Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Tourism Awards 2022
Choose: Διακρίσεις για την τουριστική προβολή της Κρήτης
Τετάρτη, 11/05/2022

 

Δύο σπουδαίες διακρίσεις κατέκτησε η επιτυχημένη τουριστική καμπάνια «Crete. Sense The Authentic», την οποία σχεδίασε και υλοποίησε η Choose Strategic Communications Partners για λογαριασμό της Περιφέρειας Κρήτης στα φετινά Tourism Awards 2022, την κορυφαία εκδήλωση για τον ελληνικό τουρισμό, που διοργάνωσε για 9η συνεχόμενη χρονιά η Boussias Communications.

Η καμπάνια της Choose έλαβε 1 gold/platinum βραβείο στην κατηγορία «Destinations: City break / Summer / Winter / Family / Cultural / Sports & adventure / Year-round» παρουσιάζοντας την «Αυθεντική Κρήτη 365 μέρες τον χρόνο» και 1 silver βραβείο στην κατηγορία «Digital Tourism»  για το video περιεχόμενο της ίδιας καμπάνιας, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής IndigoView. Τα video που αποτυπώνουν την αυθεντικότητα της Κρήτης σκηνοθέτησε ο πολυβραβευμένος Κρητικός σκηνοθέτης Θοδωρής Παπαδουλάκης.

Η ολοκληρωμένη και πολυεπίπεδη καμπάνια (στρατηγική, σχεδιασμός, concept, δημιουργικά, υλοποίηση) της Περιφέρειας Κρήτης καλεί τον υποψήφιο επισκέπτη να νιώσει με όλες τις αισθήσεις του τον πλούτο των εμπειριών, που μπορεί να απολαύσει στο νησί: Τοπία, Γεύσεις, Περιπέτεια, Δραστηριότητες,  Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνα, 365 μέρες το χρόνο. Η καμπάνια, που άρχισε να ξεδιπλώνεται το 2020 και θα ολοκληρωθεί το 2023,  περιλαμβάνει - μεταξύ άλλων - 10 θεματικά βίντεο, 4 ραδιοφωνικά σποτ σε πέντε γλώσσες, νέο υψηλής ποιότητας και αισθητικής φωτογραφικό υλικό, και προβάλλεται ταυτόχρονα στην Ελλάδα και το εξωτερικό με τηλεοπτική διαφήμιση, καταχωρήσεις στον Τύπο, στο διαδίκτυο και τα social media.

Η Ευδοκία Κανέλλου, Managing Director της Choose Strategic Communications Partner, δήλωσε σχετικά: «Είναι τιμή για την ομάδα της Choose το ότι η Περιφέρεια Κρήτης μάς εμπιστεύθηκε την καμπάνια επικοινωνίας για την τουριστική προβολή του νησιού. Είμαστε χαρούμενοι που αποτελέσαμε κομμάτι αυτού του συναρπαστικού ταξιδιού, το οποίο μεταφέρει στο σήμερα τα αυθεντικά χαρακτηριστικά της Κρήτης. Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω την IndigoView για την άψογη συνεργασία. Η δημιουργία μίας καμπάνιας για τον Τουρισμό, που αντιπροσωπεύει ένα στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης της χώρας και ταυτόχρονα ένα διαρκώς εξελισσόμενο πεδίο επικοινωνίας, αποτέλεσε και συνεχίζει να αποτελεί κορυφαία πρόκληση για όλη την ομάδα της Choose».

Σχετικοί όροι:
CHOOSE
Συναφείς αναρτήσεις
Λιγότερα από το 2019, υπερδιπλάσια του 2020
Στα 10,65 δισ. ευρώ έφτασε η είσπραξη του 2021 για τον ελληνικό τουρισμό, σύμφωνα με τον απολογισμό 12μήνου της ...
Πλεόνασμα 2,6 δισ. ευρώ στο ταξιδιωτικό ισοζύγιο
Σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, το ταξιδιωτικό ισοζύγιο το Σεπτέμβριο του 2021 εμφάνισε πλεόνασμα 2.061 ...
Υπουργείο Τουρισμού
Σημαντικές συναντήσεις για την απελευθέρωση της τουριστικής κίνησης από την Ολλανδία προς την Ελλάδα είχε ο Υπουργός Τουρισμού, κ. ...
Μέγιστο ποσό έως 400.000 ευρώ
Νέα δράση, προϋπολογισμού 350 εκατομμυρίων ευρώ, για την παροχή κεφαλαίου κίνησης στις τουριστικές επιχειρήσεις με σκοπό την επιχορήγηση λειτουργικών ...
Συνέντευξη στην Bild
«Τον Ιούλιο, τον Αύγουστο, στη high season του τουρισμού, αναμένω πως τα πράγματα θα θυμίζουν πολύ ένα φυσιολογικό καλοκαίρι», ...
Χάρης Θεοχάρης
Από τις 14 Μαΐου θα ξεκινήσει το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού, σύμφωνα με το σχέδιο επανεκκίνησης που παρουσίασε ο ...
Times
Η Ελλάδα εξετάζει το ενδεχόμενο να ανάψει «πράσινο φως» εισόδου στην Ελλάδα σε Βρετανούς τουρίστες που έχουν εμβολιαστεί, αναφέρουν ...
TτE
Το ισχυρό πλήγμα που δέχτηκε ο ελληνικός τουρισμός από την επέλαση της πανδημίας του κορωνοϊού αποτυπώνουν τα στοιχεία της Τράπεζας ...
ΤτΕ
Τη ζοφερή εικόνα που επικράτησε για τον ελληνικό τουρισμό το φετινό καλοκαίρι, εν μέσω πανδημίας, επιβεβαιώνουν τα στοιχεία της Τράπεζας ...

