Η μέρα αποκάλυψης για το νέο Karoq έφτασε και η Skoda μας παρουσιάζει το νέο κόμπακτ διαστάσεων SUV της, ενώ έχει προηγηθεί το μεγαλύτερο Kodiaq.
Και αφού μιλάμε για διαφορά μεγέθους ανάμεσα στα δυο τσέχικα SUV, θα πρέπει αρχικά να αναφέρουμε τις εξωτερικές διαστάσεις του νέου Karoq, του οποίου το μήκος, το πλάτος και το ύψος είναι 4.382 χλστ. 1.841 χλστ. και 1.605 χλστ. αντίστοιχα.
Στη συγκεκριμένη κατηγορία όμως μεγάλο ρόλο παίζουν και οι εσωτερικοί χώροι. Έτσι λοιπόν το νέο Karoq έχει μεταξόνιο 2.638 χλστ. (2.630 χλστ. στις τετρακίνητες εκδόσεις), ενώ το πορτμπαγκάζ του με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων σε κανονική διάταξη προσφέρει 521 λίτρα και όταν αναδιπλωθούν φτάνει τα 1.630 λίτρα.
Παράλληλα με το σύστημα VarioFlex τα πίσω καθίσματα μπορούν να μετακινηθούν, αλλά και να αφαιρεθούν, εκτοξεύοντας τη χωρητικότητα στα 1.810 λίτρα. Σημειώστε ακόμα ότι και το κάθισμα του συνοδηγού αναδιπλώνεται.
Στην καμπίνα υπάρχει κρυφός LED φωτισμός 10 διαφορετικών αποχρώσεων στα πάνελ των θυρών και στο ταμπλό. Το νέο Karoq είναι το πρώτο μοντέλο της Skoda που διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων, οι απεικονίσεις του οποίου διαμορφώνονται από τον οδηγό.
Το νέο Karoq εξοπλίζεται με το δεύτερης γενιάς σύστημα πολυμέσων ΜΙΜ (Modular Infotainment Matrix), ενώ μέσω των συστημάτων Columbus και Amundsen παρέχεται στους επιβάτες ένα Wi-Fi hotspot για πλοήγηση στο διαδίκτυο.
Με την υπηρεσία CareConnect παρέχεται κουμπί έκτακτης ανάγκης, κάτι το οποίο θα είναι υποχρεωτικό μέρος του εξοπλισμού στην Ευρώπη από το 2018. Συνδεσιμότητα προσφέρεται από το SmartLink+ μέσω Αpple CarPlay, Android Auto και MirrorLinkTM, ενώ υπάρχει και δυνατότητα επαγωγικής φόρτισης για smartphone.
Πλούσια όμως είναι και η λίστα με τα συστήματα ασφαλείας του νέου Karoq, καθώς περιλαμβάνει Park Assist, Lane Assist, Traffic Jam Assist, Blind Spot Detect, Front Assist και Emergency Assist.
Τα συστήματα υποβοήθησης οδηγού επιτρέπουν στο νέο Karoq να διατηρεί ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα, να αλλάζει με ασφάλεια λωρίδα κυκλοφορίας και να παραμένει σε αυτή, να αναγνωρίζει τα σήματα οδικής κυκλοφορίας και να σταθμεύει ευκολότερα. Με δυο λόγια το νέο Karoq έρχεται κοντά στην αυτόνομη οδήγηση.
Οι σχεδιαστικές ομοιότητες του νέου Karoq με το Kodiaq είναι σίγουρα εμφανείς, ωστόσο διαφοροποιείται με τα πολλά «κρυστάλλινα» σημεία του, όπως τα ονομάζει η Skoda, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τους προαιρετικούς Full-LED εμπρός προβολείς που είναι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις από την Ambition και πάνω.
Στη γκάμα βενζινοκινητήρων του νέου Karoq βρίσκονται οι 1.0 TSI και 1.5 TSI (με σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων). Από πλευρά πετρελαιοκινητήρων έχουμε τον 1.6 TDI και 2.0 TDI (με 190 ίππους, στάνταρ τετρακίνηση και αυτόματο 7αρι κιβώτιο DSG). Με εξαίρεση τον ισχυρότερο πετρελαιοκινητήρα όλοι οι κινητήρες μπορούν να συνδυαστούν με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο 7αρι DSG.
Όλοι οι κινητήρες πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Εuro 6, είναι υπερτροφοδοτούμενοι, άμεσου ψεκασμού και διαθέτουν σύστημα Start-Stop.
Εκτός δρόμου το νέο Karoq διαθέτει τα τέσσερα πρόγραμμα οδήγησης (Normal, Sport, Eco, Individual και Snow), ενώ η λειτουργία off-road ενισχύει την πρόσφυση σε δυσκολότερα εδάφη.
περισσότερα:
http://www.motori.gr/newsarticle/new-models/neo-skoda-karoq-eisodos-kai-sta-kompakt-suv