Στo πλαίσιοo της επίσημης παρουσίασης της νέας BMW M2 Coupe στην Ουγγαρία, στην πίστα της Formula 1 Ουγγαρόρινγκ, δεν χάσαμε την ευκαιρία να βρεθούμε για λίγο μαζί με τη νέα BMW M6.
Η εμπειρία; Μοναδική.
Απλά αναφέρουμε πως οι τεχνικοί από το Μόναχο έκαναν για ακόμη μία φορά το θαύμα τους, μεταμορφώνοντας το μεγάλο coupe σε ένα αυτοκίνητο που ικανοποιεί στον μέγιστο βαθμό τα χούγια ενός πραγματικού οδηγού: άφθονη ισχύς, συγκλονιστικός ήχος και βέβαια πολυτέλεια.
Οδηγήσαμε για λίγα χιλιόμετρα το γερμανικό μοντέλο, αναστατώνοντας επιβάτες, απέναντι διερχόμενους οδηγούς και βέβαια εμάς τους ιδίους, κάτι που στο τέλος της ημέρας είναι και το ζητούμενο, όταν πρόκειται για κάτι ξεχωριστό, όπως είναι και θα είναι κάθε ΒΜW της σειράς Μ.
Είμαστε λοιπόν στο φιλόξενο εσωτερικό και όλο το σκηνικό θυμίζει ταινία.
Κλασικός, ευρωπαϊκών προδιαγραφών επαρχιακός δρόμος με καλό οδόστρωμα και προσεγμένη σχεδίαση, παλιός φίλος στο κάθισμα του συνοδηγού, κλειστό το κινητό, όπως και το ηχοσύστημα.
Η έκδοση μάλιστα που οδηγήσαμε ήταν διαθέσιμη με το προαιρετικό πακέτο αναβάθμισης Competition Package, το οποίο ανεβάζει την ισχύ του V8 Twin Turbo κινητήρα των 4,4 λίτρων στους 600 ίππους (από 560 της …απλής Μ6)
και τη ροπή στα 71,4 χλγμ (από 69,3 χλγμ). Πιο εντυπωσιακό όμως στοιχείο αποτελεί το γεγονός ότι η παραπάνω ροπή είναι διαθέσιμη από τις 1.500 έως και τις 6.000 σ.α.λ.
Με αυτές τις βελτιώσεις η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 3,9 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική μπορεί να φτάσει τα 305 χλμ./ώρα με το ειδικό πακέτο M Driver’s Package, καθώς στις εκδόσεις χωρίς το Competition Package η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Οι αλλαγές στις M6 Competition δεν περιορίζονται φυσικά στην αύξηση της ιπποδύναμης. Τροποποιήσεις έχει δεχθεί τόσο η ανάρτηση, με διαφορετικά ελατήρια, αμορτισέρ και αντιστρεπτικές δοκούς, το σύστημα διεύθυνσης, το ελεγχόμενο διαφορικό, όπως και το σύστημα ευστάθειας DSC, που στην επιλογή Dynamic αφήνει μεγαλύτερη ελευθερία επιλογών στον οδηγό. Το κιβώτιο παραμένει το 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη M DCT, το οποίο συνδυάζεται με αρκετές χαρτογραφήσεις ανάλογα με τη διάθεση.
Διαφορές συναντάμε και στην αισθητική του αμαξώματος, με διαφορετική εξάτμιση και επανασχεδιασμένες ζάντες 20 ιντσών.
Όμως δεν είναι μόνο η εμφάνισή της. Είναι και η πολυτέλεια που εκπέμπει. Και αυτό δεν αποκαλύπτεται μέσα από τις φωτογραφίες, παρά μόνο όταν ανοίξεις την πόρτα και καθίσεις στα δερμάτινα μπάκετ καθίσματα.
Η συγκεκριμένη BMW M6 λοιπόν μαζεύει άφθονα χιλιόμετρα στον αυτοκινητόδρομο, χωρίς να το καταλάβεις, στρίβει με διπλάσιες ταχύτητες σε σχέση με το επιτρεπόμενο όριο, στο επαρχιακό δίκτυο, αλλάζει ταχύτητες εν ριπή οφθαλμού, φρενάρει απίστευτα και με τα ηλεκτρονικά απενεργοποιημένα απαιτεί τον ανάλογο σεβασμό. Παραμένει πάντως φιλική και με εξαιρετική αίσθηση και πληροφόρηση από το τιμόνι. Συνήθως, με τέτοια βαριά coupe, σε κλειστές στροφές αποφεύγεις την υπερβολή, γιατί, με κάθε τρόπο, εκφράζουν τη δυσαρέσκειά τους. Προκύπτει υποστροφή που εξελίσσεται σε άγαρμπη υπερστροφή, τα φρένα διαμαρτύρονται, τα ελαστικά φθείρονται αλλοπρόσαλλα και, γενικά, αισθάνεσαι τουλάχιστον άβολα.
Φυσικά, όπως καταλαβαίνετε, όλα έχουν και το αντίστοιχο τίμημα, καθώς για την απόκτηση του βαυαρικού coupe χρειάζονται σχεδόν 250.000 ευρώ.