Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
ΑΒ
Στόχος η πρώτη θέση στα ελληνικά σούπερ μάρκετ
Παρασκευή, 08/02/2019

Στην επανάκτηση της πρώτης θέσης στο οργανωμένο λιανεμπόριο, προσβλέπει η «ΑΒ Βασιλόπουλος», η οποία μετά την απόκτηση της «Μαρινόπουλος» από τις «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης» βρέθηκε δεύτερη, σε μια αγορά της οποίας ο ετήσιος κύκλος εργασιών, προσεγγίζει τα 10 δισ. ευρώ.

Σύμφωνα με το νέο διευθύνοντα σύμβουλος της αλυσίδας Βασίλη Σταύρου, ο οποίος ανέλαβε τα καθήκοντά του τον περασμένο Οκτώβριο, το πλάνο της «ΑΒ» περιλαμβάνει σειρά ενεργειών που θα ξαναφέρουν τον όμιλο στην πρώτη θέση του κλάδου. «Έχουμε στα πλάνα μας να ηγηθούμε σε τζίρο», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι πρόκειται για έναν πολύ φιλόδοξο στόχο, καθώς σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες, ο κύκλος εργασιών της «ΑΒ» το 2018 κινήθηκε στα επίπεδα των 2,1 δισ. ευρώ, ενώ για τις «Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης» στα περίπου 3 δισ. ευρώ.

Στις κινήσεις της «ΑΒ» για την επανάκτηση της πρωτιάς, περιλαμβάνεται η διεύρυνση του αριθμού των καταστημάτων η καλύτερη εξυπηρέτηση των καταναλωτικού κοινού, μέσω μεθόδων δημιουργίας καλύτερης αγοραστικής εμπειρίας και παροχής εξατομικευμένων παροχών, η καινοτομία, η επιμονή στην ποιότητα και τα φρέσκα προϊόντα.

Όπως ανέφερε ο κ. Σταύρου, για το τρέχον η αλυσίδα θα υλοποιήσει επενδυτικό πλάνο ύψους 60 εκατ. ευρώ, (ανάλογο με αυτό του 2018) το οποίο προβλέπει τη δημιουργία 46 - 50 νέων καταστημάτων εκ των οποίων τα 35 θα είναι franchise.

Αναφορικά με τα σημεία που θα τοποθετηθούν τα νέα καταστήματα, γνωστοποίησε ότι θα είναι στην Αττική, όπου διαπιστώνεται πως υπάρχει ο σχετικός χώρος, η βόρεια Ελλάδα στην οποία η παρουσία της αλυσίδας δεν είναι αρκετά ισχυρή, καθώς και στα νησιά.

Ωστόσο, ο κ. Σταύρου δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο της διεύρυνσης το δικτύου και μέσω εξαγορών, σημειώνοντας ότι παρότι το πλάνο ανάπτυξης έχει βασισθεί στην οργανική ανάπτυξη, αν υπάρξει λόγος, δηλαδή μια ευκαιρία, «δεν θα λέγαμε όχι. Πάντως δεν είναι αυτοσκοπός».

Μάλιστα ο ίδιος προέβη στην εκτίμηση ότι η συγκέντρωση του κλάδου θα συνεχιστεί. «Υπάρχουν 46 - 47 παίκτες στην αγορά με τζίρο κάτω των 100 εκατ. ευρώ, ενώ μόλις 9 είναι αυτοί όπου ο τζίρος τους είναι μεγαλύτερος. Οι μικρές αλυσίδες πιέζονται και ως εκ τούτου, περιμένω έναν νέο γύρο συγκέντρωσης» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Ο διευθύνων σύμβουλος της «ΑΒ» εκτίμησε ότι η αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου θα διευρυνθεί το τρέχον έτος με ρυθμούς της τάξεως 1,5% έως 2%, αναφέροντας ότι αυτή είναι η πρόβλεψη αύξησης του τζίρου και για την αλυσίδα.

Πέραν όμως των άμεσων επενδύσεων, ο κ. Σταύρου, μίλησε και για τις έμμεσες, οι οποίες και φέτος προσδιορίζονται στα 200 εκατ. ευρώ. Δηλαδή για αυτές που εντάσσονται στο πλαίσιο προσέλκυσης πελατών, όπως οι προσφορές, οι προωθητικές ενέργειες και επιβράβευση όσων κατέχουν «κάρτες πιστότητας».

