Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Tourism Awards 2022
Choose: Διακρίσεις για την τουριστική προβολή της Κρήτης
Τετάρτη, 11/05/2022

 

Δύο σπουδαίες διακρίσεις κατέκτησε η επιτυχημένη τουριστική καμπάνια «Crete. Sense The Authentic», την οποία σχεδίασε και υλοποίησε η Choose Strategic Communications Partners για λογαριασμό της Περιφέρειας Κρήτης στα φετινά Tourism Awards 2022, την κορυφαία εκδήλωση για τον ελληνικό τουρισμό, που διοργάνωσε για 9η συνεχόμενη χρονιά η Boussias Communications.

Η καμπάνια της Choose έλαβε 1 gold/platinum βραβείο στην κατηγορία «Destinations: City break / Summer / Winter / Family / Cultural / Sports & adventure / Year-round» παρουσιάζοντας την «Αυθεντική Κρήτη 365 μέρες τον χρόνο» και 1 silver βραβείο στην κατηγορία «Digital Tourism»  για το video περιεχόμενο της ίδιας καμπάνιας, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία παραγωγής IndigoView. Τα video που αποτυπώνουν την αυθεντικότητα της Κρήτης σκηνοθέτησε ο πολυβραβευμένος Κρητικός σκηνοθέτης Θοδωρής Παπαδουλάκης.

Η ολοκληρωμένη και πολυεπίπεδη καμπάνια (στρατηγική, σχεδιασμός, concept, δημιουργικά, υλοποίηση) της Περιφέρειας Κρήτης καλεί τον υποψήφιο επισκέπτη να νιώσει με όλες τις αισθήσεις του τον πλούτο των εμπειριών, που μπορεί να απολαύσει στο νησί: Τοπία, Γεύσεις, Περιπέτεια, Δραστηριότητες,  Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινόπωρο, Χειμώνα, 365 μέρες το χρόνο. Η καμπάνια, που άρχισε να ξεδιπλώνεται το 2020 και θα ολοκληρωθεί το 2023,  περιλαμβάνει - μεταξύ άλλων - 10 θεματικά βίντεο, 4 ραδιοφωνικά σποτ σε πέντε γλώσσες, νέο υψηλής ποιότητας και αισθητικής φωτογραφικό υλικό, και προβάλλεται ταυτόχρονα στην Ελλάδα και το εξωτερικό με τηλεοπτική διαφήμιση, καταχωρήσεις στον Τύπο, στο διαδίκτυο και τα social media.

Η Ευδοκία Κανέλλου, Managing Director της Choose Strategic Communications Partner, δήλωσε σχετικά: «Είναι τιμή για την ομάδα της Choose το ότι η Περιφέρεια Κρήτης μάς εμπιστεύθηκε την καμπάνια επικοινωνίας για την τουριστική προβολή του νησιού. Είμαστε χαρούμενοι που αποτελέσαμε κομμάτι αυτού του συναρπαστικού ταξιδιού, το οποίο μεταφέρει στο σήμερα τα αυθεντικά χαρακτηριστικά της Κρήτης. Επίσης, θέλω να ευχαριστήσω την IndigoView για την άψογη συνεργασία. Η δημιουργία μίας καμπάνιας για τον Τουρισμό, που αντιπροσωπεύει ένα στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης της χώρας και ταυτόχρονα ένα διαρκώς εξελισσόμενο πεδίο επικοινωνίας, αποτέλεσε και συνεχίζει να αποτελεί κορυφαία πρόκληση για όλη την ομάδα της Choose».

