Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
ΟΛΘ
Αύξηση 15,1% στα κέρδη μετά φόρων στο 9μηνο
Τρίτη, 25/11/2014

Αύξηση πωλήσεων και κερδών καταγράφονται σε όλους τους λειτουργικούς τομείς του λιμανιού της Θεσσαλονίκης στο εννεάμηνο της τρέχουσας χρήσης. Συγκεκριμένα για την περίοδο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου 2014 ο κύκλος εργασιών της ΟΛΘ διαμορφώθηκε στα 41.051.994 ευρώ, αυξημένος κατά 9,30% έναντι 37.559.626 ευρώ του αντίστοιχου εννιαμήνου του 2013. Αντίστοιχα το μικτό κέρδος έφτασε στα 20.149.674 ευρώ, αυξημένο κατά 24,18% έναντι των 16.225.752 ευρώ του 2013, ενώ τα κέρδη προ φόρων αυξήθηκαν κατά 17,04% στα 21.038.703 ευρώ και μετά από φόρους κινήθηκαν ανοδικά κατά 15,10% στα 15.838.566 ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι τα λειτουργικά κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στο 52,77%, αυξημένα κατά 27,19%.

Ειδικότερα ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων (κοντέινερς): Άνοδος της διακίνησης κατά 11,79% στα 249.563 TEUs και αύξηση τζίρου κατά 9,71% έναντι του 2013. . Αύξηση στο γενικό φορτίο κατά 19,32% και στο ξηρό χύμα φορτίο κατά 6,86%, με ταυτόχρονη άνοδο του τζίρου κατά 8,81%, εμφάνισε το Συμβατικό Λιμάνι. Στο Επιβατικό Λιμάνι κατεγράφη αύξηση τζίρου κατά 18.26% και στον χώρο εκμετάλλευσης χώρων αύξηση τζίρου 5,95%.

Συνολικά τα έσοδα της ΟΛΘ στο εννεάμηνο του 2014 αυξήθηκαν  κατά 4,04% από το αντίστοιχο διάστημα του  2013, παρά τη μείωση των χρηματοοικονομικών εσόδων κατά 42,52%, λόγω σημαντικής πτώσης των επιτοκίων και των επενδυμένων διαθεσίμων της εταιρίας. Παράλληλα, το σύνολο των εξόδων μειώθηκε έναντι του  2013 κατά 5,49%, κυρίως εξαιτίας της μείωσης των αμοιβών του προσωπικού κατά 7,58%, λόγω αποχώρησης εργαζομένων για συνταξιοδότηση. Αναφερόμενος στα οικονομικά της ΟΛΘ ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας δήλωσε: «Όπως είχαμε προβλέψει το 2014 εξελίσσεται για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης στην καλύτερη χρόνιά από την ίδρυσή του. Η δουλειά της διοίκησης και των εργαζομένων με τη συνεργασία των χρηστών του λιμένα αποδίδει επ’ ωφελεία όλων των εμπλεκομένων, αλλά και της εθνικής οικονομίας. Οι προοπτικές για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι μεγάλες. Το ίδιο και οι προκλήσεις, στις οποίες όλοι όσοι κατέχουν υπεύθυνες θέσεις οφείλουν να ανταποκριθούν, ώστε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να εξακολουθήσει να παίζει πρωταγωνιστικό ρόλο στην ανάπτυξη της ευρύτερης περιοχής».

Σχετικοί όροι:
Συναφείς αναρτήσεις
Για το 67%
Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, εταιρείας μέλους του Υπερταμείου, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση προχώρησε στην αποσφράγιση των τεσσάρων ...
Βελτίωση προσφορών
Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση προχώρησε στην αποσφράγιση των τριών ...
Για το 67% του λιμανιού
Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, παρέλαβε σήμερα, Παρασκευή 5 Αυγούστου 2022, τρεις (3) δεσμευτικές προσφορές για την απόκτηση ...
Το 67% στη Belterra
Το όριο των 1/3 του συνόλου των δικαιωμάτων ψήφου της ΟΛΘ πέρασε η Belterra, συμφερόντων της οικογένειας Σαββίδη, καθώς ...
Iβάν Σαββίδης
Με περισσότερα από 106 εκατ. ευρώ στο ταμείο του ΟΛΘ στο εξάμηνο και μηδενικό δανεισμό, ο Ιβάν Σαββίδης έδειξε ...
Ιβάν Σαββίδης
Στον έλεγχο του ομίλου Ιβάν Σαββίδη θα περάσει το 66,67% της SEGT, βασικού μετόχου του ΟΛΘ, με ποσοστό 67%, ...
ΟΛΘ
Κατά τη διάρκεια του 2019, η συνολική δραστηριότητα του ΟΛΘ κινήθηκε ανοδικά για μία ακόμη χρονιά, οδηγώντας σε αυξημένα έσοδα ...
ΔΕΚΟ
Όσο ακριβώς είναι το κονδύλι που προβλέπεται στον προύπολογισμό για το επίδομα θέρμανσης 55 – 60 εκατ. ευρώ, τόσα ...
Iδιωτικοποίηση ΔΕΣΦΑ
Α) Κοινοπραξία με Lead Member την εταιρεία Snam S.p.A, αποτελούμενη από τις κατωτέρω εταιρείες: Snam S.p.A - Lead Member Δραστηριοποιείται στην ...
 
