Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Coca-Cola HBC
Αύξηση εσόδων στην περασμένη χρήση, μέρισμα 0,57 ευρώ
Πέμπτη, 14/02/2019

Τα οικονομικά της αποτελέσματα για το σύνολο του έτους που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2018 παρουσίασε η Coca-Cola HBC AG, ένας από τους εμφιαλωτές προϊόντων της The Coca-Cola Company.

Η εταιρεία σημείωσε αύξηση εσόδων για δεύτερο διαδοχικό έτος, ενώ τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη για το σύνολο του 2018 αυξήθηκαν κατά 9,6% και ανήλθαν σε €680,7 εκατ. και τα συγκρίσιμα βασικά κέρδη ανά μετοχή αυξήθηκαν κατά 5,9%.

Η Coca Cola HBC γνωστοποίησε επίσης ότι το Διοικητικό Συμβούλιο προτείνει μέρισμα ανά μετοχή €0,57 – μια αύξηση της τάξης του 5,6% σε σχέση με το μέρισμα του 2017.

Ετήσια βασικά μεγέθη

Δεύτερη συνεχής χρονιά αύξησης των εσόδων σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση άνω του εύρους 4-5% που είχαμε θέσει ως στόχο, με συνεχιζόμενη καλή πρόοδο προς την επίτευξη των στρατηγικών μας στόχων για το 2020.

Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση σημείωσαν αύξηση 6,0%, ενώ τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις σε δημοσιευμένη βάση κατέγραψαν αύξηση 2,1%.

Τα καθαρά έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση αυξήθηκαν κατά 1,7% ως αποτέλεσμα των πρωτοβουλιών διαχείρισης της αύξησης των εσόδων συμπεριλαμβανομένης της προϊοντικής καινοτομίας, των αυξήσεων των τιμών και του βελτιωμένου μείγματος συσκευασίας.

Στον τομέα των αναπτυγμένων και αναπτυσσόμενων αγορών καταγράφηκε βελτίωση του μείγματος προϊόντων και τιμών με υψηλότερο ρυθμό από ότι το 2017.

Στον τομέα των αναδυόμενων αγορών σημειώθηκε συγκρατημένη αύξηση του μείγματος προϊόντων και τιμών κατά 2,4%, σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, λόγω των αυξήσεων των τιμών των προϊόντων μας το 2016/17 στη Νιγηρία και της μείωσης των πωλήσεων των premium σημάτων οινοπνευματωδών ποτών στη Ρωσία.

Η αύξηση του όγκου πωλήσεων επιταχύνθηκε κατά 4,2%, με ανάπτυξη σε όλους τους τομείς δραστηριότητας, λόγω της κατηγορίας των ανθρακούχων αναψυκτικών.

Καταγράφηκε ανάπτυξη σε ευρεία βάση, με συνεχιζόμενη θετική πορεία στις χώρες των αναδυόμενων και αναπτυσσόμενων αγορών.

Οι όγκοι πωλήσεων στη Νιγηρία υποχώρησαν εν μέσω έντονων ανταγωνιστικών πιέσεων.

Καταγράφηκε αύξηση σε όλες τις κατηγορίες περιλαμβανομένης της κατηγορίας του έτοιμου προς κατανάλωση τσαγιού, οι πωλήσεις του οποίου ανέκαμψαν μετά την κυκλοφορία του τσαγιού FUZE.

Τα συγκρίσιμα λειτουργικά κέρδη αυξήθηκαν κατά 9,6%, σε €680,7 εκατ.. Το συγκρίσιμο λειτουργικό περιθώριο κέρδους αυξήθηκε κατά 70 μονάδες βάσης, σε 10,2%. Το περιθώριο κέρδους σε δημοσιευμένη βάση αυξήθηκε κατά 60 μονάδες βάσης, σε 9,6%. Οι βασικοί παράγοντες περιλάμβαναν:

Τη λειτουργική μόχλευση από τα οφέλη των πρωτοβουλιών διαχείρισης της αύξησης των εσόδων και την ισχυρή αύξηση του όγκου πωλήσεων.

