Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Για την προβολή της χώρας μας
Μία ακόμα χαμένη ευκαιρία
Πέμπτη, 31/08/2017

Ανακοινώθηκε λοιπόν επισήμως ότι στο πρόγραμμα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι για το 2018 περιλαμβάνεται η Τουρκία, ενώ ακόμα δεν έχει ξεκαθαρίσει η υπόθεση της Κροατίας, που έχει θέσει κι αυτή υποψηφιότητα για έναν αγώνα στο WRC.

Η Τουρκία επιστρέφει στα μεγάλα σαλόνια του WRC έπειτα από 7 χρόνια, ενώ, εάν τελικά προκριθεί και συμπεριληφθεί στο τελικό πρόγραμμα, η Κροατία θα πετύχει την πρώτη της παρουσία στον θεσμό. 

Όπως ήδη γίνεται αντιληπτό, η Ελλάδα με το Ράλι Ακρόπολις και την τεράστια ιστορία του, μένει εκτός. 

Και το χειρότερο: θα έχει «δίπλα» της δύο χώρες (η Τουρκία είναι ήδη σίγουρη), που θα “παίζουν” στο σανίδι του WRC.

Τι θα περιλαμβάνει η δική μας πραγματικότητα; Το Ράλι Ακρόπολις θα συνεχίσει να είναι μέρος του “θαμπού” Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος και θα εξαντλεί τη δυναμική του ανάμεσα σε αγώνες που διοργανώνουν η Τσεχία, η Λετονία, τα Κανάρια Νησιά, οι Αζόρες κ.ο.κ.

Θα μπορούσαμε να περιμένουμε κάτι διαφορετικό; Τι άλλο θα μπορούσε να γίνει όταν η φετινή διοργάνωση πήρε το πράσινο φως στη λήξη του χρόνου, ο αριθμός των συμμετοχών ήταν τέτοιος που θα ντρεπόσουν να τον ανακοινώσεις άλλες εποχές και η επικοινωνιακή προβολή δεν απασχόλησε κανέναν. 

Φυσικό και επόμενο οι θεατές να είναι μετρημένοι στα δάχτυλα τόσο σε εκκίνηση και τερματισμό μπροστά από την Έκθεση της Λαμίας (πώς κατάντησε έτσι αυτός ο αγώνας!) όσο και στις Ειδικές Διαδρομές. Θλιβερό το θέαμα, ο αγώνας μόνο στην ονομασία θύμιζε Ράλι Ακρόπολις.

Θα μας πείτε, είναι σωστό να συγκρίνουμε δύο διαφορετικές εποχές; Ίσως όχι. Όμως η σύγκριση είναι αυθόρμητη, έρχεται πηγαία ακολουθώντας την ονομασία. Ας σταματήσει να ονομάζεται έτσι ο αγώνας για να παύσουν και οι “άδικες” συγκρίσεις.

Ας γίνει κάτι άλλο το “Ράλι Ακρόπολις”, γιατί έτσι όπως είναι δεν το «θέλουμε».

Θέλουμε το Ράλι Ακρόπολις να συνεχίσει την τρομερή του ιστορία από εκεί που τη θυμόμαστε, με όλα τα πρώτα ονόματα να φωτογραφίζονται κάτω από τον Ιερό Βράχο και η φωτογραφία να κάνει τον γύρο του κόσμου. Θέλουμε ένα Ακρόπολις κοντά σ’ αυτό που ήταν: πόλος έλξης για εργοστάσια, οδηγούς και θεατές.

Αν δεν γίνεται, δεν ωφελεί να λέγεται Ακρόπολις.