Λίγο πριν από τις 850 μονάδες και η αντίδραση στο Χ.Α. διαχέεται. Δεν μένει μόνο στις τράπεζες, ή σε κάποια από τα blue chips στυλοβάτες του παρελθόντος. Νέοι πρωταγωνιστές αναδεικνύονται στο ταμπλό, όπως η Autohellas (που σε μία άσχημη χρονιά για τον τουρισμό, δίνει μέρισμα, όσο και πέρσι), τα ΕΛΠΕ (που παρά την πτώση στα καύσιμα, επίσης δίνουν μέρισμα), τον Φουρλή και την Jumbo (η HSBC ανεβάζει την τιμή στόχο πάνω από τα 18 ευρώ), τον ΑΔΜΗΕ (που έκλεισε συμφωνία με ΕΤΕπ για το καλώδιο της Κρήτης) και τον ΟΛΠ ( πάνω από 7% η άνοδος την Πέμπτη).
Κινούμενη από το deal στη ΓΕΚ/ΤΕΡΝΑ η εγχώρια χρηματιστηριακή αγορά και την καλύτερη του αναμενόμενου αποδοχή του ομολόγου της ΔΕΗ, που έκλεισε με επιτόκιο 3,875%, ενώ υπήρχαν προσφορές και στο 4,25%, το momentum έχει αλλάξει προς το καλύτερο στο χρηματιστηριακό ταμπλό.
Το μόνο που απομένει είναι η σταδιακή επιστροφή στην κανονικότητα, μείωση των κρουσμάτων επιτάχυνση των εμβολιασμών και άνοιγμα της αγοράς.
Οι συναλλασσόμενοι δεν μπορούν να αγνοήσουν ταυτόχρονα ότι στο παιχνίδι μπαίνει και ο τραπεζικός κλάδος. Η πώληση κόκκινων δανείων ύψους 10 δις. ευρώ από την Alpha προ δεκαημέου και η επιτυχής έκδοση ομολόγου, η υποψία μερίσματος από την Eurobank χθες και η προοπτική της αύξησης κεφαλαίου στην Πειραιώς, ζεσταίνουν τις μηχανές των διαχειριστών, παρατηρούν παράγοντες της αγοράς. Παρά τις διακυμάνσεις των τραπεζικών μετοχών, ο κλάδος έχει τη μεγαλύτερη εμπορευσιμότητα σήμερα.
Κέρδη, στο μεταξύ, πάνω από 25 σημειώνουν οι μετοχές του κατασκευαστικού κλάδου, ΓΕΚ/ΤΕΡΝΑ, Άβαξ και Ελλάκτωρ. Οι νέες δημοπρασίες μεγάλων έργων, ο διαγωνισμός για την Εγνατία και το ξεμπλοκάρισμα του έργου στο Ελληνικό επαναφέρουν τον κλάδο στο προσκήνιο, πέρα από τις μετοχικές ανακατατάξεις που έλαβαν χώρα στη ΓΕΚ/ΤΕΡΝΑ.
Από τις μετοχές που διακινούνται αυτή την ώρα, 62 ενισχύονται και 42 υποχωρούν, με τις συναλλαγές στα 80 εκατ. ευρώ εκ των οποίων όμως, τα 32,7 εκατ. ευρώ αποτελούν πακέτα.