Μέχρι την… Μπογκοτά στην Κολομβία διεκδικεί έργα η Ελλάκτωρ, η οποία βλέπει ότι δεν έχει πια πολύ μεγάλο αντικείμενο δράσης στην Ελλάδα, μετά άλλωστε και την απόφαση της κυβέρνησης να επαναδιαπραγματευτεί τις συμβάσεις με τους κατασκευαστές. Η Ελλάκτωρ, που έχει απλωθεί σε όλο το οδικό δίκτυο ανά την Ελλάδα, υφίσταται μεγάλη χρηματιστηριακή ζημιά, με την κεφαλαιοποίηση της εταιρείας να διαμορφώνεται πια κάτω από τα 300 εκατ. ευρώ, δηλαδή κάτω απ’ όσο μπορεί να στοιχίζει ένας υπό κατασκευή σταθμός του μετρό. Απέχει πάνω από 50% από τα υψηλά της τον τελευταίο χρόνο που ήταν τα 4,35 ευρώ και η ενδοσυνεδριακή διακύμανσή της θυμίζει περισσότερο ασανσέρ, παρά φυσιολογική μετοχή, σχεδόν 8%. Εμείς κρατάμε ότι χιλιάδες εργαζομένων μετά το στοπ της κυβέρνησης στα μεγάλα έργα και την παρεπόμενη επαναδιαπραγμάτευση των συμβάσεων, τελούν υπό απόλυση. Επίσης, το απτό δείγμα ανάπτυξης μιάς χώρας δεν παύουν να είναι τα έργα υποδομής. Βεβαίως, με το φθηνότερο κόστος για τον χρήστη τους…