Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Coca Cola HBC
Oι περικοπές κόστους ενίσχυσαν τα EBITDA στο 9μηνο
Τετάρτη, 11/11/2020

Την περιληπτική ενημέρωση για την πορεία των εργασιών του τρίτου τριμήνου 2020 ανακοίνωσε η Coca Cola HBC. Σύμφωνα με τα βασικά στοιχεία τριμήνου που ανακοίνωσε η εταιρεία:

Υπήρξε σημαντική βελτίωση της εμπορικής δραστηριότητας το τρίτο τρίμηνο, με ανάκαμψη των πωλήσεων στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης και αύξηση των πωλήσεων στο κανάλι της εντός σπιτιού κατανάλωσης.

- Τα έσοδα σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση μειώθηκαν κατά 2,6% ή κατά 0,3% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης, σημειώνοντας διαδοχική βελτίωση ανά μήνα.

- Οι όγκοι πωλήσεων μειώθηκαν 1,4% σε δημοσιευμένη βάση και αυξήθηκαν 1,0% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης με αύξηση τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο.

- Τα έσοδα από πωλήσεις ανά κιβώτιο σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση υποχώρησαν κατά 1,2%, τόσο σε δημοσιευμένη όσο και σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης, σημειώνοντας σημαντικά βελτιωμένη τάση σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο, ως αποτέλεσμα των καλύτερων επιδόσεων στο μείγμα καναλιού και συσκευασίας λόγω της βελτιωμένης εμπορικής δραστηριότητας στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο.

- Συνεχίζονται οι ισχυρές επιδόσεις των μεριδίων αγοράς με αύξηση των μεριδίων σε αξία κατά 40 μονάδες βάσης από την αρχή του έτους και αύξηση ή διατήρηση των μεριδίων αυτών στις περισσότερες αγορές.

- Τα έσοδα από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση ενισχύθηκαν από τις σημαντικά θετικές επιδόσεις σε Νιγηρία, Ρωσία και Πολωνία, τρεις από τις πέντε μεγαλύτερες αγορές στις οποίες δραστηριοποιείται η Cοca Cοla HBC.

Ανεπτυγμένες αγορές: -5,4%. Πτώση του όγκου πωλήσεων κατά 8,6%, με ισχυρή ανάκαμψη τιμών/μείγματος λόγω της βελτίωσης της εμπορικής δραστηριότητας στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης. Πτώση του όγκου πωλήσεων κατά 5,1% εξαιρώντας την Ελλάδα, η οποία επηρεάστηκε σημαντικά από τη μειωμένη προσέλευση ξένων τουριστών φέτος το καλοκαίρι.

Αναπτυσσόμενες αγορές: -0,1%. Αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά 2,5% ως αποτέλεσμα των ισχυρών επιδόσεων στην Πολωνία, με γενικευμένη βελτίωση της τάσης τιμών/μείγματος σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο σε όλες τις αγορές.

Αναδυόμενες αγορές: -1,3%. Αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά +1,2% ή σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης1, αύξηση των εσόδων από πωλήσεις κατά +4,2% και του όγκου πωλήσεων κατά +5,8%. Ισχυρές επιδόσεις σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης1 σε Νιγηρία και Ρωσία, με αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά διψήφιο ποσοστό και στις δύο αγορές.

- Η αναμενόμενη καθαρή επίδραση της μεταβολής των συναλλαγματικών ισοτιμιών σε συνδυασμό με το κόστος των πρώτων υλών για το 2020 παραμένει αμετάβλητη σε σχέση με αυτή που είχε αρχικά προϋπολογισθεί, καθώς τα οφέλη από το χαμηλότερο κόστος των πρώτων υλών αντισταθμίζουν τις ασθενέστερες συναλλαγματικές ισοτιμίες.