Τη μείωση κατά 20 μονάδες βάσης των συγκρίσιμων λειτουργικών εξόδων ως ποσοστό των καθαρών εσόδων, μια καλή επίδοση σε μία χρονιά συνεχιζόμενων επενδύσεων σε καινοτομία και ενέργειες μάρκετινγκ.

Τα ελαφρώς ευνοϊκά κόστη πρώτων υλών και την αντιστάθμιση του αρνητικού αντίκτυπου των συναλλαγματικών μεταβολών

Τα συγκρίσιμα βασικά κέρδη ανά μετοχή αυξήθηκαν κατά 5,9%, με υψηλότερη κερδοφορία, χαμηλότερα έσοδα από τόκους και αυξημένο πραγματικό φορολογικό συντελεστή

Οι καθαρές ταμειακές ροές διαμορφώθηκαν στα €370,0 εκατ.. Η αύξηση των ταμειακών ροών από λειτουργικές δραστηριότητες αντισταθμίστηκε από την αύξηση κατά €49 εκατ. των καθαρών κεφαλαιουχικών δαπανών, καθώς επιταχύναμε, όπως είχε προγραμματιστεί, τις επενδύσεις σε περιουσιακά στοιχεία που συμβάλλουν στην περαιτέρω αύξηση των εσόδων.

Το Διοικητικό Συμβούλιο προτείνει μέρισμα ανά μετοχή €0,57 – μια αύξηση της τάξης του 5,6% σε σχέση με το μέρισμα του 2017.

Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:

«Το 2018 πετύχαμε ακόμη μία πολύ καλή επίδοση με ρυθμό αύξησης των εσόδων πέραν του εύρους που είχαμε θέσει ως στόχο και ακόμη μία βελτίωση των περιθωρίων κέρδους. Η ισχυρή αύξηση του όγκου πωλήσεων σε όλες τις αγορές όπου δραστηριοποιούμαστε, ενισχύθηκε από νέες κυκλοφορίες προϊόντων σε αριθμό-ρεκόρ, ενώ σημειώθηκε βελτίωση τιμής και μείγματος προϊόντων για όγδοη συνεχόμενη χρονιά. Αυτή η ανάπτυξη υποστήριξε την πρόοδο των περιθωρίων κέρδους, την οποία πετύχαμε μαζί με την αύξηση των επενδύσεών μας σε ενέργειες μάρκετινγκ. Η ξεκάθαρη εστίασή μας σε ενέργειες βελτιστοποίησης της βάσης κόστους συνεχίζεται, καθώς επενδύουμε στην ανάπτυξη των δραστηριοτήτων μας. Η κατάσταση της επιχείρησης, οι ικανότητες και η αφοσίωση των ανθρώπων μας και η συνολική εμπορική μας πρόταση μας κάνουν να πιστεύουμε περισσότερο στην ικανότητά μας να συνεχίσουμε την αύξηση των εσόδων και περιθωρίων κέρδους».

