Βελτιωμένους δείκτες απόδοσης, με κυριότερο αυτόν της μέσης αξίας «καλαθιού» αγορών που αυξήθηκε κατά 21%, παρουσιάζει το τελευταίο διάστημα το κατάστημα της Μαρινόπουλος στο Μαρκόπουλο Αττικής, έχοντας στο μεταξύ ανασχεδιαστεί πλήρως, βάσει μελέτης που υποστηρίχθηκε από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, με στόχο την οργάνωση του ιδανικού σούπερ μάρκετ από τους ίδιους τους καταναλωτές. Ειδικότερα, η Μαρινόπουλος σε συνεργασία με το ELTRUM, το Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν του Πανεπιστημίου, πραγματοποίησε μελέτη η οποία κράτησε περισσότερους από 12 μήνες, με στόχο την αναμόρφωση του καταστήματος σύμφωνα με τις παρατηρήσεις που διατύπωσε το καταναλωτικό κοινό. Μετά την ολοκλήρωση της έρευνας και τις κατάλληλες προσαρμογές του σούπερ μάρκετ, διαπιστώθηκε ότι το μέσο «καλάθι» αγορών αυξήθηκε σε αξία κατά 21%, ο μέσος αριθμός μη προγραμματισμένων αγορών επίσης αυξήθηκε κατά 18%, ενώ η μέση διάρκεια επίσκεψης μειώθηκε 20%. Παράλληλα, σε επίπεδο καταναλωτή, η συχνότητα επίσκεψης ανά μήνα αυξήθηκε 9%, καθώς και οι αγορές ανά μήνα κατά 5%, καταδεικνύοντας ότι οι παρεμβάσεις που επιχειρήθηκαν λειτούργησαν θετικά στα έσοδα του καταστήματος και στην ικανοποίηση των πελατών. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η αναδιοργάνωση του καταστήματος έγινε πρώτα σε πειραματικό επίπεδο με τη χρήση τεχνολογίας ψηφιακής απεικόνισης καταστήματος στο Κέντρο Έρευνας και Καινοτομίας (intouch) της Procter & Gamble, δίνοντας την ευκαιρία σε 240 καταναλωτές να σχολιάσουν τις προτεινόμενες μετατροπές. Tα αποτελέσματα της πρώτης πειραματικής φάσης ήταν πολύ ενθαρρυντικά. Συγκεκριμένα, η σύγκριση μεταξύ των δύο εναλλακτικών έδειξε ότι η διάταξη βάσει των αγοραστικών αποστολών οδηγεί σε αύξηση της τάξης του 18% στο μέσο μέγεθος καλαθιού, ενώ συγχρόνως οδηγεί σε μείωση της τάξης του 19% στη μέση διάρκεια επίσκεψης. Επίσης, ο αριθμός των μη προγραμματισμένων αγορών αυξήθηκε κατά 15% χωρίς να μειωθεί η στάση των καταναλωτών απέναντι στο νέο κατάστημα. Επίσης, οι συμμετέχοντες καταναλωτές δήλωσαν πως μπορούν να βρουν πιο γρήγορα και πιο εύκολα τα προϊόντα που θέλουν σε μια διάταξη βάσει των αγοραστικών αποστολών σε επίπεδο 38%.