Αύξηση 4,2% έπειτα από εννέα τρίμηνα κατέγραψε ο κύκλος εργασιών της Forthnet στο β' τρίμηνο χάρη στη διεύρυνση της συνδρομητικής βάσης, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα και την τόνωση των προσαρμοσμένων Ebitda. Συγκεκριμένα ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών για το β τρίμηνο του 2014, ανήλθε στα 97,5 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση σε σχέση με το β τρίμηνο του 2013 για πρώτη φορά μετά από 9 τρίμηνα και παρά τη μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά δίκτυα. Σημειώνεται ότι η από 1/1/14 μείωση των τελών τερματισμού στα σταθερά τηλεπικοινωνιακά δίκτυα επηρέασε τα έσοδα κατά 1,1 εκατ. ευρώ.
Παρ’ όλα αυτά σε επίπεδο πρώτου εξαμήνου η εταιρεία συνέχισε να εμφανίζει καθαρές ζημιές οι οποίες διαμορφώθηκαν στα 23,794 εκατ. ευρώ από 28,774 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστηματ ου 2013, ενώ ο τζίρος της ανήλθε το πρώτο εξάμηνο στο ύψος των 192,439 εκατ. ευρώ από 188,521 εκατ. ευρώ.
Επίσης θα πρέπει να αναφέρουμε ότι η τάση βελτίωσης των εσόδων είναι επίσης εμφανής στα έσοδα λιανικής, εξαιτίας της εμπορικής επιτυχίας του Nova 3Play. Η αυξανόμενη συνδρομητική βάση αρχίζει να βελτιώνει τα έσοδα λιανικής, με το β τρίμηνο να εμφανίζει αύξηση για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο.
Ωστόσο η επίπτωση της αύξησης σε νέους συνδρομητές που συντελέστηκε το β’ τρίμηνο, και που οδήγησε σε ιστορικά υψηλά τις συνολικές συνδρομές, σε συνδρομητές PayTV και Broadband, δεν αποτυπώνεται πλήρως στα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας. Τα προσαρμοσμένα EBITDA του 2ου τριμήνου του 2014 ανήλθαν στα 16,32 εκατ. ευρώ, έναντι 16,27 εκατ. ευρώ το 2ο τρίμηνο του 2013, ενώ ο συνολικός τραπεζικός δανεισμός τον Ιούνιο του 2014 ανερχόταν σε 325 εκατ. ευρώ.
Σύμφωνα με το Διευθύνοντα Σύμβουλο, κ. Πάνο Παπαδόπουλο: «Ένα χρόνο μετά το λανσάρισμα του Nova 3Play, η εταιρεία συνεχίζει να ισχυροποιεί τη θέση της. Η επιλογή μας να διαφοροποιηθούμε σε σχέση με τον ανταγωνισμό, δημιουργώντας μία νέα αγορά ψυχαγωγίας και επικοινωνίας, αρχίζει να αποτυπώνεται στα οικονομικά μας μεγέθη. Τα έσοδα λιανικής συνεχίζουν να σημειώνουν αύξηση, ενώ στο β’ τρίμηνο παρουσίασε βελτίωση και ο κύκλος εργασιών και τα EBITDA. Η μεγάλη απήχηση της υπηρεσίας Nova 3Play συνεχίστηκε αμείωτη, ενισχύοντας τη διείσδυση της συνδρομητικής τηλεόρασης και της ευρυζωνικότητας στη χώρα. Ως απόρροια, η συνδρομητική βάση της εταιρείας κατέγραψε νέο ιστορικό υψηλό, βελτιώνοντας τα μερίδια αγοράς της»