Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Mastercard: Στηρίζει το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου
Τρίτη, 30/05/2023

Η Mastercard, για 5η συνεχή χρονιά, θα είναι ο μεγάλος χορηγός του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, του κορυφαίου πολιτιστικού θεσμού της χώρας. Παράλληλα φέτος, η σταθερή υποστήριξη της Mastercard στο Φεστιβάλ, και εν γένει στο Θέατρο και τις Τέχνες, διευρύνεται ακόμα περισσότερο με τη στήριξη της νέας πρωτοβουλίας του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου με τίτλο grape – Greek Agoraof Performance, ενός showcase που θα δώσει σε Έλληνες και Ελληνίδες δημιουργούς του Χορού και του Θεάτρουτην ευκαιρία να παρουσιάσουν τα έργα τους σε εκπροσώπους διεθνών φεστιβάλκαι καλλιτεχνικούς διευθυντές πολιτιστικών φορέων του εξωτερικού.
Στο πλαίσιο της συνεργασίας με το Φεστιβάλ, η Mastercard καλεί,για άλλη μία χρονιά, τους λάτρεις του θεάτρουκαι των τεχνών να αγοράσουν το εισιτήριό τους με τη Mastercard κάρτα τους από τις 29/05 έως τις 30/06στα εκδοτήρια του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, ή online στο Viva για να έχουν με αυτόν τον τρόπο, την ευκαιρία να κερδίσουν διπλές προσκλήσεις για επόμενες παραστάσεις του Φεστιβάλ.
Σχετικάμετο grape – Greek Agora of Performance
Παράλληλα, η Mastercard θα υποστηρίξει ως αποκλειστικός χορηγός τη νέα σημαντική πρωτοβουλία του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, το grape, μιας συστηματικής πλατφόρμαςπροβολής Ελλήνων και Ελληνίδων καλλιτεχνών στη διεθνή σκηνή Θεάτρου και Χορού, η οποία θα παρουσιαστεί σε δύο συμπυκνωμένα πενθήμερα ελληνικής δημιουργίας: 3 - 8 Ιουλίου και 18 - 22 Ιουλίου.
Στο πλαίσιο του grape παρουσιάζονται 14 νέα έργα, τα οποία πλαισιώνονται από δύο συζητήσεις γύρω από τη σύνδεση της σύγχρονης ευρωπαϊκής δραματουργίας και του Αρχαίου Δράματος, καθώς και ενέργειες δικτύωσης ειδικά για τους συμμετέχοντες καλλιτέχνες και τους εκπροσώπους της διεθνούς σκηνής Θεάτρου και Χορού.
Οι παραστάσεις του grape απευθύνονται και στο ευρύ κοινό και αποτελούν μέρος του συνολικού καλλιτεχνικού προγράμματος του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου.
Η υποστήριξη της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας αντανακλά το ενδιαφέρον της Mastercard για την ενίσχυση του Θεάτρου καιτων Τεχνών,ενώ έχει κιέναν επιπλέον ιδιαίτερο συμβολισμό, ο οποίος συνδέεται με τη θεματολογία των παραστάσεων που έχουν επιλεχθεί για τοgrape. Οι παραστάσεις αναδεικνύουν θέματα που αφορούν την LGBTQIΑ+ κοινότητα, τη γυναίκα, τα ανθρώπινα δικαιώματακαι το περιβάλλον, αγγίζοντας βασικούς πυλώνες δραστηριότητας της Mastercard, η οποία σταθερά τοποθετείται και ενεργεί υπέρ της συμπερίληψης, της ισότητας και της βιωσιμότητας.
Σε αυτό το πλαίσιο και με στόχο τηστήριξη της εγχώριας καλλιτεχνικής δημιουργίας, η Mastercard αναλαμβάνει μια επιπλέον πρωτοβουλία,τη χορηγία ενός βραβείου που θα δοθεί στο έργο που θα συγκεντρώσει την υψηλότερη βαθμολογία, βάσει της ψήφου του κοινού, η οποία θα λαμβάνει μέρος στο τέλος κάθε παράστασης. Το βραβείο θα συνοδεύεται από χρηματικό έπαθλο, με σκοπό να βοηθήσει τη συμμετοχή της νικήτριας παράστασης σε φεστιβάλ του εξωτερικού.
Η Λουκία Χωραφά, Head of Marketing & Communications της Mastercard, για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, δήλωσε σχετικά: «Η στήριξη του Θεάτρου και των Τεχνών αποτελεί βασικό πυλώνα δράσεων για εμάς στη Mastercard, στο πλαίσιο της στρατηγικής μας να συνδέουμε τους ανθρώπους με όλα όσα αγαπούν, δημιουργώντας ένα κίνημα όπου η τέχνη, οι επιχειρήσεις, η κοινωνία και οι άνθρωποι δημιουργούν από κοινού ένα καινοτόμο και πιο συμπεριληπτικό μέλλον. Γι’ αυτό, συνεχίζουμε με πολύ μεγάλη χαρά τη σταθερή συνεργασία μας με το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, έναν κορυφαίο πολιτιστικό θεσμό, με τον οποίο φέτος αναζητήσαμε τρόπους για περαιτέρω υποστήριξη των καλλιτεχνών της χώρας μας. Το grapeείναι ένα εγχείρημα μεγάλης αξίας, καθώς θα προσφέρει στην εγχώρια καλλιτεχνική δημιουργία μια πλατφόρμα επικοινωνίας με τα φεστιβάλ του εξωτερικού, στέλνοντας παράλληλα ισχυρό μήνυμα υπέρ της ισότητας, της συμπερίληψης και της βιωσιμότητας, έννοιες που ταυτίζονται απόλυτα με τις αξίες της Mastercard».

