Tα αποτελέσματα της Google υποδεικνύουν μια μεγάλη αύξηση στη διαφήμιση του τουρισμού και των ταξιδίων αλλά και της λιανικής. Αυτό από την πλευρά του δίνει μια εικόνα των καταναλωτικών εξόδων στη μετά-πανδημίας εποχή. Οι επιχειρήσεις αυξάνουν τα έξοδα στη διαδικτυακή διαφήμιση έτσι ώστε να αρπάξουν μερίδιο της “πίτας” της επιστροφής των καταναλωτών στην κανονικότητα.
Η Alphabet, της οποίας θυγατρική είναι η Google, ανέφερε πως τα προ-πληρωμών σε συνεργάτες διανομής έσοδα του πρώτου τριμήνου έφτασαν στα $45,6 δισ, ξεπερνώντας κατά πολύ τους υπολογισμούς της Wall Street. Η εταιρεία επίσης αποκάλυψε και ένα νέο πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών, αυξάνοντας την αξία των μετοχών της κατά 5,5% σε υψηλό $2.416,68.