Παρέχεται από το Investing.com

Τεύχος 40



«Τουρισμός για Όλους»
Ανοίγει σήμερα η διαδικασία υποβολής αιτημάτων πληρωμής για τους παρόχους του προγράμματος «Τουρισμός για Όλους» (καταλύματα και τουριστικά γραφεία), για voucher που εξαργυρώθηκαν ...
United Airlines
Η United Airlines επανεκκίνησε την ημερήσια και απευθείας εποχική σύνδεσή της μεταξύ Αθήνας και Νέας Υόρκης/Νιούαρκ. Οι πτήσεις είναι προγραμματισμένες έως τις 29 ...
Συμφωνία Β. Κικίλια-Visa
Τρόποι συνεργασίας με την Visa στο πρόγραμμα Digital Nomads για τα στελέχη της εταιρείας, στο πλαίσιο της στρατηγικής του Υπουργείου Τουρισμού για τους ...
Λιγότερα από το 2019, υπερδιπλάσια του 2020
Στα 10,65 δισ. ευρώ έφτασε η είσπραξη του 2021 για τον ελληνικό τουρισμό, σύμφωνα με τον απολογισμό 12μήνου της Τράπεζας της Ελλάδος. Η ...
Πλεόνασμα 2,6 δισ. ευρώ στο ταξιδιωτικό ισοζύγιο
Σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, το ταξιδιωτικό ισοζύγιο το Σεπτέμβριο του 2021 εμφάνισε πλεόνασμα 2.061 εκατ. ευρώ, έναντι πλεονάσματος ...
Ολοκληρώθηκε η επίσκεψη του Υπουργού Τουρισμού στη Γαλλία
Σημαντικά οφέλη απέφεραν οι επαφές του Υπουργού Τουρισμού Βασίλη Κικίλια στο Παρίσι, κατά τη διάρκεια της διήμερης επίσκεψης που πραγματοποίησε στη γαλλική πρωτεύουσα με αφορμή ...
Συνεχίζεται η ειδικά σχεδιασμένη στα δεδομένα της συγκυρίας τουριστική καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης
Κεντρική ιδέα της καμπάνιας είναι η μοναδικότητα, την οποία η Κρήτη προσφέρει ως προορισμός στον επισκέπτη της. Η καμπάνια επικεντρώνεται στη βιωμένη γνησιότητα, ...
Υπουργείο Τουρισμού
Σημαντικές συναντήσεις για την απελευθέρωση της τουριστικής κίνησης από την Ολλανδία προς την Ελλάδα είχε ο Υπουργός Τουρισμού, κ. Χάρης Θεοχάρης, κατά την ...
Μέγιστο ποσό έως 400.000 ευρώ
Νέα δράση, προϋπολογισμού 350 εκατομμυρίων ευρώ, για την παροχή κεφαλαίου κίνησης στις τουριστικές επιχειρήσεις με σκοπό την επιχορήγηση λειτουργικών δαπανών για τους 2-3 ...
Χάρης Θεοχάρης
Σημαντικά βήματα προς την επίλυση ζητημάτων σχετικών με την απελευθέρωση των ταξιδιών ανάμεσα σε Γερμανία και Ελλάδα κατά το άνοιγμα του Ελληνικού Τουρισμού ...
Μητσοτάκης στο CNN
  Την ικανοποίηση του για την υιοθέτηση από την Ευρωπαϊκή Ένωσης της πρότασης για ένα πράσινο ψηφιακό πιστοποιητικό εμβολιασμού, που θα διευκολύνει σημαντικά τις ...
Χάρης Θεοχάρης
Από τις 14 Μαΐου θα ξεκινήσει το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού, σύμφωνα με το σχέδιο επανεκκίνησης που παρουσίασε ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης από το ...