Σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας καταναλωτικών ερευνών Gfk (Gfk Travel Insights), οι κρατήσεις καλοκαιρινών διακοπών στην αγορά της Γερμανίας κατέγραψαν άνοδο 2% τον Μάρτιο σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2018. Ο συνολικός όγκος κρατήσεων για το καλοκαίρι, ωστόσο, παραμένει σε αρνητικό έδαφος (-1%) σε σύγκριση με πέρυσι. Η ασθενική άνοδος του Μαρτίου, μάλιστα, προήλθε εξ ολοκλήρου, σύμφωνα με την Gfk, από απευθείας (online) κρατήσεις καθώς οι πωλήσεις των παραδοσιακών ταξιδιωτικών γραφείων κυμάνθηκαν στα επίπεδα της προηγούμενης χρονιάς.
Τα στοιχεία προέρχονται από την ανάλυση από 2.000 αντιπροσωπευτικά ταξιδιωτικά γραφεία, online γραφεία ταξιδίων (OTAs) και ιστοσελίδες τουρ οπερέιτορ.
Η άνοδος 2% των κρατήσεων τον Μάρτιο αποτέλεσε συνέχεια της μικρής ανόδου κατά 1% και τον Φεβρουάριο. Εξέλιξη η οποία, κατά τους αναλυτές, ενδέχεται να σηματοδοτεί ανάκαμψη της ζήτησης για καλοκαιρινές διακοπές, ύστερα από τη σημαντική πτώση των κρατήσεων κατά 9% στο τρίμηνο Νοεμβρίου-Ιανουαρίου.
Οι αναλυτές, πάντως, επισημαίνουν το γεγονός πως η σύγκριση γίνεται με τους αντίστοιχους μήνες της προηγούμενης τουριστικής περιόδου, κατά την οποία είχε καταγραφεί μεγάλη αύξηση στην αγορά προκρατήσεων (early bookings), η οποία έφθανε το +15% μέχρι τα τέλη Μαρτίου 2018.