- Η σημαντική πρόοδος στον έλεγχο του κόστους οδηγεί σε αύξηση του προηγούμενου στόχου εξοικονόμησης κόστους ύψους €100 εκατ. κατά €20 εκατ. για το σύνολο του έτους, ενισχύοντας έτσι περαιτέρω τα λειτουργικά κέρδη και την ανάκαμψη του περιθωρίου κέρδους.

- Η Cοca Cοla HBC τονίζει πως διαθέτει ισχυρό ισολογισμό και ρευστότητα για να ανταποκριθεί σε όλες τις χρηματοοικονομικές της δεσμεύσεις καθώς και για να καλύψει τις λειτουργικές δαπάνες και να προβεί σε επενδύσεις.

Ο κ. Zoran Bogdanovic, Διευθύνων Σύμβουλος της Coca-Cola HBC AG, σχολίασε:

«Είναι ενθαρρυντική η ισχυρή βελτίωση της εμπορικής δραστηριότητας στο τρίτο τρίμηνο, η οποία υποστηρίχθηκε από την ταχεία ανάκαμψη στο κανάλι της εκτός σπιτιού κατανάλωσης μετά την επαναλειτουργία των αγορών. Αυτή η επίδοση τεκμηριώνει την ικανότητα προσαρμογής μας στο ταχέως μεταβαλλόμενο περιβάλλον της αγοράς. Μπαίνοντας στο τέταρτο τρίμηνο, παρά την ισχυρή συγκριτική βάση του όγκου πωλήσεων και την ανανέωση των περιοριστικών μέτρων σε κάποιες αγορές, συνεχίζουμε να αντλούμε αισιοδοξία από τη σταθερή ανάπτυξη που έχουμε δει στο κανάλι της εντός σπιτιού κατανάλωσης, το οποίο θα είναι ιδιαίτερα σημαντικό σε αυτό το τελευταίο τρίμηνο. Το παραπάνω, σε συνδυασμό με την αυξανόμενη συμβολή των προγραμμάτων εξοικονόμησης κόστους, θα μας επιτρέψουν να συνεχίσουμε να πετυχαίνουμε καλή κερδοφορία σε μια πολύ δύσκολη χρονιά».  

Σχετικοί όροι:
Συναφείς αναρτήσεις
Εκτίναξη στα οικονομικά αποτελέσματα της Coca Cola και πρόταση για διανομή μερίσματος 0,93 λεπτά και ταυτόχρονα απογείωση της τιμής ...
Ισχυρή ανάπτυξη για το 2023
Η Coca-Cola HBC AG, όμιλος παραγωγής καταναλωτικών προϊόντων προσανατολισμένος στην ανάπτυξη και στρατηγικός εταίρος εμφιάλωσης της The Coca-Cola Company, ανακοινώνει σήμερα ...
Απομακρύνονται οι πολιτικές εξελίξεις, ηρεμεί η αγορά
Πάνω από τις 860 μονάδες ο γενικός δείκτης του Χ.Α. και η αγορά εστιάζει στα deals, ενώ βλέπει ότι ...
Πουλάει την Three Cents στην Coca Cola
Η Ideal βρίσκεται σε συζητήσεις με την Coca-Cola 3E για το πλειοψηφικό ποσοστό στην εταιρεία Three Cents, όπως ανακοίνωσε ...
Παρά τις αγορές της Ρωσίας και της Ουκρανίας
Η Coca-Cola HBC AG, Όμιλος παραγωγής καταναλωτικών προϊόντων προσανατολισμένος στην ανάπτυξη και στρατηγικός εταίρος εμφιάλωσης της The Coca-Cola Company, ...
Οικονομικά αποτελέσματα
H Coca-Cola HBC AG, ένας Όμιλος παραγωγής καταναλωτικών προϊόντων προσανατολισμένος στην ανάπτυξη και στρατηγικός εταίρος εμφιάλωσης της The Coca-Cola Company, παρουσιάζει τα ...
Στα 3,247 δισ. ευρώ οι πωλήσεις
Στα 235,6 εκατ. ευρώ διαμορφώθηκαν τα συγκρίσιμα καθαρά κέρδη της Coca Cola το α' εξάμηνο του 2021, αυξημένα κατά 82,6% ...
Αλλά βελτίωση στο εξωτερικό
Αύξηση των εσόδων από πωλήσεις σε ουδέτερη συναλλαγματική βάση κατά 2,7%, ή 6,1% σε αντίστοιχη βάση σύγκρισης, με κύριους ...
Χρηματιστήριο
Η Coca Cola των 9,6 δις. Ευρώ κεφαλαιοποίηση κρατάει καθηλωμένη την αγορά με απώλειες πάνω από 3%, στα 25,96 ...
 
