Το Facebook φέρεται να ετοιμάζει μία πλατφόρμα που θα μπορεί να βοηθήσει τα τμήματα Marketing των εταιρειών στο να προσεγγίσουν με πιο αποτελεσματικό τρόπο το κοινό-στόχο τους.
Οι πληροφορίες προέρχονται από την εφημερίδα Wall Street Journal, η οποία κάνει λόγο για καλά πληροφορημένες πηγές που αναφέρονται στην επονομαζόμενη Atlas platform που εκτιμάται ότι θα αποκαλυφθεί από το κοινωνικό δίκτυο την ερχόμενη εβδομάδα. Οι πηγές της εφημερίδας σημειώνουν ότι αυτή η πλατφόρμα προέρχεται από την Atlas Advertising Suite που είχε αγοράσει το Facebook από την Microsoft το 2013. Η ίδια η Microsoft είχε εξαγοράσει την εν λόγω πλατφόρμα ως μέρος της αγοράς της aQuantive, έναντι 6,3 δισεκατομμυρίων δολαρίων, το 2007.
Το Facebook εκτιμάται ότι θέλει να δημιουργήσει ένα one stop shop για τους διαφημιστές, προκειμένου να δημιουργούν, να τοποθετούν και να μελετούν την απόδοση των διαφημίσεών τους στο Διαδίκτυο. Είναι εμφανές ότι κάτι τέτοιο θα φέρει το Facebook σε ευθεία αντιπαράθεση με την Google, η οποία αυτή τη στιγμή έχει μερίδιο αγοράς 31,45% στην online διαφήμιση, τη στιγμή που το Facebook έχει μερίδιο 7,8%.
Οι διαφημιστές που είναι πελάτες του Facebook αυτή τη στιγμή, σύμφωνα με το Reuters, είναι 1,5 εκατομμύριο, ενώ το διαφημιστικό τμήμα της Facebook σημειώνει σταθερή άνοδο τον τελευταίο καιρό, ειδικά μετά τη σύνδεση του Facebook Login με web προϊόντα και υπηρεσίες.