Η εξέλιξη των πωλήσεων και των αποτελεσμάτων του α`εξαμήνου 2014, εξασφαλίζει θετικές προοπτικές για το β` εξάμηνο στης Πλαίσιο Computers, σύμφωνα με τη διοίκηση της εταιρείας.
Η ενδυνάμωση των brands Turbo-X, Q Connect, @work, Sentio και της σχολικής σειράς Goomby τα οποία προσφέρουν ανταγωνιστικούς όρους στους πελάτες της και διασφαλίζουν ικανοποιητικό περιθώριο κέρδους αποτελεί πρωταρχική δυναμική του ομίλου. Η πορεία των brands χάρη στην εξαιρετική σχέση ποιότητας–τιμής που προσφέρουν σε συνδυασμό με το συνεχή εμπλουτισμό τους από νέα προϊόντα, τα καθιστούν κύριο άξονα της μελλοντικής ανάπτυξης του Πλαισίου, όπως επισημαίνει η διοίκηση.
Η διείσδυση του Πλαισίου σε νέο πελατειακό κοινό αποτελεί έναν ακόμη άξονα ανάπτυξης. Ενώ παραδοσιακά απευθυνόταν σε πελάτες – γνώστες της τεχνολογίας, πλέον έχει «κερδίσει» πελάτες που αγοράζουν προϊόντα ευρύτερου ενδιαφέροντος, όπως τηλεοράσεις και smartphones. Επίσης η έμφαση που έχει δοθεί στα σχολικά είδη θα φέρει σε επαφή με τα καταστήματα τις οικογένειες με τα παιδιά.
Στο α` εξαμηνο του 2014, η αύξηση των πωλήσεων και η βελτίωση του μικτού περιθωρίου, παρά τη διεύρυνση των λειτουργικών/χρηματοοικονομικών εξόδων, συνέβαλαν στον αύξηση των κερδών προ φόρων του ομίλου σε 8.041 χιλ. ευρώ έναντι των 6.684 χιλ. ευρώ το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε 5.800 χιλ. ευρώ έναντι 5.657 χιλ. ευρώ αντίστοιχα.