Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Κ. Αχ. Καραμανλής
Στην Ολυμπία Οδό η ένταξη του Πάτρα - Πύργος
Τρίτη, 21/01/2020

Τη συμφωνία ώστε να ενταχθεί η κατασκευή και διαχείριση του οδικού άξονα Πάτρα – Πύργος στην Ολυμπία Οδό ανακοίνωσε το βράδυ της Τρίτης ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, σε συνέχεια συναντήσεων με τοπικούς φορείς.

Οπως δήλωσε ο κ. Καραμανλής συμφωνήθηκε με την κοινοπραξία Ολυμπία Οδός, που διαχειρίζεται το τμήμα Ελεύσινα – Κόρινθος – Πάτρα πως η κατασκευή «δεν θα κοστίσει στο ελληνικό δημόσιο ούτε ευρώ παραπάνω από όσο προβλεπόταν στις 8 εργολαβίες» με τον υπουργό να υποστηρίζει πως «τώρα εξασφαλίζεται η ολοκλήρωσή του».

Επιπλέον, «με τη λύση αυτή η επίβλεψη του έργου γίνεται από ανεξάρτητο μηχανικό, εξασφαλίζεται η εγγύηση της κατασκευής και απαλλάσσεται το Δημόσιο από το κόστος λειτουργίας και συντήρησης έως το 2040. Και βέβαια, αν δεν υπάρχουν εξωγενείς καθυστερήσεις το έργο θα είναι έτοιμο το 2023. Ακόμα, όμως, κι αν παρ’ ελπίδα αναγκαστούμε να πάμε πέραν του 2023, πλέον με την μη κατάτμηση έχουμε διασφαλίσει ότι δεν θα χαθεί η κοινοτική χρηματοδότηση. Κι αυτό είναι άλλο ένα σπουδαίο νέο!»

Σύμφωνα με το υπουργό Υποδομών «εξυπακούεται ότι οι εργολάβοι των 5 σημερινών εργολαβιών θα αποζημιωθούν κανονικά, όπως ο νόμος ορίζει και τους ευχαριστούμε για τις υπηρεσίες και την κατανόησή τους». Ο κ. Καραμανλής επισήμανε, όμως, πως για να προχωρήσει η συμφωνία με την Ολυμπία Οδός πρέπει να εγκριθεί και από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και πως αν δεν υπάρξει έγκριση το έργο θα επαναπροκηρυχθεί.

Οπως είπε, «έχουμε μπροστά μας το κρίσιμο στάδιο της έγκρισης όλων των παραπάνω από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Όπως είναι γνωστό, έχουμε ήδη κάνει προκαταρκτικές συζητήσεις μαζί της, πλέον το αίτημα είναι και επίσημο και περιμένουμε στους επόμενους μήνες, το οριστικό ΟΚ. Πιστεύω ότι θα το λάβουμε. Αν όχι, θα αναγκαστούμε να πάμε σε νέο διαγωνισμό. Πάλι θα γίνει το έργο. Αλλά θα πάρει παραπάνω χρόνο η διαδικασία. Πιστεύω βάσιμα όμως ότι αυτό δεν θα χρειαστεί».

Κατά τον κ. Καραμανλή, «αν όλα πάνε καλά, μπορούμε να έχουμε εργοτάξια μέσα στο 2020». Ο ίδιος αναφέρθηκε και στις αντιδράσεις από τον κ. Πρόδρομο Εμφιετζόγλου ο οποίος μέσω της συνεργαζόμενης GD Infrastrutture είχε υπογράψει δύο συμβάσεις για την κατασκευή δύο εκ των οκτώ τμημάτων στα οποία είχε τεμαχιστεί ο οδικός άξονας από την προηγούμενη κυβέρνηση. Ο κ. Εμφιετζόγλου έχει ανακοινώσει πως θα προχωρήσει σε δικαστικές προσφυγές στην περίπτωση ματαίωσης του έργου.

