Η Lenovo επαναφέρει το brand Motorola στο προσκήνιο. Αυτό τουλάχιστον υποστήριξε μιλώντας στο CNET ο επικεφαλής της Motorola, Aymar de Lencquesaing, λέγοντας χαρακτηριστικά ότι πλέον η Lenovo «έχει ξεκαθαρίσει τον τρόπο με τον οποίο εμφανιζόμαστε προς το κοινό».
Η περυσινή απόφαση της Lenovo δημιουργούσε προβλήματα σε κάποιο βαθμό στο καταναλωτικό κοινό κυρίως γιατί έβαζε μαζί δύο ονόματα που το κοινό δεν είχε συνηθίσει να βλέπει το ένα δίπλα στο άλλο. Σε γενικές γραμμές πάντως η αντικατάσταση του Motorola από το Moto, το οποίο ήταν ήδη γνωστό στο κοινό, δεν δημιουργούσε σοβαρά προβλήματα αφού η συντριπτική πλειοψηφία των χρηστών εξακολουθούσε να αποκαλεί τα συγκεκριμένα smartphones «Motorola».
Η μετάβαση στο «νέο» brand θα γίνει σταδιακά έως ότου καθιερωθεί σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιείται η εταιρεία. Επιπλέον, στην ίδια συνέντευξη στο CNET, ο de Lencquesaing επιβεβαίωσε ότι η Motorola δεν έχει σχέδια για λανσάρισμα άλλου smartwatch λέγοντας χαρακτηριστικά ότι αυτή η κατηγορία συσκευών «έχει ελάχιστες πρακτικές χρήσεις».