Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Συνεχίζεται η ειδικά σχεδιασμένη στα δεδομένα της συγκυρίας τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης
Νιώσε το αυθεντικό, στην Κρήτη «Crete, Sense the Authentic»
Τετάρτη, 28/07/2021

Κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι η μοναδικότητα, την οποία η Κρήτη προσφέρει ως προορισμός στον επισκέπτη της. Η καμπάνια επικεντρώνεται στη βιωμένη γνησιότητα, αλλά και στον πλούτο των εμπειριών του νησιού, που απλώνονται στις τέσσερις εποχές του χρόνου σε όλους τους τομείς της τουριστικής δραστηριότητας, πάντα με το ίδιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό: την αυθεντικότητα.

Η διαφημιστικήκαμπάνια στα Διεθνή Μ.Μ.Ε. ξεκίνησε το Μάιο και θα διαρκέσει μέχρι τον Σεπτέμβριο. Περιλαμβάνει προβολή στην τηλεόρασηκαι συγκεκριμένα στο Trave lChannel, το μοναδικό τηλεοπτικό δίκτυο που αφιερώνεται αποκλειστικά στην ταξιδιωτική ψυχαγωγία, σε 74 χώρες, αλλάκαι σεdigital πλατφόρμες. Παράλληλα, η καμπάνια αξιοποιεί το programmaticadvertising για στοχευμένη και αποτελεσματική προβολή στις αγορές που αποτελούν προτεραιότητα για την Κρήτη. Ειδικότερα, η onlineδιαφημιστική προβολή θα πραγματοποιηθεί στις πλατφόρμες της Verizon Media,συνδυάζοντας καινοτόμαadformats και αποκλειστικάadplacements, στο Google Display Νetwork και με programmatic banners για στοχευμένο κοινό, σε δημοφιλείςιστοσελίδες με θέμα ταξίδια, ιστιοπλοΐα, διακοπές, τρόπο ζωής (lifestyle)κλπ.

Η καμπάνια  «Crete, Sense the Authentic» απευθύνεται στους επισκέπτες πολλών ευρωπαϊκών χωρών, αλλά και σε αναδυόμενες τουριστικές αγορές.

Τα τρία θεματικά διαφημιστικά σποταφορούν τους θεματικούς άξονες «Περιπέτεια-Δραστηριότητες», «Ήλιος-Θάλασσα»,«Γαστρονομία» και προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Κρήτης και τις μοναδικές εμπειρίες που μπορεί να ζήσει ο επισκέπτης, αυτή την περίοδο.

Τα διαφημιστικά σποτπου προβάλλονται στα Διεθνή ΜΜΕ αποτελούν παραγωγή της Indigo View,σε συνεργασία με την Choose Strategic Communications Partners και φέρουν την υπογραφή του πολυβραβευμένου Κρητικού σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη (Είναι διαθέσιμα στο επίσημοκανάλι της Περιφέρειας Κρήτης Youtube & Vimeoσε 3 διαφορετικές χρονικές διάρκειες, σε  ελληνικά και αγγλικά).

(Περιπέτεια-Δραστηριότητες):“Crete, Sense the Authentic»- Sense The Authentic Adventure”:https://www.youtube.com/watch?v=5ydBDFN1hxY

(Ήλιος&Θάλασσα):“Crete, Sense the Authentic.- Sense The Authentic  Summer”:https://www.youtube.com/watch?v=Z9GlNULV-M0

(Γαστρονομία):“Crete- Sense the Authentic Taste”: https://www.youtube.com/watch?v=Y0KFrCuuoiI&list=PL-XhMPcWDI3k59PFfweU1VfMie9ez3RF0

 

Ο Περιφερειάρχης Κρήτης, Σταύρος Αρναουτάκης, σημειώνει: «Στην καρδιά της φετινής ιδιαίτερης τουριστικής περιόδου, ως Περιφέρεια Κρήτης, συνεχίζουμε την υλοποίηση της καμπάνιας τουριστικής προβολής του νησιού μας. Με τη γνώση και την εμπειρία της προηγούμενης χρονιάς, αναδεικνύουμε την αυθεντικότητα της Κρήτης. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση  στην ασφάλεια όλων των επισκεπτών και στην τήρηση των οδηγιών της πολιτείας και των ειδικών».

Συναφείς αναρτήσεις
Καμπάνια της ΕΑΕΕ για την οδική ασφάλεια
Η Πρόληψη Τροχαίων Ατυχημάτων και η ανάδειξη της οδικής ασφάλειας σε ζήτημα προτεραιότητας, προκειμένου να περιοριστούν τα τροχαία ατυχήματα ...
 
 
Όσα και αν έχουμε καταφέρει, και είναι πολλά, οι προκλήσεις παραμένουν μπροστά μας καθώς ο αγώνας των γυναικών για ισότητα, ισονομία και δικαιοσύνη ...
Η Υπουργός Τουρισμού κα Κεφαλογιάννη, στο περιθώριο της Διασκέψεως Our Ocean, στην οποία συμμετείχε, είχε διμερείς συναντήσεις με την Υφυπουργό Τουρισμού της Αυστρίας, ...
Η Υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη πήρε μέρος στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference" (OCC-9). Η Ελλάδα είχε αναλάβει τη φετινή διοργάνωση ...
Η Υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη επισκέφθηκε τη Ρόδο στο πλαίσιο των εργασιών του Φόρουμ: “Ευρωπαϊκός Τουρισμός, Ανθεκτικότητα στην κλιματική κρίση-EU Tourism: Resilience ...
Η «Μεγάλη Βρεταννία» είναι ένα ξενοδοχείο - θεσμός, που έχει συνδέσει το όνομά του με τα υψηλότερα ποιοτικά πρότυπα, κι έγινε συνώνυμο με ...
Με υψηλό ενδιαφέρον και μεγάλη συμμετοχή ολοκληρώθηκε, τη Δευτέρα 8 Απριλίου, η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων στο πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους 2024» στην ...
Μία πενταετία από το 2019, οπότε και πρωτοέγινε γνωστή η μίσθωση από την ξενοδοχειακή εταιρεία «The Margi»του ιστορικού κτιρίου της οδού Ρηγίλλης 18 εκεί όπου στεγάζονταν τα γραφεία της Νέας ...
«Ο τουριστικός κλάδος αποτελεί σημαντικό κρίκο στην ανάπτυξή της ελληνικής οικονομίας. Μέλημά μας είναι οι εργαζόμενοι του να λαμβάνουν το «μέρισμα» που τους αναλογεί από ...
Η United Airlines επεκτείνει τις καθημερινές εποχικές πτήσεις της από την Αθήνα προς τα αεροδρόμια New York/Newark και Washington D.C  για το 2024, ...
Η RevitUp.direct, το πολυβραβευμένο Revenue Management & Digital Marketing Agency στον ξενοδοχειακό κλάδο, με χαρά ανακοινώνει τη συμμετοχή στο 100% Hotel Show, που ...
Το μέλλον της γυναικείας εκπροσώπησης στην πολιτική, αλλά και τη βελτίωση των θεσμών και μηχανισμών λειτουργίας της Δημοκρατίας  με την ισότιμη συμμετοχή ανεξαρτήτως ...
Η Fraport Greece διακρίθηκε στα «2023 Airport Service Quality (ASQ) Awards» για το Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία», το οποίο για 2η συνεχή χρονιά αναγνωρίστηκε ως ένα από τα κορυφαία αεροδρόμια της Ευρώπης, στην κατηγορία των αεροδρομίων που ...