Συναφείς αναρτήσεις
Οι πωλήσεις του Ομίλου ανήλθαν στα € 844,44 εκατ. το 2023 από € 957,90 εκατ. το 2022 παρουσιάζοντας πτώση ...
Η ΔΕΗ συνέχισε και το 2023 τη θετική πορεία των προηγούμενων ετών, επιτυγχάνοντας βασικά ορόσημα σύμφωνα με τη στρατηγική ...
Mε ταχείς ρυθμούς αυξήθηκε η συνεισφορά των ΑΠΕ στα οικονομικά αποτελέσματα  της Motor Oil το 2023, μία ιδιαίτερη χρονιά ...
Την υψηλότερη κερδοφορία (RoTE 14,3%) τριμήνου για το 2023 πέτυχε η Alpha Bank κατά το Δ ́ τρίμηνο, ωθώντας τη ...
Συνολικό μέρισμα €0,90 ανά μετοχή
Υψηλή κερδοφορία λόγω αυξημένης παραγωγής και εξαγωγών σε ευνοϊκό διεθνές περιβάλλον διύλισης ανακοίνωσε η Helleniq Energy για το 2023, με ...
Το τίμημα;
Η Coca-Cola HBC ανακοίνωσε ότι η 100% θυγατρική της, Coca-Cola HBC Northern Ireland Limited, κατέληξε σε συμφωνία για την ...
Στα €1,33 δισ. σκαρφάλωσε ο κύκλος εργασιών της Aegean στο εννεάμηνο του 2023, με αύξηση 31% από το αντίστοιχο εννεάμηνο ...
Mε την εξαγορά της “Κωτσόβολος” να μετατρέπει σταδιακά τη ΔΕΗ σε έναν καθετοποιημένο πάροχο όχι μόνον ενέργειας αλλά και ...
Σημαντική αύξηση παρουσίασαν τα έσοδα (+28.3%), η προσαρμοσμένη λειτουργική κερδοφορία (+26,7%) και τα προσαρμοσμένα καθαρά κέρδη (+87,5%) κατά το ...
 
 
Η ΔΕΗ Ανανεώσιμες αναδείχθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά ως εξαιρετικό περιβάλλον για εργασία καθώς απέκτησε και φέτος την Πιστοποίηση Great Place to Work ...
Η μπύρα ΝΗΣΟΣ ξεχώρισε στη λαμπερή τελετή απονομής των Tourism Awards 2024, λαμβάνοντας την κορυφαία, πλατινένια διάκριση στην ενότητα “Brand Greece”. Η εν ...
Με αφορμή την Ημέρα της Γης 2024, η LG Electronics (LG) παρουσίασε σήμερα εντυπωσιακό 3D περιεχόμενο σε ψηφιακό billboard της Times Square στη ...
H Viohalco ανακοινώνει ότι ο κ. Σπυρίδων Κοκκόλης, από 8 Απριλίου 2024, ανέλαβε τη θέση του Αναπληρωτή Οικονομικού Διευθυντή της Viohalco (Deputy CFO) ...
H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας, σταδιακά, όλα τα συμβατικά εταιρικά οχήματα με νέα ηλεκτρικά ή υβριδικής plug-in τεχνολογίας. ...
Ενίσχυση των οικονομικών της μεγεθών κατέγραψε το 2023 η ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών, με τα έσοδα να διαμορφώνονται στα 59,4 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 100,3% σε σχέση με ...
Η MYTILINEOS Energy & Metals μέσω της Protergia, σε συνεργασία με την Powerledger, εισάγει στην Ελλάδα λειτουργίες παρακολούθησης και εντοπισμού προέλευσης της ενέργειας.  Μέσω της πλατφόρμας της ...
Ειδική εκδήλωση και διαβούλευση στην Αθήνα με θέμα την υποχρεωτική και την εθελοντική εφαρμογή των Ευρωπαϊκών προτύπων αναφοράς της εταιρικής βιωσιμότητας πραγματοποιείται στην ...
Δύο νέα, καινοτόμα προϊόντα που σχεδίασε η ΜΕΓΑ βραβεύτηκαν πρόσφατα με το βραβείο «Προϊόν της Χρονιάς 2024». Η διοργάνωση «Προϊόν της Χρονιάς» αποτελεί διεθνώς ...
Ο Όμιλος ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ συνεχίζει να εξελίσσεται, να αναπτύσσεται και να πρωταγωνιστεί σε κάθε βήμα και σε κάθε στρατηγική του κίνηση. Με κινητήρια δύναμη ...
Η ΔΕΗ ανακοινώνει την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Κωτσόβολος από την Currys plc με την οποία επιταχύνει σημαντικά τον μετασχηματισμό της σε έναν ...
Την προσφορά του Οδυσσέα Κυριακόπουλου, πρώην Πρόεδρου του ΣΕΒ, που έφυγε πολύ νωρίς, και που σφράγισε με την παρουσία του την ελληνική επιχειρηματική ...