Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
ΕΒΕΠ
Καταναλωτική κόπωση
Δευτέρα, 27/01/2020

"Έντονη καταναλωτική κόπωση", δείχνουν τα στοιχεία έρευνας του ΕΒΕΠ, για το διάστημα των χειμερινών εκπτώσεων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία από 13 Εμπορικούς Συλλόγους και 30 επιχειρήσεις, η εικόνα στα περισσότερα εμπορικά καταστήματα λιανικής της Αττικής, τις δύο πρώτες εβδομάδες από την επίσημη έναρξη των τακτικών χειμερινών εκπτώσεων, που παραδοσιακά καταγράφεται η μεγαλύτερη κίνηση, είναι μάλλον απογοητευτική. Στις αγορές της Αττικής παρατηρείται πως, μετά την απαιτητική περίοδο της εορταστικής αγοράς και όσα "market events" προηγήθηκαν, οι καταναλωτές δείχνουν "χορτασμένοι" από την "Black Friday" και την "Cyber Monday", τις συνεχείς προσφορές και το δεκαπενθήμερο των ενδιάμεσων εκπτώσεων του Νοεμβρίου, με αποτέλεσμα να μην "συγκινούνται" ιδιαιτέρως από τις τακτικές εκπτώσεις. Βεβαίως, κανένας δεν παραβλέπει το γεγονός ότι εξακολουθεί να υφίσταται πίεση ο οικογενειακός προϋπολογισμός.

Ο Πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π. & Π.Ε.Σ.Α., Β. Κορκίδης, μετέφερε με επιστολή του στον Γενικό Γραμματέα Εμπορίου, Π. Σταμπουλίδη, το μήνυμα της μίνι έρευνας και το αίτημα της πλειοψηφίας των εμπόρων στην Αττική για κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων, προτείνοντας μάλιστα ως ισοδύναμο μέτρο την παράταση κατά μία εβδομάδα στην διάρκεια των τακτικών εκπτωτικών περιόδων. Συγκεκριμένα, προτείνεται οι χειμερινές εκπτώσεις να ξεκινούν αμέσως μετά την λήξη της εορταστικής περιόδου, δηλαδή την 1η Δευτέρα του Ιανουαρίου, αντί της 2ης Δευτέρας, που ισχύει σήμερα και αντίστοιχα οι θερινές εκπτώσεις να επεκταθούν στην πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου, αντί του συνήθους 10ήμερου των προσφορών που ακολουθεί τις θερινές εκπτώσεις από την συντριπτική πλειοψηφία των εμπορικών επιχειρήσεων.

Από τους 13 Εμπορικούς Συλλόγους της Αττικής οι 8 λένε "ναι" στη παραπάνω πρόταση, οι 2 λένε "όχι" και οι 3 λένε να καταργηθούν οι ενδιάμεσες, χωρίς αλλαγές στην έναρξη και λήξη των τακτικών εκπτώσεων. Από τις 30 εμπορικές επιχειρήσεις του Λεκανοπεδίου οι 20 λένε "ναι" σε έναν τέτοιο συνδυασμό, οι 9 λένε "ναι" στη κατάργηση των ενδιάμεσων και "όχι" στην επέκταση των τακτικών, ενώ μόνο μία επιχείρηση απάντησε πως θέλει να παραμείνουν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις.

