Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
ΕΒΕΠ
Καταναλωτική κόπωση
Δευτέρα, 27/01/2020

"Έντονη καταναλωτική κόπωση", δείχνουν τα στοιχεία έρευνας του ΕΒΕΠ, για το διάστημα των χειμερινών εκπτώσεων.

Σύμφωνα με τα στοιχεία από 13 Εμπορικούς Συλλόγους και 30 επιχειρήσεις, η εικόνα στα περισσότερα εμπορικά καταστήματα λιανικής της Αττικής, τις δύο πρώτες εβδομάδες από την επίσημη έναρξη των τακτικών χειμερινών εκπτώσεων, που παραδοσιακά καταγράφεται η μεγαλύτερη κίνηση, είναι μάλλον απογοητευτική. Στις αγορές της Αττικής παρατηρείται πως, μετά την απαιτητική περίοδο της εορταστικής αγοράς και όσα "market events" προηγήθηκαν, οι καταναλωτές δείχνουν "χορτασμένοι" από την "Black Friday" και την "Cyber Monday", τις συνεχείς προσφορές και το δεκαπενθήμερο των ενδιάμεσων εκπτώσεων του Νοεμβρίου, με αποτέλεσμα να μην "συγκινούνται" ιδιαιτέρως από τις τακτικές εκπτώσεις. Βεβαίως, κανένας δεν παραβλέπει το γεγονός ότι εξακολουθεί να υφίσταται πίεση ο οικογενειακός προϋπολογισμός.

Ο Πρόεδρος του Ε.Β.Ε.Π. & Π.Ε.Σ.Α., Β. Κορκίδης, μετέφερε με επιστολή του στον Γενικό Γραμματέα Εμπορίου, Π. Σταμπουλίδη, το μήνυμα της μίνι έρευνας και το αίτημα της πλειοψηφίας των εμπόρων στην Αττική για κατάργηση των ενδιάμεσων εκπτώσεων, προτείνοντας μάλιστα ως ισοδύναμο μέτρο την παράταση κατά μία εβδομάδα στην διάρκεια των τακτικών εκπτωτικών περιόδων. Συγκεκριμένα, προτείνεται οι χειμερινές εκπτώσεις να ξεκινούν αμέσως μετά την λήξη της εορταστικής περιόδου, δηλαδή την 1η Δευτέρα του Ιανουαρίου, αντί της 2ης Δευτέρας, που ισχύει σήμερα και αντίστοιχα οι θερινές εκπτώσεις να επεκταθούν στην πρώτη εβδομάδα του Σεπτεμβρίου, αντί του συνήθους 10ήμερου των προσφορών που ακολουθεί τις θερινές εκπτώσεις από την συντριπτική πλειοψηφία των εμπορικών επιχειρήσεων.

Από τους 13 Εμπορικούς Συλλόγους της Αττικής οι 8 λένε "ναι" στη παραπάνω πρόταση, οι 2 λένε "όχι" και οι 3 λένε να καταργηθούν οι ενδιάμεσες, χωρίς αλλαγές στην έναρξη και λήξη των τακτικών εκπτώσεων. Από τις 30 εμπορικές επιχειρήσεις του Λεκανοπεδίου οι 20 λένε "ναι" σε έναν τέτοιο συνδυασμό, οι 9 λένε "ναι" στη κατάργηση των ενδιάμεσων και "όχι" στην επέκταση των τακτικών, ενώ μόνο μία επιχείρηση απάντησε πως θέλει να παραμείνουν οι ενδιάμεσες εκπτώσεις.

