Ο μεγάλος φόβος της Samsung ενδέχεται να γίνει πραγματικότητα: η ιστορία με το Note 7 και τη διπλή ανάκλησή του ίσως λειτουργήσει αποτρεπτικά για τους μελλοντικούς χρήστες των συσκευών της εταιρείας.
Σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε το διάστημα 11 και 12 Οκτωβρίου σε 1020 Αμερικανούς καταναλωτές, οι οποίοι κατέχουν ήδη συσκευές Samsung, τέθηκαν ερωτήσεις ειδικά διαμορφωμένες για να ελεγχθεί πώς το θέμα του Galaxy Note 7 θα μπορούσε να επηρεάσει την επόμενη αγορά smartphone που θα πραγματοποιήσουν.
Σύμφωνα με την έρευνα της Branding Brand, το 40% των ήδη κατόχων συσκευών Samsung δηλώνουν ότι δεν πρόκειται να ξαναγοράσουν συσκευή προερχόμενη από την κορεάτικη εταιρεία. Το ποσοστό είναι αυξημένο καθώς σε αντίστοιχη έρευνα τον Σεπτέμβριο (μετά την πρώτη ανάκληση) το ποσοστό αυτών που δεν θα ξαναγόραζαν συσκευή Samsung ήταν στο 34%.
Από αυτό το 40% του συνόλου, ένα 70% δηλώνει ότι θα παραμείνει στη σφαίρα επιρροής του λειτουργικού συστήματος Android ενώ το υπόλοιπο 30% δηλώνει ότι σχεδιάζει να μεταπηδήσει σε κάποιο μοντέλο iPhone της Apple. Από αυτούς που θα παραμείνουν στο Android ένα 8% δηλώνει πρόθυμο να δοκιμάσει τις νέες συσκευές Pixel της Google.
Στην έρευνα της 23ης Σεπτεμβρίου (μετά την πρώτη ανάκληση), το 77% των ερωτηθέντων δήλωνε ότι θα παραμείνει πιστό στη Samsung γιατί δεν ήθελε να περάσει από τη διαδικασία «εκμάθησης» ενός νέου smartphone. Άλλοι λόγοι που θα έκαναν τους Αμερικανούς χρήστες Samsung να παραμείνουν πιστοί ήταν το design των συσκευών της εταιρείας (52%), η δυνατότητα «προσωπικής διαμόρφωσης της εμπειρίας» (44%), η διάρκεια ζωής της μπαταρίας (39%), το κόστος (35%) και η… απέχθεια προς τις άλλες μάρκες (28%).
Η τελευταία έρευνα της Branding Brand έδειξε επίσης ότι το 46% όσων απάντησαν είχαν γίνει χρήστες συσκευών Samsung την τελευταία διετία ενώ περισσότεροι από τους μισούς, το 54%, παραμέναν πιστοί στην εταιρεία για τρία χρόνια ή περισσότερο.