Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Tourism Awards 2022
Choose: Διακρίσεις για την τουριστική προβολή της Κρήτης
Τετάρτη, 11/05/2022

 

Δύο σπουδαίες διακρίσεις κατέκτησε η επιτυχημένη τουριστική καμπάνια «Crete. Sense The Authentic», την οποία σχεδίασε και υλοποίησε η Choose Strategic Communications Partners για λογαριασμό της Περιφέρειας Κρήτης στα φετινά Tourism Awards 2022, την κορυφαία εκδήλωση για τον ελληνικό τουρισμό, που διοργάνωσε για 9η συνεχόμενη χρονιά η Boussias Communications.

Η καμπάνια της Choose έλαβε 1 gold/platinum βραβείο στην κατηγορία «Destinations: City break / Summer / Winter / Family / Cultural / Sports & adventure / Year-round» παρουσιάζοντας την «Αυθεντική Κρήτη 365 μέρες τον χρόνο» και 1 silver βραβείο στην κατηγορία «Digital Tourism»  για το video περιεχόμενο της ίδιας καμπάνιας, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής IndigoView. Τα video που αποτυπώνουν την αυθεντικότητα της Κρήτης σκηνοθέτησε ο πολυβραβευμένος Κρητικός σκηνοθέτης Θοδωρής Παπαδουλάκης.

Η ολοκληρωμένη και πολυεπίπεδη καμπάνια (στρατηγική, σχεδιασμός, concept, δημιουργικά, υλοποίηση) της Περιφέρειας Κρήτης καλεί τον υποψήφιο επισκέπτη να νιώσει με όλες τις αισθήσεις του τον πλούτο των εμπειριών, που μπορεί να απολαύσει στο νησί: Τοπία, Γεύσεις, Περιπέτεια, Δραστηριότητες,  Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνα, 365 μέρες το χρόνο. Η καμπάνια, που άρχισε να ξεδιπλώνεται το 2020 και θα ολοκληρωθεί το 2023,  περιλαμβάνει - μεταξύ άλλων - 10 θεματικά βίντεο, 4 ραδιοφωνικά σποτ σε πέντε γλώσσες, νέο υψηλής ποιότητας και αισθητικής φωτογραφικό υλικό, και προβάλλεται ταυτόχρονα στην Ελλάδα και το εξωτερικό με τηλεοπτική διαφήμιση, καταχωρήσεις στον Τύπο, στο διαδίκτυο και τα social media.

Η Ευδοκία Κανέλλου, Managing Director της Choose Strategic Communications Partner, δήλωσε σχετικά: «Είναι τιμή για την ομάδα της Choose το ότι η Περιφέρεια Κρήτης μάς εμπιστεύθηκε την καμπάνια επικοινωνίας για την τουριστική προβολή του νησιού. Είμαστε χαρούμενοι που αποτελέσαμε κομμάτι αυτού του συναρπαστικού ταξιδιού, το οποίο μεταφέρει στο σήμερα τα αυθεντικά χαρακτηριστικά της Κρήτης. Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω την IndigoView για την άψογη συνεργασία. Η δημιουργία μίας καμπάνιας για τον Τουρισμό, που αντιπροσωπεύει ένα στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης της χώρας και ταυτόχρονα ένα διαρκώς εξελισσόμενο πεδίο επικοινωνίας, αποτέλεσε και συνεχίζει να αποτελεί κορυφαία πρόκληση για όλη την ομάδα της Choose».

Σχετικοί όροι:
CHOOSE
Συναφείς αναρτήσεις
Περισσότεροι από 1 εκατομμύριο ταξιδιώτες αναμένονται από 2023
Περισσότερους από 1 εκατομμύριο ταξιδιώτες και πολύ πάνω από 1 δις ευρώ έσοδα αναμένεται να φέρουν στην Ελλάδα την ...
Στα 8,85 δισ. το 7μηνο
Τα μεγέθη του 2019 έπιασε ο ελληνικός τουρισμός τον Ιούλιο σε ό,τι αφορά τις εισπράξεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία ...
Λιγότερα από το 2019, υπερδιπλάσια του 2020
Στα 10,65 δισ. ευρώ έφτασε η είσπραξη του 2021 για τον ελληνικό τουρισμό, σύμφωνα με τον απολογισμό 12μήνου της ...
Πλεόνασμα 2,6 δισ. ευρώ στο ταξιδιωτικό ισοζύγιο
Σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, το ταξιδιωτικό ισοζύγιο το Σεπτέμβριο του 2021 εμφάνισε πλεόνασμα 2.061 ...
Υπουργείο Τουρισμού
Σημαντικές συναντήσεις για την απελευθέρωση της τουριστικής κίνησης από την Ολλανδία προς την Ελλάδα είχε ο Υπουργός Τουρισμού, κ. ...
Μέγιστο ποσό έως 400.000 ευρώ
Νέα δράση, προϋπολογισμού 350 εκατομμυρίων ευρώ, για την παροχή κεφαλαίου κίνησης στις τουριστικές επιχειρήσεις με σκοπό την επιχορήγηση λειτουργικών ...
Συνέντευξη στην Bild
«Τον Ιούλιο, τον Αύγουστο, στη high season του τουρισμού, αναμένω πως τα πράγματα θα θυμίζουν πολύ ένα φυσιολογικό καλοκαίρι», ...
Χάρης Θεοχάρης
Από τις 14 Μαΐου θα ξεκινήσει το άνοιγμα του ελληνικού τουρισμού, σύμφωνα με το σχέδιο επανεκκίνησης που παρουσίασε ο ...
Times
Η Ελλάδα εξετάζει το ενδεχόμενο να ανάψει «πράσινο φως» εισόδου στην Ελλάδα σε Βρετανούς τουρίστες που έχουν εμβολιαστεί, αναφέρουν ...
 