Πηγή: euro2day.gr, Φώτης Κόλλιας

Συναφείς αναρτήσεις
Στον αυτοκινητόδρομο Ελευσίνα- Κόρινθος- Πάτρα - Πύργος θα υλοποιηθεί σύντομα το μεγαλύτερο πρόγραμμα φωτοβολταϊκών πάρκων που έχει αναπτυχθεί σε ...
Κ. Καραμανλής
«Πιστεύω στη συνέχεια του κράτους, στη συνέχεια της δημόσιας διοίκησης. Όπου βρούμε πράγματα σωστά θα τα συνεχίσουμε, εκεί που ...
Αλ. Τσίπρας
«Ξεχωριστή ημέρα για τη δυτική Ελλάδα, την πιο αδικημένη πλευρά της χώρας» χαρακτήρισε τη σημερινή ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, ...
Οδικοί άξονες
Παραδόθηκε το πρωί σε κυκλοφορία, το πρώτο τμήμα του νέου κλάδου του αυτοκινητόδρομου Κόρινθος – Πάτρα, μήκους 7 περίπου ...
 
 
Τη μείωση κατά 50% των προμηθειών στις συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσω τερματικών POS προβλέπει η νομοθετική ρύθμιση που περιλαμβάνεται σε τροπολογία του Υπουργείου ...
Σε μια σειρά από επίκαιρα ζητήματα φορολογίας αναφέρθηκε αναλυτικά ο Υφυπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, κ. Χάρης Θεοχάρης, επ' ευκαιρία συνέντευξής του στην ...
Η επιλογή της Κυβέρνησης το 2021 να διευρύνει τον ρόλο του ΤΑΙΠΕΔ, συστήνοντας τη Μονάδα Συμβάσεων Στρατηγικής Σημασίας, δικαιώνεται μέρα με την μέρα, ...
Άνοιξε το βιβλίο προσφορών για το νέο 30ετές ομόλογο, τον δεύτερο τίτλο τέτοιας διάρκειας που έχει εκδοθεί από το 2021, και που αποτελεί ...
Νομοθετική ρύθμιση που θα μειώνει κατά 50% τις χρεώσεις των τραπεζών στα POS προανήγγειλε ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Κωστής Χατζηδάκης μιλώντας στην τηλεόραση ...
Στη συνεδρίαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΒ στις 22/4, ο Πρόεδρος του Δ.Σ. του ΣΕΒ, κ. Δημήτρης  Παπαλεξόπουλος και ο Πρόεδρος της Εκτελεστικής ...
Υψηλότερο του στόχου ήταν το πρωτογενές πλεόνασμα στα τέλη του 2023 σύμφωνα με την πρώτη εκτίμηση της EΛΣΤΑΤ. Σύμφωνα με τα στοιχεία το πρωτογενές ...
H επίτευξη της πράσινης και ψηφιακής μετάβασης της χημικής βιομηχανίας και συγχρόνως η υποστήριξη της ανταγωνιστικότητάς της όπως και η ανάπτυξή της ως ...
Έντονη βελτίωση καταγράφουν οι επιχειρηματικές προσδοκίες στη βιομηχανία, σύμφωνα με τον μηνιαίο δελτίο του ΙΟΒΕ, λόγω της σημαντικής ενίσχυσης των προβλέψεων για την ...
Αυξητικές τάσεις παρουσίασε η εξέλιξη του κύκλου εργασιών των επιχειρήσεων όλων των κλάδων δραστηριότητας της οικονομίας τον τον Φεβρουάριο. Ειδικότερα, όπως ανακοίνωσε η ΕΛΣΤΑΤ, γα το ...
Χθες η ΕΛΣΤΑΤ δημοσίευσε στοιχεία για την οικονομική ανισότητα και φτώχεια. Το 2022, έτος αναφοράς στο οποίο αναφέρονται τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, ήταν ...
Οι νέοι κανόνες οικονομικής διακυβέρνησης της ΕΕ, που τίθενται από φέτος σε ισχύ, αποτελούν θετική εξέλιξη για την Ελλάδα, καθώς ικανοποιούν διαχρονικές επιδιώξεις ...