Το κλασικό Beetle γυρίζει σελίδα στην ιστορία του και χωρίς να αλλάξει το στυλ του θα αρχίσει να διατίθεται –αποκλειστικά-ως ηλεκτροκίνητο.
Προϊόν συνεργασίας της Volkswagen με την εταιρία eClassics θα παρουσιαστεί για πρώτη φορά στη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης (12-22 Σεπτεμβρίου).
Το αυτοκίνητο χρησιμοποιεί όλα τα συστήματα του νέου ηλεκτροκίνητου Volkswagen e-up1 απόδοσης 60 KW (82 ίππους) με τη μία ταχύτητα στο αυτόματο κιβώτιο (και άλλη μια για την όπισθεν).
Το σύστημα μπαταριών είναι ενσωματωμένο στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου και αποτελείται από 14 μονάδες, η κάθε μια χωρητικότητας 2,6 kWh. Οι μονάδες μπαταριών ιόντων λιθίου παράγουν συνολική ενέργεια μέχρι 36,8 kWh.
Το αυξημένο βάρος λόγω των μπαταριών έχουν επιφέρει ενίσχυση του πλαισίου, αλλά και των φρένων. Το συνολικό βάρος του e-Beetle ανέρχεται στα 1.280 κιλά, και για την επιτάχυνση 0-50 και 0-80 οι αντίστοιχοι χρόνοι είναι 4 και 8 δευτ. με μέγιστη ταχύτητα τα 150 χλμ./ώρα.
Η αυτονομία ανέρχεται γύρω στα 200 χλμ. Σε περίπτωση που οι μπαταρίες «αδειάσουν» τα ενσωματωμένα εξαρτήματα επιτρέπουν γρήγορη φόρτιση διάρκειας μίας ώρας προσφέροντας άλλα 150 χλμ. βόλτας .
Πάντως η Volkswagen σε συνεργασία πάντα με την eClassics προχωράει και σε άλλες εφαρμογές, όπως να τοποθετήσει το ηλεκτρικό σύστημα του e-up! στην Porsche 356, ακόμα και στα θρυλικά πουλμανάκια Τ1 της Volkswagen (εποχής 1950-1960) που έφεραν τα ίδια αερόψυκτα μηχανικά μέρη με το Beetle.
Πάντως το έχουν σκεφτεί πολύ έξυπνα καθώς η παροχή βρίσκεται στο πίσω φανάρι. Ανασηκώνεται όλο το πίσω φανάρι και αποκαλύπτεται η υποδοχή για τη φόρτισή.
Είπαμε πάνω από όλα το στυλ…