Αύξηση των πωλήσεων 4% για τον όμιλο και 8% για την εταιρεία καταγράφει στο εννεάμηνο η Σελόντα, ως αποτέλεσμα της αύξησης των ποσοτήτων, αλλά και της αύξησης των τιμών πώλησης.
Ας σημειωθεί ότι οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν ποσοστό 87% επί των πωλήσεων. Το EBITDA του ομίλου, πριν την επίδραση της μεταβολής των βιολογικών αποθεμάτων στην εύλογη αξία, στην τρέχουσα περίοδο είναι θετικό, ήτοι 1,9 εκατ. ευρώ ενώ αυτό της αντίστοιχης περσινής περιόδου ήταν αρνητικό κατά 1,4 εκατ. ευρώ. Μετά την επίδραση της μεταβολής της εύλογης αξίας των βιολογικών αποθεμάτων κατά -2,8 εκατ. ευρώ για τον όμιλο και την εταιρεία, το EBITDA διαμορφώνεται στα επίπεδα των -0,9 εκατ. ευρώ και -5,9 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.
Τα καθαρά αποτελέσματα μετά φόρων του ομίλου διαμορφώθηκαν σε ζημιές 12,7 εκατ. ευρώ, ενώ για την εταιρεία σε ζημιές 13,8 εκατ. ευρώ, οι οποίες είναι σημαντικά μειωμένες σε σχέση με πέρυσι (ζημιές 53,5 εκατ. για τον όμιλο και 53,8 εκατ. ευρώ για την εταιρεία).
Σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, αυτή θα αποκτήσει καθαρή θέση, αφού θα κεφαλαιοποιηθούν δανειακές υποχρεώσεις ύψους 50,4 εκατ. ευρώ. Επίσης βρίσκεται σε εξέλιξη η έκδοση νέων ομολογιακών δανείων για την αναδιάρθρωση του συνόλου των δανείων, που ανήλθαν την 30.09.2014 σε 195 εκατ. ευρώ για τον όμιλο και 155 εκατ. ευρώ για την εταιρεία αντίστοιχα.
Σε δηλώσεις του σχετικά με τα αποτελέσματα εννεαμήνου, ο Γιάννης Ανδριανόπουλος Διευθύνων Σύμβουλος της Σελόντα σχολίασε μεταξύ άλλων: «Τα πρώτα δείγματα γραφής, μετά την υιοθέτηση του business plan που εκπονήθηκε από την εταιρεία και εγκρίθηκε από τις Τράπεζες, είναι θετικά αφού η Εταιρεία κατάφερε να πετύχει αύξηση πωλήσεων, μία σημαντική αύξηση στις λειτουργικές ταμειακές της ροές, με ταυτόχρονη βελτίωση των λειτουργικών δαπανών της. Τα ανωτέρω σε συνδυασμό με την ολοκλήρωση της εγκριθείσας αναδιάρθρωσης των δανείων και της ενίσχυσης της καθαρής θέσης, δημιουργούν την ισχυρή βάση για τη σημαντική βελτίωση των οικονομικών της μεγεθών στα επόμενα χρόνια. Όλες οι προσπάθειές μας πλέον επικεντρώνονται στην εφαρμογή μιας πιο επιθετικής στρατηγικής όσον αφορά στη διείσδυση μας στις αγορές του εξωτερικού, με στόχο τη διατήρηση της ηγετικής θέσης που κατέχουμε τόσο στην ελληνική όσο και στη μεσογειακή ιχθυοκαλλιέργεια…”.