Στην αύξηση των ποσοστών της και στον τομέα των παγωτών, στοχεύει η Σερραϊκή γαλακυοβιομηχανία ΚΡΙ ΚΡΙ. Οι πωλήσεις της εταιρείας, της μοναδικής καθαρά Ελληνικής του κλάδου του παγωτού με παρουσία στη χώρα με 12.000 ψυγεία, στο κομμάτι του παγωτού αντιστοιχούν στο 40% του συνολικού της τζίρου. «Όπου ανεβαίνει ο τουρισμός ανεβαίνει και η αγορά παγωτού» αναφέρουν στελέχη της Κρι – Κρι κατά την παρουσίαση στις αρχές Οκτωβρίου των νέων εγκαταστάσεων της εταιρίας στην πόλη των Σερρών, υπογραμμίζοντας τη σημασία της αυξημένης τουριστικής κίνησης και για τον τομέα της μεταποίησης. Σημειώνεται ότι ο τομέας του παγωτού, που ήταν και η παραδοσιακή, δραστηριότητα, σύμφωνα με τον αντιπροσωπεύει σε σχέση με το γιαούρτι μικρότερο ποσοστό των εσόδων κύρια λόγω της εποχικότητας. Η ετήσια κατά κεφαλήν κατανάλωση παγωτού στην Ελλάδα ανέρχεται στα 5,5 λίτρα όταν στη Σκανδιναβία αγγίζει τα 12 λίτρα, με τις μεγαλύτερες ποσότητες να καταναλώνονται από Ιούνιο μέχρι τέλη Αυγούστου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι με βάση μελέτη της Infobank Hellastat ο συνολικός Κύκλος Εργασιών το 2012 για τις 16 εταιρίες του κλάδου εκτός από τη Unilever, που έχει το 40% της αγοράς έφτασε τα €126,22 εκατ. Έτσι η εκτιμώμενη συνολική αξία της αγοράς κινείται σε ποσά γύρω από τα 230 εκατ. ευρώ.