 
Το εντυπωσιακό ταχύπλοο EuroChampion Jet έφτασε την Κυριακή, 3 Μαρτίου στο λιμάνι του Πειραιά. Πρόκειται για το νεότερο μέλος της οικογένειας της SEAJETS, ...
Mειώθηκε σημαντικά τον Ιανουάριο ο αριθμός των ελληνόκτητων δεξαμενόπλοιων, που μετέφεραν ρωσικό πετρέλαιο, σύμφωνα με στοιχεία του Bloomberg, που αποδίδει την εξέλιξη αυτή ...
Στην Μαύρη θάλασσα
Σοβαρές ζημιές υπέστη ελληνόκτητο φορτηγό πλοίο από χτύπημα νάρκης στη Μαύρη Θάλασσα, ενώ κατευθυνόταν στο λιμάνι Ισμαήλ του Δούναβη στην Ουκρανία, για να ...
1 δισ. ευρώ για εκσυγχρονισμό του στόλου
Υπεγράφη το Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) της ΟΝΕΧ Group με την Attica Group συνολικού ύψους 1 δισ. ευρώ και αφορά το ναυπηγικό πρόγραμμα εκσυγχρονισμού ...
Στόλος 5.250 πλοία
Η Ένωσις Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) δημοσίευσε την Ετήσια Έκθεσή της για την περίοδο 2022-2023, στην οποία παρουσιάζονται και αναλύονται οι σημαντικότερες εξελίξεις, σε θέματα ναυτιλιακής ...
Κατακόρυφη αύξηση παρουσιάζει την τελευταία διετία η γυναικεία ναυτική απασχόληση, που αγγίζει το 31%, όταν η εγγεγραμμένη ναυτική απασχόληση το 2022 εμφανίζει αύξηση ...
Δύο μέρες πριν από την γ.σ.
Oικονομικό έλεγχο της MIG ζητεί η πλευρά του Μάριου Ηλιόπουλου. Όπως έγινε γνωστό, από την MIG, δύο μέρες πριν από την επαναληπτική γενική ...
Στο 13% η συμμετοχή του
Δωρεά 2 εκατομμυρίων ευρώ για υγεία, παιδεία, αθλητισμό, πολιτισμό, περιβάλλον και ίδρυση Ιδρύματος Ηλιόπουλος στη μνήμη του πατέρα του Παναγιώτη Ηλιόπουλου, θα πραγματοποιήσει ...
Βρέθηκε λύση
Η ασφαλιστική διαμάχη που δημιούργησε συμφόρηση τάνκερ στον Βόσπορο επιλύθηκε, δηλώνει ναυτασφαλιστής στους Financial Times. Κομβόι δεξαμενόπλοιων υποχρεώθηκε να ρίξει άγκυρα σε Βόσπορο και Δαρδανέλια, αφού η Τουρκία ζήτησε επιπλέον αποδεικτικά ασφάλισης ύστερα ...
Για την απόκτηση του 67% του λιμανιού
Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, παρέλαβε σήμερα, Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2022, δύο (2) προσφορές για την απόκτηση του 67% του μετοχικού κεφαλαίου ...
Βελτίωση προσφορών
Το Διοικητικό Συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, κατά τη σημερινή του συνεδρίαση προχώρησε στην αποσφράγιση των τριών (3) οικονομικών προσφορών που ...
Έναρξη της Δημόσιας Προσφοράς 20Ιουλίου και λήξη 22Ιουλίου 2022
Η «CPLP SHIPPING HOLDINGS PLC» (η «Εκδότρια»), μέλος του Ομίλου Capital Product Partners L.P. ανακοινώνει ότι μετά την έγκριση του σχετικού Ενημερωτικού Δελτίου ...