Συναφείς αναρτήσεις
Έρευνα για την οικογένεια με την υποστήριξη της Υδρογείου Ασφαλιστικής
Το μέλλον των οικογενειακών επιχειρήσεων, οι οποίες αποτελούν τη «ραχοκοκαλιά» της ελληνικής οικονομίας, διερευνήθηκε στο πλαίσιο έρευνας του Εθνικού ...
25 Νοεμβρίου: Διεθνής Ημέρα για την εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών
Η ΔΕΗ, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ρίχνει φως σε σημαντικά κοινωνικά ζητήματα, όπως η κακοποίηση των γυναικών και αναλαμβάνει ...
Ο σκληρός ανταγωνιμσός με την Κίνα κλιδωνίζει την ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία σύμφωνα με το Δελτίο Οικονομικών Εξελίξεων της Alpha Bank. Σύμφωνα ...
Έρευνα του ΕΚΚΕ για την Υδρόγειο Ασφαλιστική
Με την παρουσίαση μεγάλης κοινωνικής έρευνας για την οικογένεια στη σύγχρονη ελληνική κοινωνία, η Υδρόγειος Ασφαλιστική σηματοδότησε την επέτειο ...
Fondation VINCI Autoroutes: Τα αποτελέσματα του 13ου Βαρομέτρου για την υπεύθυνη οδήγηση
Παραμονές της γιορτής της Αναλήψεως, κατά την οποία αναμένεται έντονη κυκλοφορία στους ευρωπαϊκούς δρόμους, το ίδρυμα Fondation VINCI Autoroutes ...
Που δραστηριοποιούνται ή έχουν τα δικαιώματα στην Κύπρο και το Ισραήλ
Σε συνάντηση υψηλού επιπέδου έχει καλέσει στις 29 Μαίου η νέα κυβέρνηση της Λευκωσίας τους εκπροσώπους των εταιριών που ...
Στο πλαίσιο των δράσεων για τα 50 χρόνων λειτουργίας της εταιρίας
Με μία μεγάλη ποιοτική και ποσοτική έρευνα με τίτλο «Οικογένεια και Σύγχρονη Ελληνική Κοινωνία» εγκαινιάζειη Υδρόγειος Ασφαλιστική τις δράσεις ...
ΕΒΕΠ-EuroCommerce-McKinsey
Στη μεγαλύτερη πτώση των περιθωρίων κέρδους των καταστημάτων τροφίμων τα τελευταία πέντε χρόνια οδήγησε το γεγονός ότι ο ευρωπαϊκός ...
Kaspersky - Έρευνα
Οι απατεώνες χρησιμοποιούν την κοινωνική μηχανική για να στοχεύσουν τους νεοπροσληφθέντες εργαζόμενους. Οι πρώτες ημέρες σε έναν νέο χώρο εργασίας ...
 
 
Η ΔΕΗ Ανανεώσιμες αναδείχθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά ως εξαιρετικό περιβάλλον για εργασία καθώς απέκτησε και φέτος την Πιστοποίηση Great Place to Work ...
Η μπύρα ΝΗΣΟΣ ξεχώρισε στη λαμπερή τελετή απονομής των Tourism Awards 2024, λαμβάνοντας την κορυφαία, πλατινένια διάκριση στην ενότητα “Brand Greece”. Η εν ...
Με αφορμή την Ημέρα της Γης 2024, η LG Electronics (LG) παρουσίασε σήμερα εντυπωσιακό 3D περιεχόμενο σε ψηφιακό billboard της Times Square στη ...
H Viohalco ανακοινώνει ότι ο κ. Σπυρίδων Κοκκόλης, από 8 Απριλίου 2024, ανέλαβε τη θέση του Αναπληρωτή Οικονομικού Διευθυντή της Viohalco (Deputy CFO) ...
H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας, σταδιακά, όλα τα συμβατικά εταιρικά οχήματα με νέα ηλεκτρικά ή υβριδικής plug-in τεχνολογίας. ...
Ενίσχυση των οικονομικών της μεγεθών κατέγραψε το 2023 η ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών, με τα έσοδα να διαμορφώνονται στα 59,4 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 100,3% σε σχέση με ...
Η MYTILINEOS Energy & Metals μέσω της Protergia, σε συνεργασία με την Powerledger, εισάγει στην Ελλάδα λειτουργίες παρακολούθησης και εντοπισμού προέλευσης της ενέργειας.  Μέσω της πλατφόρμας της ...
Ειδική εκδήλωση και διαβούλευση στην Αθήνα με θέμα την υποχρεωτική και την εθελοντική εφαρμογή των Ευρωπαϊκών προτύπων αναφοράς της εταιρικής βιωσιμότητας πραγματοποιείται στην ...
Δύο νέα, καινοτόμα προϊόντα που σχεδίασε η ΜΕΓΑ βραβεύτηκαν πρόσφατα με το βραβείο «Προϊόν της Χρονιάς 2024». Η διοργάνωση «Προϊόν της Χρονιάς» αποτελεί διεθνώς ...
Ο Όμιλος ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ συνεχίζει να εξελίσσεται, να αναπτύσσεται και να πρωταγωνιστεί σε κάθε βήμα και σε κάθε στρατηγική του κίνηση. Με κινητήρια δύναμη ...
Η ΔΕΗ ανακοινώνει την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Κωτσόβολος από την Currys plc με την οποία επιταχύνει σημαντικά τον μετασχηματισμό της σε έναν ...
Την προσφορά του Οδυσσέα Κυριακόπουλου, πρώην Πρόεδρου του ΣΕΒ, που έφυγε πολύ νωρίς, και που σφράγισε με την παρουσία του την ελληνική επιχειρηματική ...