 
To Makedonia Palace Hotel αποτελεί το πρώτο ξενοδοχείο στην Ελλάδα που συγκαταλέγεται στην ανώτατη κατηγορία της World Hotels Luxury Collection. Με ξενοδοχεία σε περισσότερους ...
Οι νέοι δικαιούχοι προστίθενται στους ήδη 275.000, φτάνοντας συνολικά τους 400.000.
125.000 νέοι δικαιούχοι κληρώθηκαν και αποκτούν άμεσα την ψηφιακή κάρτα του Προγράμματος «Τουρισμός για όλους» του Υπουργείου Τουρισμού. Οι νέοι δικαιούχοι προστίθενται στους ήδη ...
Περισσότεροι από 1 εκατομμύριο ταξιδιώτες αναμένονται από 2023
Περισσότερους από 1 εκατομμύριο ταξιδιώτες και πολύ πάνω από 1 δις ευρώ έσοδα αναμένεται να φέρουν στην Ελλάδα την επόμενη σεζόν οι απευθείας ...
Με 3,29 τουρίστες λιγότερους σε σχέση με το 2019
Σύμφωνα με τα προσωρινά στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, το ταξιδιωτικό ισοζύγιο τον Οκτώβριο του 2022 εμφάνισε πλεόνασμα 1.308,2 εκατ. ευρώ, έναντι πλεονάσματος 1.132,8 ...
1η η Qatar Airways
Η εταιρεία αξιολόγησης αεροπορικών εταιρειών Skytrax  κατέταξε τους καλύτερους αερομεταφορείς του κόσμου για τη φετινή χρονιά. Η Qatar Airways ήρθε πρώτη στην κορυφή της ...
Michael O’Leary-Προβλέψεις
Μπορεί η Ryanair να έκλεισε τη βάση της στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για τη χειμερινή περίοδο, -ως γνωστόν από τις 29 Οκτωβρίου έως τα τέλη Μαρτίου, η ...
Στο στρατηγικό σχεδιασμό που υλοποιείται, προκειμένου η Ελλάδα να αναδειχθεί ως κορυφαίος πολιτιστικός αλλά και βιώσιμος, με οικολογικό αποτύπωμα προορισμός, αναφέρθηκε ο Υπουργός ...
Έπειτα από ένα καλοκαίρι που χαρακτηρίστηκε από έντονη ζήτηση για ταξίδια, η Air France συνεχίζει να επεκτείνει το παγκόσμιο δίκτυό της. Κατά τη ...
Στα 2,3 δισ. ευρώ το deal
Ο όμιλος Sani/Ikos, κορυφαίος ξενοδοχειακός όμιλος στη Μεσόγειο, και η GIC, διεθνής θεσμικός επενδυτής, προχωρούν σε συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας, στο πλαίσιο της οποίας ...
Στα 8,85 δισ. το 7μηνο
Τα μεγέθη του 2019 έπιασε ο ελληνικός τουρισμός τον Ιούλιο σε ό,τι αφορά τις εισπράξεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, ...
Με tour operators, επενδυτές και επικεφαλής αεροπορικών εταιρειών
Ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, μεταβαίνει σήμερα στο Παρίσι, όπου πραγματοποιείται η διεθνής έκθεση IFTM-Top Résa 2022. Ο κ. Κικίλιας θα έχει συναντήσεις με ...
Αγονες αεροπορικές γραμμές
Αποχαρακτηρίζονται 10 από τις 28 άγονες αεροπορικές γραμμές καθώς εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από αεροπορικές εταιρείες για την ανάληψη 10 γραμμών χωρίς οικονομικό αντιστάθμισμα.  Συγκεκριμένα, πρόκειται για τις ...