Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Tourism Awards 2022
Choose: Διακρίσεις για την τουριστική προβολή της Κρήτης
Τετάρτη, 11/05/2022

 

Δύο σπουδαίες διακρίσεις κατέκτησε η επιτυχημένη τουριστική καμπάνια «Crete. Sense The Authentic», την οποία σχεδίασε και υλοποίησε η Choose Strategic Communications Partners για λογαριασμό της Περιφέρειας Κρήτης στα φετινά Tourism Awards 2022, την κορυφαία εκδήλωση για τον ελληνικό τουρισμό, που διοργάνωσε για 9η συνεχόμενη χρονιά η Boussias Communications.

Η καμπάνια της Choose έλαβε 1 gold/platinum βραβείο στην κατηγορία «Destinations: City break / Summer / Winter / Family / Cultural / Sports & adventure / Year-round» παρουσιάζοντας την «Αυθεντική Κρήτη 365 μέρες τον χρόνο» και 1 silver βραβείο στην κατηγορία «Digital Tourism»  για το video περιεχόμενο της ίδιας καμπάνιας, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής IndigoView. Τα video που αποτυπώνουν την αυθεντικότητα της Κρήτης σκηνοθέτησε ο πολυβραβευμένος Κρητικός σκηνοθέτης Θοδωρής Παπαδουλάκης.

Η ολοκληρωμένη και πολυεπίπεδη καμπάνια (στρατηγική, σχεδιασμός, concept, δημιουργικά, υλοποίηση) της Περιφέρειας Κρήτης καλεί τον υποψήφιο επισκέπτη να νιώσει με όλες τις αισθήσεις του τον πλούτο των εμπειριών, που μπορεί να απολαύσει στο νησί: Τοπία, Γεύσεις, Περιπέτεια, Δραστηριότητες,  Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνα, 365 μέρες το χρόνο. Η καμπάνια, που άρχισε να ξεδιπλώνεται το 2020 και θα ολοκληρωθεί το 2023,  περιλαμβάνει - μεταξύ άλλων - 10 θεματικά βίντεο, 4 ραδιοφωνικά σποτ σε πέντε γλώσσες, νέο υψηλής ποιότητας και αισθητικής φωτογραφικό υλικό, και προβάλλεται ταυτόχρονα στην Ελλάδα και το εξωτερικό με τηλεοπτική διαφήμιση, καταχωρήσεις στον Τύπο, στο διαδίκτυο και τα social media.

Η Ευδοκία Κανέλλου, Managing Director της Choose Strategic Communications Partner, δήλωσε σχετικά: «Είναι τιμή για την ομάδα της Choose το ότι η Περιφέρεια Κρήτης μάς εμπιστεύθηκε την καμπάνια επικοινωνίας για την τουριστική προβολή του νησιού. Είμαστε χαρούμενοι που αποτελέσαμε κομμάτι αυτού του συναρπαστικού ταξιδιού, το οποίο μεταφέρει στο σήμερα τα αυθεντικά χαρακτηριστικά της Κρήτης. Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω την IndigoView για την άψογη συνεργασία. Η δημιουργία μίας καμπάνιας για τον Τουρισμό, που αντιπροσωπεύει ένα στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης της χώρας και ταυτόχρονα ένα διαρκώς εξελισσόμενο πεδίο επικοινωνίας, αποτέλεσε και συνεχίζει να αποτελεί κορυφαία πρόκληση για όλη την ομάδα της Choose».

