Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Ποιοι εκθέτουν ανεπανόρθωτα το ελληνικό e-εμπόριο;
Η τραγωδία των ελληνικών εταιριών courier
Πέμπτη, 16/04/2020

Ένα μήνα από το κλείσιμο των εμπορικών καταστημάτων και την στροφή καταναλωτών και επιχειρήσεων στο ηλεκτρονικό εμπόριο, η κατάσταση στην ελληνική αγορά των εταιριών courier είναι δραματική.

Οι χρόνοι παράδοσης ξεπερνούν πλέον και τις ...15 εργάσιμες, την ώρα που όσο έχουν την τύχη να συνεργάζονται με εταιρίες του εξωτερικού, βλέπουν τις παραδόσεις να γίνονται εντός του πλαισίου της 1-2 εργάσιμων ημερών.

Την ίδια ώρα διαβάζουμε, αλλά και βλέπουμε την καθημερινότητά μας αυξήσεις για υπηρεσίες που δεν υπάρχουν.

Και αναφέρομαι στις γνωστές - επώνυμες ελληνικές εταιρίες μεταφορών όπως την ACS στην Speedex, την Γενική Ταχυδρομική.

Τα τηλέφωνά τους δεν λειτουργούν ποτέ, τα όποια συστήματα διαθέτουν έχουν καταρρεύσει και οι άτυχοι εργαζόμενοι προσπαθούν αν συμμαζέψουν όσα συμμαζεύονται.

Από την άλλη πλευρά αν κάποιος επιχειρήσει να πραγματοποιήσει αγορές από τα ηλεκτρονικά κατάστημα του Public, του Intersport, του Leory Merlin κ.α.διαβάζει το ενημερωτικό μήνυμα ότι λόγω των ημερών οι αποστολές πραγματοποιούνται εντός 15 εργάσιμων ημερών!

Δηλαδή με απλά λόγια σου λένε ότι θα παραλάβεις αυτό που θέλεις πριν από το Πάσχα, στα μέσα Μαίου, στην καλύτερη περίπτωση.

Και αν δεχτούμε ότι οι εταιρίες courier δεν κατάφεραν να σταθούν στο ύψος των περιστάσεων, πως μια σοβαρή και μεγάλη εμπορική επιχείρηση που σέβεται το όνομά της και τους πελάτες της δέχεται να συνεργάζεται με κάποιον που εξυπηρετεί "εντός 15 εργάσιμων";

Και μετά φταίει η κρίση και ο Covid 19...

Υ.Γ.1 Η πλάκα είναι ότι τα ΕΛΤΑ με τα τόσα προβλήματα συνεχίζουν να εξυπηρετούν με αξιοπρέπεια

Υ.Γ.2 Πως η DHL εξυπηρετεί εντός μίας εργάσιμης παραδόσεις από το εξωτερικό;

Υ.Γ.3 Μήπως τελικά αυτοί που δέχονται να πουλάνε υπηρεσίες 15 εργάσιμων, απλά αυτές έχουν αγοράσει;

Υ.Γ.4 Γιατί δεν μπορώ να πιστέψω ότι απλά δεν μπορούν να κάνουν τη δουλειά τους...