 
Η Eltrak, ηγέτης στον τομέα της διάθεσης μηχανημάτων έργων, ενέργειας και ναυτιλίας, ανακοινώνει με υπερηφάνεια τη νέα της συνεργασία με την πολυεθνική εταιρία ...
Η ΔΕΗ Ανανεώσιμες αναδείχθηκε για τρίτη συνεχή χρονιά ως εξαιρετικό περιβάλλον για εργασία καθώς απέκτησε και φέτος την Πιστοποίηση Great Place to Work ...
Η μπύρα ΝΗΣΟΣ ξεχώρισε στη λαμπερή τελετή απονομής των Tourism Awards 2024, λαμβάνοντας την κορυφαία, πλατινένια διάκριση στην ενότητα “Brand Greece”. Η εν ...
Με αφορμή την Ημέρα της Γης 2024, η LG Electronics (LG) παρουσίασε σήμερα εντυπωσιακό 3D περιεχόμενο σε ψηφιακό billboard της Times Square στη ...
H Viohalco ανακοινώνει ότι ο κ. Σπυρίδων Κοκκόλης, από 8 Απριλίου 2024, ανέλαβε τη θέση του Αναπληρωτή Οικονομικού Διευθυντή της Viohalco (Deputy CFO) ...
H Ogilvy Greece δημιουργεί έναν νέο «πράσινο» στόλο οχημάτων, αντικαθιστώντας, σταδιακά, όλα τα συμβατικά εταιρικά οχήματα με νέα ηλεκτρικά ή υβριδικής plug-in τεχνολογίας. ...
Ενίσχυση των οικονομικών της μεγεθών κατέγραψε το 2023 η ΑΔΜΗΕ Συμμετοχών, με τα έσοδα να διαμορφώνονται στα 59,4 εκατ. ευρώ σημειώνοντας αύξηση 100,3% σε σχέση με ...
Η MYTILINEOS Energy & Metals μέσω της Protergia, σε συνεργασία με την Powerledger, εισάγει στην Ελλάδα λειτουργίες παρακολούθησης και εντοπισμού προέλευσης της ενέργειας.  Μέσω της πλατφόρμας της ...
Ειδική εκδήλωση και διαβούλευση στην Αθήνα με θέμα την υποχρεωτική και την εθελοντική εφαρμογή των Ευρωπαϊκών προτύπων αναφοράς της εταιρικής βιωσιμότητας πραγματοποιείται στην ...
Δύο νέα, καινοτόμα προϊόντα που σχεδίασε η ΜΕΓΑ βραβεύτηκαν πρόσφατα με το βραβείο «Προϊόν της Χρονιάς 2024». Η διοργάνωση «Προϊόν της Χρονιάς» αποτελεί διεθνώς ...
Ο Όμιλος ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ συνεχίζει να εξελίσσεται, να αναπτύσσεται και να πρωταγωνιστεί σε κάθε βήμα και σε κάθε στρατηγική του κίνηση. Με κινητήρια δύναμη ...
Η ΔΕΗ ανακοινώνει την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Κωτσόβολος από την Currys plc με την οποία επιταχύνει σημαντικά τον μετασχηματισμό της σε έναν ...