Τους δεύτερους υψηλότερους ρυθμούς ανόδου –η πρώτη αγορά είναι αυτή της Κίνας- εμφανίζουν οι επιδόσεις του σουηδικού ομίλου H&M στην Ελλάδα. Αρκεί μόνο να αναφέρουμε ότι οι πωλήσεις της σουηδικής αλυσίδας στην Ελλάδα έσπασαν στο εννεάμηνο το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ. Εντυπωσιακοί ήταν οι ρυθμοί αύξησης των πωλήσεων για το τελευταίο τρίμηνο Ιουνίου- Αυγούστου 2014, κατά το οποίο η αλυσίδα είχε τζίρο στην ελληνική αγορά ύψους 34,7 εκατ. ευρώ (319 εκατ. σουηδικές κορώνες) από 25,8 εκατ. ευρώ (237 εκατ. σουηδικές κορώνες) το αντίστοιχο διάστημα του 2013 με μία ετήσια αύξηση της τάξεως του 28%. Την ίδια ώρα η αλυσίδα συνεχίζει να επεκτείνεται ανά την Ελλάδα, είτε με νέα καταστήματα είτε με τις αναβαθμίσεις υφιστάμενων καταστημάτων εντός και εκτός Αθηνών.
Ετσι, για την περίοδο από την 1η Δεκεμβρίου του 2013 έως και τις 31 Αυγούστου του 2014, η Η&Μ είχε πωλήσεις στη χώρα μας της τάξεως των 102,1 εκατ. ευρώ (939 εκατ. σουηδικές κορώνες) από 75,5 εκατ. ευρώ (695 εκατ. σουηδικές κορώνες) που ήταν το αντίστοιχο νούμερο κατά το εννιάμηνο της χρήσης 2012/ 2013. Η αύξηση για τον όμιλο, με 28 καταστήματα στην Ελλάδα, αντιστοιχεί σε ποσοστό 28% σε ετήσια βάση σε ευρώ, ενώ η αύξηση, λόγω της διαφοράς ισοτιμίας, ανεβαίνει στο 35% όταν πρόκειται για σουηδικές κορώνες. Μέσα στο εννιάμηνο η σουηδική αλυσίδα άνοιξε 4 νέα καταστήματα και έκλεισε 3 παλιά, συμπεριλαμβανομένης και της μεταφοράς καταστημάτων σε πιο προβεβλημένα σημεία.
Η αλυσίδα, η οποία ήλθε στην Ελλάδα για πρώτη φορά το 2007, αυτή την στιγμή αριθμεί 28 καταστήματα σε οχτώ πόλεις, στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τη Λάρισα, Ρόδο, Ιωάννινα, Ξάνθη, Πάτρα και Κομοτηνή.