Το Facebook είχε σημειώσει ότι δεν θα ακολουθήσει τέτοια πρακτική τουλάχιστον δύο φορές στην Κομισιόν, αλλά τελικά το έπραξε και έτσι τιμωρήθηκε με το πρόστιμο ύψους 110 εκατομμυρίων ευρώ. Κατά τη διάρκεια της εξαγοράς του WhatsApp από το Facebook, το 2014, είχε σημειωθεί ότι δεν πρόκειται να γίνει συνδυαστική χρήση των προφίλ των χρηστών των δύο υπηρεσιών για διαφημιστικούς σκοπούς, αλλά το Facebook φέρεται να μην τήρησε την υπόσχεσή του.
Από τον περασμένο Αύγουστο, σύμφωνα με τα όσα αναφέρει το ZD Net και άλλες πηγές, το Facebook έχει αλλάξει την πολιτική του WhatsApp και επιτρέπει στην μητρική εταιρεία να έχει πρόσβαση στις πληροφορίες που μοιράζονται οι χρήστες του WhatsApp, αλλά και σε στοιχεία που αφορούν το λειτουργικό σύστημα που χρησιμοποιούν, το τηλέφωνό τους και άλλα προσωπικά δεδομένα. Η Κομισιόν τόνισε ότι ακόμα και εάν δεν έγινε χρήση των δεδομένων αυτών, η δυνατότητα και η ύπαρξη των εργαλείων για τη συλλογή τους είναι αξιόποινη πράξη.
Η εξαγορά του WhatsApp από το Facebook δεν επηρεάζεται από την επιβολή του προστίμου, αλλά η φήμη του Facebook στην Ευρώπη πλήττεται αρκετά.