Μείωση μεγεθών κατά 85% στην Κίνα σημειώνει η δραστηριότητα της Adidas, καθώς η επιδημία του κοροναϊού ανάγκασε την γερμανική εταιρεία αθλητικών ειδών να κλείσει πολλά από τα καταστήματά της, ενώ οι καταναλωτές τα έχουν εγκαταλείψει λόγω των φόβων μετάδοσης της ασθένειας.
Η "βουτιά" αφορά την περίοδο από τις 25 Ιανουαρίου και εξής, σημειώνει η εταιρεία. Η καταναλωτική κίνηση έχει επηρεαστεί τόσο στην Ιαπωνία όσο και στη Νότια Κορέα, ωστόσο, σύμφωνα με την Adidas, η επίδρασή της στα μεγέθη δεν είναι ιδιαίτερη.
Οι κινεζικές αρχές έχουν λάβει μέτρα για τον περιορισμό των επιπτώσεων της επιδημίας του νέου ιού. Οι εργοδότες ενθαρρύνουν τους υπαλλήλους τους να μείνουν στο σπίτι, εμπορικά κέντρα και εστιατόρια είναι σχεδόν άδεια, ενώ χώροι διασκέδασης, θέατρα και κινηματογράφοι παραμένουν κλειστά.
Τα ταξίδια - πλην των απολύτως απαραίτητων - σχεδόν έχουν απαγορευθεί, ενώ και η καταναλωτική ζήτηση για σειρά προϊόντων έχει καταρρεύσει.
Πριν το πλήγμα του ιού, η εταιρεία "σημείωνε ισχυρά αποτελέσματα" στην Κίνα, σημειώνει η Adidas.