Η ενίσχυση της εξαγωγικής δραστηριότητας και η διάθεση νέων προϊόντων στην αγορά συνθέτουν τη στρατηγική της ελληνικής εταιρείας αναψυκτικών - χυμών Λουξ - Μαρλαφέκας για τα επόμενα χρόνια.
Η εταιρεία έχει ήδη δρομολογήσει νέα επένδυση ύψους 33 εκατ. ευρώ που αφορά την κατασκευή νέας μονάδας στο Αίγιο για την παραγωγή καινοτόμων προϊόντων που θα απευθύνονται τόσο στην ελληνική αγορά όσο και στις αγορές του εξωτερικού και συγκεκριμένα φυσικών αναψυκτικών.
Η Λουξ έχει κατορθώσει να βρίσκεται στη δεύτερη θέση της αγοράς των αναψυκτικών με γεύση - εκτός των προϊόντων Cola - με μερίδιο που ξεπερνά το 20%, πάνω και από την πολυεθνική Pepsico, ενώ τα προϊόντα της αποτελούν το επίσημο αναψυκτικό της ελληνικής προεδρίας, γεγονός που εκτιμάται ότι θα ισχυροποιήσει περαιτέρω την εικόνα και την προβολή της στη διεθνή αγορά.
Εν τω μεταξύ και σε ότι αφορά στην πορεία των οικονομικών της μεγεθών η Πατρινή εταιρεία αναψυκτικών συνέχισε και κατά το 2013 τη συνδυασμένη αύξηση των πωλήσεων και του μεριδίου της στην ελληνική αγορά αναψυκτικών.
Η εταιρεία το 2013 κατέγραψε πωλήσεις ύψους 27,02 εκατ. ευρώ έναντι 24,79 εκατ. ευρώ το 2012, αυξημένες κατά 9%. Οι πωλήσεις αυτές είναι κατά 39,1% υψηλότερες από αυτές που είχε καταγράψει το έτος 2010. Βελτιώνοντας το μεικτό της περιθώριο (52,8% από 52%), παρουσίασε αυξημένα κέρδη προ φόρων (2,33 εκατ. ευρώ), αν και τα καθαρά κέρδη της (1,65 εκατ. ευρώ) υποχώρησαν, λόγω υψηλότερης φορολογικής επιβάρυνσης.
Αντίστοιχα τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας ανήλθαν πέρυσι στα 2,333 εκατ. ευρώ όταν στη χρήση του 2012 ήταν 2,291 εκατ. ευρώ.
Για τη φετινή χρονιά ήδη το πρώτο τετράμηνο οι πωλήσεις της κατέγραψαν άνοδο 15% ακολουθώντας την ανοδική πορεία της περσινής χρονιάς. Πολύ θετικά κινείται και η διείσδυση στην αγορά της Βορείου Ελλάδας, όπου επιχειρείται δυναμικό άνοιγμα μέσα από την είσοδο σε περισσότερα σημεία λιανικής πώλησης, κυρίως των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ.