Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Βιομηχανία τροφίμων
Ενισχύει την αυτοδέσμευσή της για υπεύθυνο μάρκετινγκ σε παιδιά
Τρίτη, 23/09/2014

Έντεκα από τις μεγαλύτερες εταιρείες τροφίμων και ποτών διεθνώς συμφώνησαν να επεκτείνουν την παγκόσμια δέσμευσή τους για υπεύθυνο μάρκετινγκ μέσω της θέσπισης ακόμη πιο αυστηρών περιορισμών στο μάρκετινγκ που απευθύνεται σε ανήλικο κοινό.

Η νέα δέσμευσή τους καλύπτει σχεδόν το σύνολο των μέσων ενημέρωσης συμπεριλαμβανομένου του ραδιοφώνου και του κινηματογράφου, ενώ επεκτείνεται και στο άμεσο μάρκετινγκ, στο μάρκετινγκ μέσω κινητών συσκευών και SMS, σε διαδραστικά παιχνίδια, σε DVD/CD-ROM καθώς και σε τοποθετήσεις προϊόντων.

Οι εταιρείες-μέλη της Διεθνούς Συμμαχίας Εταιρειών Τροφίμων και Ποτών (International Food and Beverage Alliance - IFBA) συμφώνησαν είτε να μη διαφημίζουν καθόλου σε παιδιά κάτω των 12 ετών είτε να επικοινωνούν μόνο τα λεγόμενα «better for you προϊόντα». Πρόκειται για προϊόντα με χαμηλότερες περιεκτικότητες σε κάποια συστατικά που πληρούν ένα κοινό διατροφικό προφίλ στην ΕΕ και τις ΗΠΑ, ενώ και σε άλλα μέρη του κόσμου επεξεργάζονται προτάσεις προς την κατεύθυνση αυτή.

Τη δέσμευση υπογράφουν πολλές εταιρείες-μέλη της πρωτοβουλίας EU Pledge, όπως η Coca-Cola, η Ferrero, η General Mills, η Kellogg, η Mars, τα McDonald 's, η Mondelez International, η Nestle, η PepsiCo και η Unilever στο πλαίσιο αυτής της κοινής πλατφόρμας δράσης για θέματα διατροφής, σωματικής άσκησης και υγείας. Τη δέσμευση συνυπογράφει επίσης η Grupo Bimbo, αν και δεν είναι μέλος του EU Pledge.

Η μέχρι τώρα δέσμευση, που αφορά την τηλεόραση, τα έντυπα, το Διαδίκτυο και τις επίσημες ιστοσελίδες των εταιρειών, επεκτείνεται πλέον και στα υπόλοιπα μέσα ενημέρωσης αρχής γενομένης από το τέλος του 2016. Η δέσμευση εξακολουθεί να ισχύει για περιπτώσεις όπου το 35% του κοινού αναμένεται να είναι κάτω από την ηλικία των 12, δεν αφορά τη συσκευασία του προϊόντος, ενώ επεκτείνεται και στην αλλαγή σύνθεσης των προϊόντων.

Η νέα δέσμευση έχει γνωστοποιηθεί με επιστολή στη Γενική Διευθύντρια του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας Margaret Chan, ενώ αναμένεται να επηρεάσει γενικότερα τις δεσμεύσεις στο πλαίσιο του EU Pledge. «Η ενδυνάμωση της παγκόσμιας πολιτικής της IFBA θα απαιτήσει από τα τοπικά προγράμματα να επανεξετάσουν τις ισχύουσες πολιτικές τους», σύμφωνα με την κοινή δήλωση των εταιρειών.

Σχετικοί όροι:
Συναφείς αναρτήσεις
ΡΑΕ: Διαβούλευση για τη σειρά διακοπής της παροχής αερίου στις “σημαντικές βιομηχανίες"
Σημαντικά προβλήματα και σοβαρές αντιδράσεις έχει προκαλέσει στη βιομηχανία τροφίμων η κατάταξη για τη σειρά διακοπής της τροφοδοσίας τους ...
 
 
Η Boutari, μια από τις κορυφαίες οινοποιίες της χώρας, σας προσκαλεί να ανακαλύψετε τον μαγικό κόσμο του κρασιού στο πλαίσιο της εκδήλωσης “Ανοιχτές ...
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της MYTLINEOS, Ευ. Μυτιληναίος, συμμετείχε σήμερα στις εργασίες του συνεδρίου «Κύκλος Ιδεών, Η Καμπύλη της Μεταπολίτευσης» και συγκεκριμένα στην ...
Στη σύνοδο κορυφής Choose France Summit που διοργάνωσε ο πρόεδρος της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν συμμετείχε o CEO της Sunlight, Λάμπρος Μπίσαλας.  Η σύνοδος,  που ...
Η Titan Cement International ανακοίνωσε την Πέμπτη το πρωί ότι προτίθεται να προχωρήσει σε εισαγωγή σε χρηματιστήριο των ΗΠΑ της θυγατρικής του Ομίλου, ...
Τα αποτελέσματα 2023 ανακοίνωσε ο όμιλος Intracom. Στην νέα εταιρική του μορφή, καταγράφει: συγκεντρωτικά συνολικά εισοδήματα: € 38,3 εκατ., ισχυρή ρευστότητα € 162,8 εκατ., αξία συμμετοχών σε εισηγμένες (29/12/2023): ...
Η Coral Α.Ε. – Shell Licensee, έρχεται με δύο νέες προσφορές για το προσεχές διάστημα. Από το Σάββατο 27 Απριλίου και μέχρι το ...
Αύξηση 10% στα προ φόρων κέρδη ανακοίνωσε ο Όμιλος ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ για την χρήση του 2023. Αναλυτικά, τα συνολικά έσοδα του Ομίλου για το 2023 διαμορφώθηκαν σε ...
Την έναρξη λειτουργίας στην Κύπρο της EKO Energy, που θα δραστηριοποιείται στον τομέα της προμήθειας πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, ανακοίνωσε η ...
Η Epsilon Net, μετά από ενημέρωση που είχε από τον βασικό της μέτοχο, ανακοίνωσε ότι υφίστανται διαπραγματεύσεις για στρατηγική συνεργασία με ξένο επενδυτή, οι οποίες ...
Tο ενδεχόμενο εισαγωγής των μετοχών της σε διεθνές χρηματιστήριο, συμπεριλαμβανομένου του Χρηματιστηρίου του Λονδίνου, εντός των επόμενων 12-18 μηνών, εξετάζει η MYTILINEOS. Όπως αναφέρει η εταιρεία ...
Αύξηση 10% στα καθαρά κέρδη μετά από δικαιώματα μειοψηφίας ανακοίνωσε η MYTILINEOS Energy & Metals για το α' τρίμηνο του 2024, στα €158 εκατ. έναντι €143 ...
Η ΕΚΟ, η μεγαλύτερη εταιρεία εμπορίας καυσίμων στην Ελλάδα, στηρίζει και φέτος την οικογένεια και τους πελάτες της, με μια μεγάλη προσφορά στα ...