Συναφείς αναρτήσεις
Έρευνα για την οικογένεια με την υποστήριξη της Υδρογείου Ασφαλιστικής
Το μέλλον των οικογενειακών επιχειρήσεων, οι οποίες αποτελούν τη «ραχοκοκαλιά» της ελληνικής οικονομίας, διερευνήθηκε στο πλαίσιο έρευνας του Εθνικού ...
25 Νοεμβρίου: Διεθνής Ημέρα για την εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών
Η ΔΕΗ, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ρίχνει φως σε σημαντικά κοινωνικά ζητήματα, όπως η κακοποίηση των γυναικών και αναλαμβάνει ...
Ο σκληρός ανταγωνιμσός με την Κίνα κλιδωνίζει την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία σύμφωνα με το Δελτίο Οικονομικών Εξελίξεων της Alpha Bank. Σύμφωνα ...
Έρευνα του ΕΚΚΕ για την Υδρόγειο Ασφαλιστική
Με την παρουσίαση μεγάλης κοινωνικής έρευνας για την οικογένεια στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία, η Υδρόγειος Ασφαλιστική σηματοδότησε την επέτειο ...
Fondation VINCI Autoroutes: Τα αποτελέσματα του 13ου Βαρομέτρου για την υπεύθυνη οδήγηση
Παραμονές της γιορτής της Αναλήψεως, κατά την οποία αναμένεται έντονη κυκλοφορία στους ευρωπαϊκούς δρόμους, το ίδρυμα Fondation VINCI Autoroutes ...
Που δραστηριοποιούνται ή έχουν τα δικαιώματα στην Κύπρο και το Ισραήλ
Σε συνάντηση υψηλού επιπέδου έχει καλέσει στις 29 Μαίου η νέα κυβέρνηση της Λευκωσίας τους εκπροσώπους των εταιριών που ...
Στο πλαίσιο των δράσεων για τα 50 χρόνων λειτουργίας της εταιρίας
Με μία μεγάλη ποιοτική και ποσοτική έρευνα με τίτλο «Οικογένεια και Σύγχρονη Ελληνική Κοινωνία» εγκαινιάζειη Υδρόγειος Ασφαλιστική τις δράσεις ...
ΕΒΕΠ-EuroCommerce-McKinsey
Στη μεγαλύτερη πτώση των περιθωρίων κέρδους των καταστημάτων τροφίμων τα τελευταία πέντε χρόνια οδήγησε το γεγονός ότι ο ευρωπαϊκός ...
Kaspersky - Έρευνα
Οι απατεώνες χρησιμοποιούν την κοινωνική μηχανική για να στοχεύσουν τους νεοπροσληφθέντες εργαζόμενους. Οι πρώτες ημέρες σε έναν νέο χώρο εργασίας ...
 
 
Ο Τάσος Κωνσταντινίδης ανέλαβε καθήκοντα Marketing Manager στην Yamaha Motor Greece. Με πολυετή εμπειρία στον χώρο των Πωλήσεων και του Marketing, o Τάσος ...
Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, επενδύει σε νέες αποθηκευτικές εγκαταστάσεις αποκλειστικής χρήσης στον Ασπρόπυργο Αττικής συνολικής έκτασης 25.000 τ.μ. Η νέα ...
Η Rețele Electrice Muntenia (μέλος του Ομίλου ΔΕΗ, πρώην E-Distribuție Muntenia), η οποία είναι μία εκ των διαχειριστών του δικτύου ενέργειας της Ρουμανίας, ...
Την ευκαιρία να «ανακαλύψουν»  το Pierce και όλα όσα το καθιστούν «Πιο Πολλά από Ένα Σχολείο», θα έχουν γονείς, μαθητές και μαθήτριες στην ...
Η ελίν συμπληρώνει εφέτος 70 χρόνια λειτουργίας στο χώρο της ενέργειας. 70 χρόνια δυναμικής παρουσίας τόσο στην ελληνική όσο και τη διεθνή αγορά. ...
Aλυσιδωτές οι αρνητικές συνέπειες του υψηλού ενεργειακού κόστους στη βιομηχανία. Προχθές, η αμερικανική εταιρία Sonoco Alcore ανακοίνωσε το κλείσιμο δύο μονάδων παραγωγής χαρτιού στο ...
Η ΤΕΧΑΝ, η πρωτοπόρος εταιρεία ανακύκλωσης στην Ελλάδα, πρωταγωνίστησε στα φετινά Green Brand Awards της BOUSSIAS Επικοινωνίες, αποσπώντας πέντε (5) βραβεία για τις ...
Η Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός αποδεικνύουν καθημερινά και έμπρακτα ότι η προστασία του περιβάλλοντος και η υλοποίηση καινοτόμων «πράσινων» επενδύσεων  είναι ...
Η Μοτοδυναμική, σε απάντηση της υπ' αριθμ. 775/26.03.2024 επιστολής της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς, διαψεύδει δημοσίευμα του Τύπου, το οποίο αναφέρει ότι η Εταιρία βρίσκεται ...
Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της MYTILINEOS Energy & Metals, Ευάγγελος Μυτιληναίος, βρίσκεται αυτό το διάστημα στον Καναδά, όπου πραγματοποιεί σειρά επαφών, στο πλαίσιο επένδυσης της εταιρείας ...
Ξεκινάει η κατασκευή του πρώτου Κέντρου Δεδομένων (Data Center) της Microsoft στην ευρύτερη περιοχή της Περιφερειακής Ενότητας Ανατολικής Αττικής, με ανάθεση κατόπιν σχετικού ...
Η Green, μια μάρκα πρωτοπόρος στα αναψυκτικά με πιο φυσικά συστατικά και ένα διευρυμένο χαρτοφυλάκιο 13 προϊόντων που περιλαμβάνει την Green Cola, Green ...