Σχετικοί όροι:
CHOOSE
Συναφείς αναρτήσεις
Η Ελλάδα, η οποία κατέχει ηγετική θέση στην τουριστική δραστηριότητα της Μεσογείου, επιδιώκει να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της ...
Πάνω από 32,7 εκατ. τουρίστες!
Το ιστορικό ρεκόρ του ελληνικού τουρισμού τη χρονιά που ολοκληρώθηκε πιστοποιούν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, καθώς τη χώρα ...
Πάνω από 10 δισ. ευρώ τα έσοδα
Τουριστικό άλμα σημαντικά υψηλότερα από το 2019, τη θεωρούμενη «χρυσή χρονιά» του ελληνικού τουρισμού, καταγράφει ο INSETE, με τις ...
Υπουργείο Εργασίας
Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Άδωνις Γεωργιάδης, ο Υφυπουργός κ. Βασίλης Σπανάκης και η Γενική Γραμματέας Εργασιακών ...
Για τις εκτιμήσεις που θέλουν τη φετινή τουριστική περίοδο να κινείται σε ακόμα πιο ανοδική τροχιά από το 2022, ...
Βασίλης Κικίλιας
Με περίπατο στα Αναφιώτικαστην Πλάκα, ο Υπουργός Τουρισμού, ΒασίληςΚικίλιας, και ο Αυστραλός πρέσβης στην Ελλάδα, Arthur Spyrou, επισημοποίησαν την ...
Η Ελλάδα προσβλέπει ξανά στους Κινέζους τουρίστες
Στην Οικονομική Ενημέρωση για την Ανατολική Ασία και τον Ειρηνικό για τον Απρίλιο του 2023, με τίτλο "Αναβίωση της ...
Περισσότεροι από 1 εκατομμύριο ταξιδιώτες αναμένονται από 2023
Περισσότερους από 1 εκατομμύριο ταξιδιώτες και πολύ πάνω από 1 δις ευρώ έσοδα αναμένεται να φέρουν στην Ελλάδα την ...
Στα 8,85 δισ. το 7μηνο
Τα μεγέθη του 2019 έπιασε ο ελληνικός τουρισμός τον Ιούλιο σε ό,τι αφορά τις εισπράξεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία ...
 
 
Την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου, Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών δεν θα μπορούσε παρά να την αφιερώσει στην Ελλάδα, ξεδιπλώνοντας μέσα στο ...
Η Ελλάδα, η οποία κατέχει ηγετική θέση στην τουριστική δραστηριότητα της Μεσογείου, επιδιώκει να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της το 2024. Σύμφωνα με ...
Στην πορεία υλοποίησης των δράσεων του Υπουργείου Τουρισμού, τα πεπραγμένα και τον προγραμματισμό για το προσεχές διάστημα, δίνοντας έμφαση στα μέτρα για την ...
”Ιστορικά από  τη δεκαετία του 1960  που ο  ΕΟΤ  ανέπτυξε τον θαλάσσιο τουρισμό  μέσω της χωροθέτησης και λειτουργίας των  τουριστικών λιμένων στη χώρα ...
Συνάντηση εργασίας πραγματοποίησαν σήμερα στο Υπουργείο Τουρισμού η Υπουργός Όλγα Κεφαλογιάννη, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Υπερταμείου Γρηγόρης Δημητριάδης και η Γενική Γραμματέας Τουριστικής ...
Το ΤΑΙΠΕΔ, εταιρεία μέλος του Υπερταμείου, ανακοινώνει την έναρξη δημόσιου διεθνούς διαγωνισμού για την υπο-παραχώρηση λιμενικών υπηρεσιών και του δικαιώματος χρήσης, λειτουργίας, διαχείρισης ...
Με απόφαση της Υπουργού Τουρισμού Όλγας Κεφαλογιάννη ορίζεται νέος Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού ο Ανδρέας  Φιορεντίνος. Ο κ. Φιορεντίνος αναλαμβάνει τα ...
Ο Ιαματικός Τουρισμός ως  ειδική μορφή τουρισμού,  μπορεί να συνεισφέρει σημαντικά στην άμβλυνση της εποχικότητας και τη βιώσιμη ανάπτυξη των προορισμών, τόνισε η ...
Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, παρουσιάζει τον δεύτερο γύρο στοιχείων από την τελευταία ...
Αναρτήθηκαν στην πλατφόρμα vouchers.gov.gr οι 35.000 τελικοί δικαιούχοι της δράσης «Thessaly Evros Pass 2024», η οποία υλοποιείται στο πλαίσιο της συνεργασίας των Υπουργών Εσωτερικών Θοδωρή Λιβάνιου, ...
Την υπογραφή σύμβασης για την αξιοποίηση του ακινήτου «Σάνη Κασσάνδρας», μεταξύ του Ταμείου και της εταιρείας «Σάνη Μονοπρόσωπη Ανώνυμος Εταιρεία Αναπτύξεως και Τουρισμού», ανακοίνωσε ...
Η «Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης», στο πλαίσιο του στρατηγικού της σχεδιασμού για ποιοτική ανάπτυξη των περιοχών της, ανέλαβε τη σημαντική πρωτοβουλία να ...