Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ολυμπιακή Ζυθοποιία
Οι καταναλωτικές τάσεις στην αγορά μπίρας
Τα μικρά σημεία πώλησης λιανικού εμπορίου παραμένουν πολύ σημαντικά στην συνολική κατανάλωση της κατηγορίας
Τρίτη, 05/02/2019

Τα σημαντικότερα στοιχεία των καταναλωτικών τάσεων για την αγορά μπίρας παρουσίασε η Ολυμπιακή Ζυθοποιία στο Convenience Retailing Conference 2019, που πραγματοποιήθηκε την Τέταρτη, 30 Ιανουάριου 2019,  στο Αμφιθέατρο Maroussi Plaza, με την παρουσία στελεχών λιανεμπορίου και προμηθευτών που δραστηριοποιούνται στον τομέα των μικρών σημείων πώλησης.

O Βασίλης Φιλίππου, Insights & Innovation Manager της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στα στοιχεία που προσδιορίζουν τη συγκεκριμένη τυπολογία καταστημάτων (μέγεθος, εμπορευόμενα είδη κλπ.) και στον εκτιμώμενο αριθμό των σημείων που δύναται να καταμετρηθούν, τα οποία ανέρχονται σε 30.400 καταστήματα. Εκτός αυτών, ωστόσο, υπάρχει μια πληθώρα «αχαρτογράφητων» ακόμα καταστημάτων (π.χ. εποχιακά καταστήματα σε τουριστικές περιοχές, κάβες, καταστήματα σε πρατήρια βενζίνης, αυτόματα μηχανήματα κλπ.), τα οποία κάλλιστα θα μπορούσαν να θεωρηθούν convenience stores και η συνεισφορά τους στις πωλήσεις κάποιων κατηγοριών είναι σημαντική.

Ειδικότερα, για την αγορά της μπύρας, ο Β. Φιλίππου ανέφερε ότι από τις συνολικές  πωλήσεις της ζεστής αγοράς, το 36% περίπου προέρχεται από τα μικρά σημεία λιανικής πώλησης, όπου αν συνυπολογιστούν και τα «αχαρτογράφητα» καταστήματα το ποσοστό μπορεί να φτάσει ή και να ξεπεράσει το 50%. Σημαντικό ρόλο στη δυναμική αυτών των καταστημάτων – ιδίως των εποχιακών – διαδραματίζει ο διαρκώς αυξανόμενος αριθμός των τουριστών.

Οι καταναλωτές που επιλέγουν το convenience trade για την κατηγορία της μπύρας είναι συνήθως νεότεροι σε ηλικία (έως 35 ετών), με βασικά κριτήρια επιλογής αγοράς την εγγύτητα της τοποθεσίας του σημεία και την «κατάλληλη θερμοκρασία» του προϊόντος. Η πλειοψηφία των καταναλωτών αγοράζει μπύρα από τα μικρά σημεία για άμεση κατανάλωση, είτε με φίλους είτε με την οικογένειά τους, επιβεβαιώνοντας για άλλη μία φορά το ότι η μπύρα είναι το κατεξοχήν ποτό της παρέας και συντροφικότητας ενηλίκων.

Ο Β. Φιλίππου τόνισε, τέλος, την ανάγκη για εξορθολογισμό και βελτίωση του κωδικολογίου της μπύρας στα μικρά σημεία λιανικής πώλησης, ώστε οι καταναλωτές να βρίσκουν εύκολα αυτό ακριβώς που ψάχνουν, προσθέτοντας έτσι έναν επιπλέον λόγο για να τα επισκεφτεί κάποιος και αυξάνοντας με αυτό τον τρόπο τον τζίρο τους και την κατανάλωση.

