Χαμηλή 2θέσια, υλικά από ανθρακόνημα σε συνδυασμό με τιτάνιο (όπως η εξάτμιση) συνθέτουν το αμάξωμα.
Κινητήρας τοποθετημένος στο πίσω μέρος V6 3.5 λίτρων supercharger απόδοσης 436 ίππων με 440 Nm ροπής με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ή 450 Nm όταν αναφερόμαστε στην αυτόματη 6τάχυτη έκδοση (με ειδικό λογισμικό για πολύ γρήγορες αλλαγές χωρίς υστέρηση) που θα είναι διαθέσιμη από τον Ιανουάριο του 2018.
Έρχεται όμως με δύο διαφορικά αμαξώματα.
Για όποιον ενδιαφέρεται να έχει μια πιο διακριτική παρουσία, όσο γίνεται δηλαδή όταν οδηγείς Lotus, έρχεται η Evora GT 430 Sport που πλαισιώσει την πιο άγρια εμφανισιακά Evora GT 430.
Στην ουσία η Evora GT 430 Sport δεν έχει διαφορές σε τεχνικά στοιχεία από την αδελφή της, την Evora GT 430, απλώς δεν φέρει τα αεροδυναμικά βοηθήματα και ζυγίζει 10 κιλά λιγότερο, 1.248 κιλά,
Lotus όμως σημαίνει επιδόσεις, τι γράφουν όμως στο ταμπλό οι δύο Evora GT 430.
H Evora GT 430 με το μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο ταξιδεύει με τελική ταχύτητα 305 χλμ./ώρα και με αυτόματο 280 χλμ./ώρα.
Η Evora GT 430 Sport γράφει την ίδια τελική με το αυτόματο κιβώτιο (280 χλμ./ώρα) ενώ με το χειροκίνητο 315 χλμ./ώρα.
Και για να έχετε μια ιδέα πόσο κοστίζουν, οι τιμές στη Γερμανία είναι οι εξής:
Lotus Evora Gt 430, 151.000 ευρώ και Evora Gt 430 Sport, 139.000 ευρώ.
περισσότερα:
https://www.motori.gr/newsarticle/super-cars/lotus-evora-gt-430-na-paixei-to-video