πολυτέλεια που συναντά κάποιος στο νέο Range Rover,από τα ανακλινόμενα πίσω καθίσματα, τα ανεξάρτητα tablets για τους πίσω επιβάτες, οι φωτισμοί LED, τα συστήματα πολυμέσων με σύνδεση Wi-Fi 4G, αλλά και το υψηλής απόδοσης Hi-Fi που μετατρέπουν το εσωτερικό σε αίθουσα μουσικής.
Σε ο,τι αφορά τους κινητήρες σίγουρα η υβριδική έκδοση συγκεντρώνει το ενδιαφέρον καθώς είναι 2λιτρο το θερμικό μοτέρ, 300 ίππων που μαζί με τον ηλεκτροκινητήρα η ισχύς ανεβαίνει στους 404 ίππους.
Στις άλλες εκδόσεις, έχουμε την έκδοση turbodiesel TDV6 3λίτρων με 249 ίππους και 258 άλογα, (αναλόγως τις αγορές), την έκδοση βενζίνης SDV8 4.4-λίτρων με 339 ίππους, ενώ για όσους θέλουν να ξεχωρίζουν η κορυφαία V8 5 λίτρων supercharge , στην ειδική πολύ πλούσια έκδοση Autobiography με 565 ίππους.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ:
https://www.motori.gr/newsarticle/auto-news/range-rover-otan-i-polyteleia-synanta-tin-tehnologia