Συναφείς αναρτήσεις
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία συνεχίζει να βρίσκεται σε θετική αναπτυξιακή τροχιά, σε συνδυασμό με την ενίσχυση της ανταγωνιστικής της θέσης, σε μία ...
Η εταιρεία δημοσιεύει τον πρώτο Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης
Πιστή στον εταιρικό Σκοπό της, «Ζυθοποιούμε για ένα καλύτερο σήμερα και αύριο», η Ολυμπιακή Ζυθοποιία δημοσιεύει τον πρώτο Απολογισμό ...
Oλυμπιακή Ζυθοποιϊα
Η Ολυμπιακή Ζυθοποιία, η οποία προέκυψε από τη συγχώνευση της Μύθος και της Ολυμπιακής, λειτουργεί δύο ζυθοποιεία σε περιοχές της Θεσσαλονίκης ...
Επιτροπή Ανταγωνισμού
Πρόστιμο συνολικού ύψους 31.4 εκ. ευρώ επέβαλε με ομόφωνη απόφασή της η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού στην εταιρεία Αθηναϊκή Ζυθοποιία ...
Μύθος Ζυθοποιία - Ολυμπιακή Ζυθοποιία
Στο νέο σχήμα με την επωνυμία «Ολυμπιακή Ζυθοποιία» ο όμιλος Carlsberg συμμετέχει με ποσοστό 51% και οι μέτοχοι της ...
 
 
Τα αποτελέσματα 2023 ανακοίνωσε ο όμιλος Intracom. Στην νέα εταιρική του μορφή, καταγράφει: συγκεντρωτικά συνολικά εισοδήματα: € 38,3 εκατ., ισχυρή ρευστότητα € 162,8 εκατ., αξία συμμετοχών σε εισηγμένες (29/12/2023): ...
Η Coral Α.Ε. – Shell Licensee, έρχεται με δύο νέες προσφορές για το προσεχές διάστημα. Από το Σάββατο 27 Απριλίου και μέχρι το ...
Αύξηση 10% στα προ φόρων κέρδη ανακοίνωσε ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για την χρήση του 2023. Αναλυτικά, τα συνολικά έσοδα του Ομίλου για το 2023 διαμορφώθηκαν σε ...
Την έναρξη λειτουργίας στην Κύπρο της EKO Energy, που θα δραστηριοποιείται στον τομέα της προμήθειας πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, ανακοίνωσε η ...
Η Epsilon Net, μετά από ενημέρωση που είχε από τον βασικό της μέτοχο, ανακοίνωσε ότι υφίστανται διαπραγματεύσεις για στρατηγική συνεργασία με ξένο επενδυτή, οι οποίες ...
Tο ενδεχόμενο εισαγωγής των μετοχών της σε διεθνές χρηματιστήριο, συμπεριλαμβανομένου του Χρηματιστηρίου του Λονδίνου, εντός των επόμενων 12-18 μηνών, εξετάζει η MYTILINEOS. Όπως αναφέρει η εταιρεία ...
Αύξηση 10% στα καθαρά κέρδη μετά από δικαιώματα μειοψηφίας ανακοίνωσε η MYTILINEOS Energy & Metals για το α' τρίμηνο του 2024, στα €158 εκατ. έναντι €143 ...
Η ΕΚΟ, η μεγαλύτερη εταιρεία εμπορίας καυσίμων στην Ελλάδα, στηρίζει και φέτος την οικογένεια και τους πελάτες της, με μια μεγάλη προσφορά στα ...
Αναρωτιέστε ποιο είναι το καλύτερο πλυστικό μηχάνημα για εσάς; Η Kärcher που ειδικεύεται σε οικιακά και επαγγελματικά μηχανήματα καθαρισμού απαντά με μια μεγάλη ...
Η PRODEA Investments ανακοινώνει ότι τα έσοδα του ομίλου από μισθώματα ανήλθαν σε €165,2 εκατ. έναντι €149,7 εκατ. το 2022 (αύξηση 10,3%). Η ...
Η εργασιακή πραγματικότητα διαμορφώνεται με σημαντικές μεταβολές, επιφέροντας την ανάγκη αναβάθμισης των δεξιοτήτων των εργαζομένων, ταυτόχρονα με την προσαρμογή τους στην ταχεία τεχνολογική ...
Η ELPEDISON διευρύνει τις διαθέσιμες μεθόδους πληρωμής, ανακοινώνοντας με μεγάλο ενθουσιασμό ότι παρέχει πλέον στους πελάτες της τη δυνατότητα να εξοφλούν τους λογαριασμούς ...