Συναφείς αναρτήσεις
EΛΣΤΑΤ
Την πρωτοφανή κατάσταση στην οποία βρέθηκε το εγχώριο λιανικό εμπόριο τον Απρίλιο, μήνα πλήρους εφαρμογής του lockdown, αποτυπώνουν τα ...
Νέα συνεργασία με τη SPEEDEX
Στην ΑΒ Βασιλόπουλος, η φροντίδα για τους πελάτες μας καθώς και η γρήγορη και σωστή εξυπηρέτησή τους, είναι η ...
Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό και τις επιχειρήσεις ...
Σκλαβενίτης
Απολύτως κατηγορηματικά διαψεύδεται, από έγκυρες πηγές της οικογένειας Σκλαβενίτη, σημερινό δημοσίευμα του ηλεκτρονικού Τύπου, σύμφωνα με το οποίο η αλυσίδα Ελληνικές ...
EΛΣΤΑΤ
Ο Γενικός Δείκτης Κύκλου Εργασιών στο Λιανικό Εμπόριο, κατά τον Ιανουάριο του 2019, σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη ...
Λιανεμπόριο
Ιδιαίτερα κινητικός είναι ο Έλληνας καταναλωτής και επιλέγει να αγοράσει τρόφιμα από πολλά διαφορετικά σημεία πώλησης με πολλές και ...
Λιανεμπόριο
Αύξηση 7,3% σημείωσε ο δείκτης μισθών στο λιανικό εμπόριο της χώρας το δ' τρίμηνο πέρυσι σε σχέση με τον ...
ΙΕΛΚΑ
α στοιχεία της ετήσιας πανελλήνιας έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) 2014-2019, με δείγμα 2.000 καταναλωτές από όλη τη χώρα, ...
Delhaize
Οι πωλήσεις της Delhaize στον τομέα Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης, στον οποίο περιλαμβάνεται και η Ελλάδα, διαμορφώθηκαν στο 1,6 δισ. ...

Τεύχος 19

ΙΚΕΑ
Το νέο πρόγραμμα δόσεων χωρίς κάρτα «Δάνειο στη στιγμή» παρουσίασε η ΙΚΕΑ. Με τη νέα υπηρεσία πληρωμών, οι πελάτες της ΙΚΕΑ έχουν τώρα ...
Έμποροι
Ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών επισημαίνει με επιστολή του προς τους συναρμόδιους Υπουργούς Οικονομικών Χ. Σταϊκούρα και Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων Ι. Βρούτση, την ...
Κραυγή αγωνίας
Μία στις 7 επιχειρήσεις (περίπου 100.000) ενδέχεται να κλείσουν μετά την άρση των περιοριστικών μέτρων, όπως προκύπτει από τα βασικά ευρήματα έκτακτης έρευνας του Ινστιτούτου ...
Γενική Γραμματεία Καταναλωτή
Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων ενημερώνει το καταναλωτικό κοινό και τις επιχειρήσεις ότι από Πέμπτη 26.03.2020 ...
Με υπουργική απόφαση
Το δικαίωμα λειτουργίας τις Κυριακές στο διάστημα Μαΐου-Οκτωβρίου τόσο στο εμπορικό κέντρο Smart Park όσο και στο εκπτωτικό χωριό McArthourGlen δίνει απόφαση του υπουργού Ανάπτυξης και Επενδύσεων κ. Α. ...
Έμποροι
Το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ πραγματοποίησε την καθιερωμένη περιοδική έρευνα για την κίνηση της αγοράς κατά την εορταστική περίοδο των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς 2019. Παραδοσιακά ...
Κοροϊδία οι εκπτώσεις της Black Friday
Το 90,3% των προϊόντων που πουλήθηκαν την εβδομάδα της Black Friday, αγοράστηκε σε παρόμοια τιμή, το 1,2% αγοράστηκε ακριβότερα και μόλις το 8,5% πουλήθηκε με έκπτωση. Αυτό ...
Σκλαβενίτης
Απολύτως κατηγορηματικά διαψεύδεται, από έγκυρες πηγές της οικογένειας Σκλαβενίτη, σημερινό δημοσίευμα του ηλεκτρονικού Τύπου, σύμφωνα με το οποίο η αλυσίδα Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη πρόκειται να ...
ΕΒΕΠ
Ο πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Αττικής και του Ε.Β.Ε.Π κ. Βασίλης Κορκίδης, αποτιμώντας την αγοραστική κίνηση κατά την πασχαλινή περίοδο και με την ευκαιρία ...
Λιανεμπόριο
Ιδιαίτερα κινητικός είναι ο Έλληνας καταναλωτής και επιλέγει να αγοράσει τρόφιμα από πολλά διαφορετικά σημεία πώλησης με πολλές και συχνές επισκέψεις. Κύριο κανάλι ...
ΙΕΛΚΑ
α στοιχεία της ετήσιας πανελλήνιας έρευνας του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών (ΙΕΛΚΑ) 2014-2019, με δείγμα 2.000 καταναλωτές από όλη τη χώρα, δείχνουν ότι οι Έλληνες ...
EΛΣTAT
Η συνολική αξία των εξαγωγών τον Ιανουάριο 2019 ανήλθε στο ποσό των 2.502,2 εκατ. ευρώ έναντι 2.541,3 εκατ. ευρώ κατά τον ίδιο μήνα του 2018, ...

motori.gr