Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ιούλιος με αυξήσεις
Τετάρτη, 26/06/2019

Από την 1η Ιουλίου το κόμιστρο των διοδίων της Αττικής οδού αυξάνει κατά 20 λεπτά στα αυτοκίνητα.

Όμως πριν «κλείσει» το πρώτο 6μηνο από την αύξηση των διοδίων στην Αττική Οδό, έρχεται και η δεύτερη. Από 1ης Ιανουαρίου 2020 άλλα 30 λεπτά θα επιβαρύνουν τον χρήστη.

Όμως είναι εντελώς άδικο να πληρώνει ο οδηγός το ίδιο αντίτιμο κάνοντας χρήση όλης της διαδρομής, από την Ελευσίνα μέχρι το Αεροδρόμιο, ή το αντίστροφό, μήκους 45 περίπου χλμ., με τον οδηγό που κάνει χρήση μίας, δύο, ή τριών εξ’οδων.

Αυτό δεν συμβαίνει πουθενά στην Ευρώπη. Βέβαια η Ελλάδα είναι κάτι το διαφορετικό. Μην ξεχνάμε τα διόδια στο Εθνικό Δίκτυο, που στη διαδρομή για τη Θεσσαλονίκη σταματάς για να πληρώσεις κάθε 50 χλμ. ενώ στην Αττική Όδό, όση απόσταση και αν διανύσεις , το αντίτιμο είναι το ίδιο. 

Βέβαια το χρήμα δεν «μαζεύεται» από τον χρήστη που κινείται σε όλη τη διαδρομή, αλλά σε αυτόν που «μπαινοβγαίνει» στην Αττική Οδό. Για σκεφτείτε δύο-τρεις φορές την ημέρα να κάνεις χρήση της Αττικής Οδού…

Το γίνει λοιπόν το κόμιστρο των διοδίων αναλόγως των χλμ. (που αυτό θα ήταν το σωστό) το βλέπουμε πολύ δύσκολο, καθώς δεν έχει σχεδιαστεί η Αττική Οδός με κιόσκια –ταμεία- στις εισόδους-εξόδους, αν και όλα γίνονται.

Σαφώς και όλα γίνονται, αλλά με τι κόστος…

Η Αττική Οδός σίγουρα αποτελεί μια μεγάλη ανάσα στο καθημερινή κυκλοφοριακή κίνηση, δεν τίθεται θέμα για αυτό, αλλά έπρεπε να ήταν κόστος χρήσης ανά χλμ.