Συναφείς αναρτήσεις
Στην υπογραφή κειμένου συνεργασίας προχώρησαν ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) και η Mastercard, επεκτείνοντας περαιτέρω την επιτυχημένη συνεργασία τους τα τελευταία χρόνια ...
Έως το 2028, όλες οι κάρτες πληρωμών θα λάβουν πιστοποίηση Card Eco
Η Mastercard ανακοίνωσε ότι επιταχύνει τις προσπάθειες για την αφαίρεση πλαστικών PVC από τις κάρτες πληρωμών του δικτύου της ...
MasterCard
Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η MasterCard, επίσημος χορηγός του UEFA Champions League, έδωσε την ευκαιρία σε μικρούς φιλάθλους από ...
MasterCard
Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, η MasterCard, επίσημος χορηγός τουUEFA Champions League, έδωσε την ευκαιρία σε μικρούς φιλάθλους από τα Παιδικά Χωριά SOS να απολαύσουν ...
 
 
Για 4η συνεχή χρονιά ο Όμιλος ΔΕΗ συμμετέχει στην Παγκόσμια Ημέρα της Γης, στις 22 Απριλίου, ηλεκτροδοτώντας 4.300.000 νοικοκυριά για 24 ώρες, με ...
Περίπου τρεις μήνες πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων 2024 στο Παρίσι, οι Έλληνες αθλητές μπαίνουν στην τελική ευθεία της προετοιμασίας τους ...
Mία ραδιοφωνική εκπομπή μεταξύ δημοσιογράφων, οι οποίοι συνέδεσαν τη φωνή τους με τη μεγάλη επιτυχία της κατάκτησης του Ευρωπαϊκού του 2004, αλλά και ...
Η Henkel Consumer Brands και το Dixan συνεχίζουν για 5η συνεχόμενη χρονιά συστηματικά τους καθαρισμούς σε όλη την Ελλάδα με το πετυχημένο πρόγραμμα ...
Η Coca-Cola στην Ελλάδα παραμένει ενεργά στο πλευρό των κατοίκων της Θεσσαλίας που επλήγησαν από την κακοκαιρία Ντάνιελ, από την πρώτη στιγμή της ...
H HELLENiQ ENERGY, στο πλαίσιο του Προγράμματος Εταιρικής Ευθύνης “Proud of Youth” που υλοποιεί, ανακοινώνει για 12η συνεχή χρονιά το Πρόγραμμα Υποτροφιών για ...
Την Πέμπτη 28 Μαρτίου συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του CSR HELLAS (Δίκτυο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη) που προέκυψε έπειτα ...
Η Novibet με εδραιωμένη παρουσία στον κλάδο του GameTech παγκοσμίως, υποστηρίζει ενεργά το όραμα του WE LEAD για την αύξηση της εκπροσώπησης και ...
Η Henkel Consumer Brands, στην προσπάθεια να δώσει ξανά ζωή στο φυσικό περιβάλλον της Αττικής μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές των τελευταίων ετών, πραγματοποίησε ...
Η Ελληνικός Χρυσός συνεχίζει να αποτελεί πυλώνα ανάπτυξης για τον Δήμο Αριστοτέλη και να στηρίζει άμεσα και έμμεσα την τοπική κοινωνία της ΒΑ ...
Μέχρι και σήμερα, η Κωτσόβολος έχει στηρίξει πάνω από 2.300 οικογένειες με συσκευές πρώτης ανάγκης, κάνοντας REACT με τους πελάτες της, για έναν ...
Η Νέα Οδός πιστή στην στρατηγική της δέσμευση για προστασία του περιβάλλοντος και προαγωγή της αειφορίας, έχει σχεδιάσει και υλοποιεί πλήθος δράσεων και ...