Σχετικοί όροι:
CHOOSE
Συναφείς αναρτήσεις
Πάνω από 32,7 εκατ. τουρίστες!
Το ιστορικό ρεκόρ του ελληνικού τουρισμού τη χρονιά που ολοκληρώθηκε πιστοποιούν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, καθώς τη χώρα ...
Πάνω από 10 δισ. ευρώ τα έσοδα
Τουριστικό άλμα σημαντικά υψηλότερα από το 2019, τη θεωρούμενη «χρυσή χρονιά» του ελληνικού τουρισμού, καταγράφει ο INSETE, με τις ...
Υπουργείο Εργασίας
Ο Υπουργός Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης κ. Άδωνις Γεωργιάδης, ο Υφυπουργός κ. Βασίλης Σπανάκης και η Γενική Γραμματέας Εργασιακών ...
Για τις εκτιμήσεις που θέλουν τη φετινή τουριστική περίοδο να κινείται σε ακόμα πιο ανοδική τροχιά από το 2022, ...
Βασίλης Κικίλιας
Με περίπατο στα Αναφιώτικαστην Πλάκα, ο Υπουργός Τουρισμού, ΒασίληςΚικίλιας, και ο Αυστραλός πρέσβης στην Ελλάδα, Arthur Spyrou, επισημοποίησαν την ...
Η Ελλάδα προσβλέπει ξανά στους Κινέζους τουρίστες
Στην Οικονομική Ενημέρωση για την Ανατολική Ασία και τον Ειρηνικό για τον Απρίλιο του 2023, με τίτλο "Αναβίωση της ...
Περισσότεροι από 1 εκατομμύριο ταξιδιώτες αναμένονται από 2023
Περισσότερους από 1 εκατομμύριο ταξιδιώτες και πολύ πάνω από 1 δις ευρώ έσοδα αναμένεται να φέρουν στην Ελλάδα την ...
Στα 8,85 δισ. το 7μηνο
Τα μεγέθη του 2019 έπιασε ο ελληνικός τουρισμός τον Ιούλιο σε ό,τι αφορά τις εισπράξεις. Σύμφωνα με τα στοιχεία ...
Λιγότερα από το 2019, υπερδιπλάσια του 2020
Στα 10,65 δισ. ευρώ έφτασε η είσπραξη του 2021 για τον ελληνικό τουρισμό, σύμφωνα με τον απολογισμό 12μήνου της ...
 
 
Η Υπουργός Τουρισμού κα Κεφαλογιάννη, στο περιθώριο της Διασκέψεως Our Ocean, στην οποία συμμετείχε, είχε διμερείς συναντήσεις με την Υφυπουργό Τουρισμού της Αυστρίας, ...
Η Υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη πήρε μέρος στην 9η Διεθνή Διάσκεψη "Our Ocean Conference" (OCC-9). Η Ελλάδα είχε αναλάβει τη φετινή διοργάνωση ...
Η Υπουργός Τουρισμού κυρία Όλγα Κεφαλογιάννη επισκέφθηκε τη Ρόδο στο πλαίσιο των εργασιών του Φόρουμ: “Ευρωπαϊκός Τουρισμός, Ανθεκτικότητα στην κλιματική κρίση-EU Tourism: Resilience ...
Η «Μεγάλη Βρεταννία» είναι ένα ξενοδοχείο - θεσμός, που έχει συνδέσει το όνομά του με τα υψηλότερα ποιοτικά πρότυπα, κι έγινε συνώνυμο με ...
Με υψηλό ενδιαφέρον και μεγάλη συμμετοχή ολοκληρώθηκε, τη Δευτέρα 8 Απριλίου, η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων στο πρόγραμμα «Τουρισμός για όλους 2024» στην ...
Μία πενταετία από το 2019, οπότε και πρωτοέγινε γνωστή η μίσθωση από την ξενοδοχειακή εταιρεία «The Margi»του ιστορικού κτιρίου της οδού Ρηγίλλης 18 εκεί όπου στεγάζονταν τα γραφεία της Νέας ...
«Ο τουριστικός κλάδος αποτελεί σημαντικό κρίκο στην ανάπτυξή της ελληνικής οικονομίας. Μέλημά μας είναι οι εργαζόμενοι του να λαμβάνουν το «μέρισμα» που τους αναλογεί από ...
Η United Airlines επεκτείνει τις καθημερινές εποχικές πτήσεις της από την Αθήνα προς τα αεροδρόμια New York/Newark και Washington D.C  για το 2024, ...
Η RevitUp.direct, το πολυβραβευμένο Revenue Management & Digital Marketing Agency στον ξενοδοχειακό κλάδο, με χαρά ανακοινώνει τη συμμετοχή στο 100% Hotel Show, που ...
Το μέλλον της γυναικείας εκπροσώπησης στην πολιτική, αλλά και τη βελτίωση των θεσμών και μηχανισμών λειτουργίας της Δημοκρατίας  με την ισότιμη συμμετοχή ανεξαρτήτως ...
Η Fraport Greece διακρίθηκε στα «2023 Airport Service Quality (ASQ) Awards» για το Αεροδρόμιο Θεσσαλονίκης «Μακεδονία», το οποίο για 2η συνεχή χρονιά αναγνωρίστηκε ως ένα από τα κορυφαία αεροδρόμια της Ευρώπης, στην κατηγορία των αεροδρομίων που ...
Πάνω από 32,7 εκατ. τουρίστες!
Το ιστορικό ρεκόρ του ελληνικού τουρισμού τη χρονιά που ολοκληρώθηκε πιστοποιούν τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, καθώς τη χώρα μας επισκέφθηκαν 32,73 εκατ. ...