Η Honda έχει θέσει τολμηρούς στόχους για την επόμενη δεκαετία σε ό,τι αφορά την γκάμα των μοντέλων που προσφέρει στην ευρωπαϊκή αγορά, προκειμένου να βρίσκεται εντός των ολοένα και αυστηρότερων πλαισίων που θέτει η ευρωπαϊκή ένωση στον τομέα των εκπομπών ρύπων.
Σε αυτή την κατεύθυνση, η ιαπωνική μάρκα αποφάσισε μέχρι το 2021 να σταματήσει πλήρως τη διάθεση αυτοκινήτων που θα φέρουν πετρελαιοκινητήρες κάτω από το καπό τους. Στη θέση τους σκοπεύει να “προικίσει” όλα της τα μοντέλα με υβριδικά αλλά και αμιγώς ηλεκτρικά κινητήρια σύνολα μέχρι το 2025.
Απώτερος στόχος είναι μέχρι το 2030 αυτές οι δύο κατηγορίες κινητήρων να είναι υπεύθυνες για τουλάχιστον το 66% των πωλήσεων, ενώ σήμερα αυτό το ποσοστό βρίσκεται κάτω από το 10%.
Τα επόμενα χρόνια όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα υποχρεωθούν να ρίξουν το μέσο όρο εκπομπών του στόλου τους από τα 120.5 γρ. CO2/χλμ. που είναι σήμερα, στα 95 γρ. CO2/χλμ. Αυτός είναι ένας βασικός λόγος που την επόμενη δεκαετία αναμένεται να δούμε “έκρηξη” στις πωλήσεις υβριδικών και αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων.
Αυτή τη στιγμή, τα μοναδικά μοντέλα της Honda που συνεχίζουν να πωλούνται με diesel κινητήρες στην Ευρώπη είναι τα Civic και HR-V. Το CR-V έχει ήδη υβριδική έκδοση ενώ η επόμενη γενιά του Jazz αναμένεται ότι θα έχει μόνο υβριδικά σύνολα.
Περιμένουμε να δούμε ποιες θα είναι οι επόμενες κινήσεις του Ιάπωνα κατασκευαστή.
περισσότερα: www.motori.gr