Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Αφετηρία η τοποθέτηση θαλάσσιων ραμπών σε παραλίες της Ελλάδας
Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Νέο, ανοιχτό οικοσύστημα με άξονα την κοινωνική συμπερίληψη
Πέμπτη, 22/06/2023

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, με οδηγό τη Βιώσιμη Ανάπτυξη και τους ESG παράγοντες, ενεργοποιεί μια σειρά δράσεων με στόχο τη δημιουργία μιας πλατφόρμας θετικής κουλτούρας σε όλη την αλυσίδα αξίας της, γύρω από την έννοια της κοινωνικής συμπερίληψης. Ως πρώτος πυλώνας ενεργοποίησης επιλέχθηκε η καθημερινότητα των ανθρώπων με αναπηρία και συγκεκριμένα η ισότιμη πρόσβαση στη θάλασσα, ως αυτονόητο ανθρώπινο δικαίωμα.

Ειδικότερα, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ανέλαβε την εγκατάσταση θαλάσσιων ραμπών (seatracs) στις παραλίες: 1) Φλογητά, του Δήμου Νέας Προποντίδας στη Χαλκιδική, 2) Δημορηγόπουλου, του Δήμου Πατρέων στην Αχαΐα, 3) Λυγαριά, του Δήμου Μαλεβιζίου στην Κρήτη και 4) Σουνίου, του Δήμου Λαυρεωτικής στην Αττική. Οι συγκεκριμένες παραλίες επιλέχθηκαν λόγω της δημοφιλίας τους, καθώς η εκτιμώμενη επισκεψιμότητα τους αναμένεται ιδιαίτερα υψηλή κατά τη θερινή περίοδο, όπως επίσης και για τη δυνατότητα εύκολης πρόσβασης και στάθμευσης πλησίον των ραμπών. Το seatrac, μια καινοτόμος λύση της ελληνικής εταιρείας ΤΟΒΕΑ, περιλαμβάνει ράμπα-διάδρομο, ειδικό κάθισμα & αποδυτήριο και διευκολύνει την κοινωνικοποίηση όλων των μελών της κοινωνίας, την ποιότητα και την ευεξία στην καθημερινή ζωή, δίνοντας τη δυνατότητα στα άτομα με κινητικά προβλήματα να εισέλθουν στο υδάτινο περιβάλλον αυτόνομα. Ο εξοπλισμός είναι απολύτως φιλικός προς το περιβάλλον, καθώς λειτουργεί με ηλιακή ενέργεια, τοποθετείται στην εκάστοτε παραλία στην αρχή της θερινής περιόδου και απομακρύνεται, στο σύνολό του, στο τέλος της.

Στην ίδια κατεύθυνση, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία, επιβεβαιώνοντας ότι πάντα πορεύεται χωρίς αποκλεισμούς και διακρίσεις, υιοθετεί τις αρχές της προσβάσιμης επικοινωνίας σε όλα τα επίπεδα: αφενός ενσωματώνει στα δικά της κανάλια επικοινωνίας (εταιρικός ιστότοπος και σελίδες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης) τεχνολογίες ώστε κάθε πληροφορία να είναι εύκολα αναγνώσιμη και προσβάσιμη σε όλους και αφετέρου, με μια σειρά σημαντικών συνεργασιών στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, προωθεί στο ευρύ κοινό πρακτικές συμπερίληψης και καταπολέμησης ανισοτήτων. Παράλληλα, ανάλογες πρωτοβουλίες, όπως για παράδειγμα προωθητικό υλικό με κώδικα Braille, υιοθετούνται και στην επικοινωνία των μαρκών της εταιρείας.   

Ο Γιάννης Γεωργακέλλος, Διευθυντής Επικοινωνίας και Εταιρικών Σχέσεων της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας δήλωσε σχετικά: «Στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία αναγνωρίζουμε την έλλειψη της κοινωνικής συμπερίληψης ως μια από τις βασικές προκλήσεις της σημερινής εποχής. Για εμάς είναι σαφές πως μια τέτοια έννοια δεν αποφασίζεται, ούτε εφαρμόζεται σε μια μέρα με ένα μαγικό ραβδί, αλλά αντίθετα πραγματώνεται σταδιακά με αρκετή δουλειά, σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς. Είμαστε χαρούμενοι που ξεκινάμε αυτό το ταξίδι με δράσεις απολύτως συμβατές, καταρχάς με την εσωτερική μας κουλτούρα και κατά δεύτερον με τη δραστηριότητά μας ως εταιρεία και ό,τι πρεσβεύουμε τα 60 χρόνια παρουσίας μας στην Ελλάδα. Πάντα λέμε πως ό,τι κάνουμε στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία το κάνουμε μΑΖί. Ήρθε λοιπόν η ώρα να φέρουμε τη χαρά του να είμαστε πραγματικά μαζί και σε περισσότερους συμπολίτες μας».

Συναφείς αναρτήσεις
Γεωργιάδης
Μετά τις εισηγήσεις της αρμόδιας Επιτροπής των Λοιμωξιολόγων, αποφασίστηκε να ανοίξουν, το Σάββατο 16 Μαΐου 2020, στις 08:00, οι ...
Ζυθοποιϊα Μακεδονίας Θράκης
Η Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης (ΖΜΘ) χαιρετίζει την καταδικαστική απόφαση του Διοικητικού Εφετείου κατά της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, ιδιοκτησίας κατά 98,8% της ...
Αθηναϊκή Ζυθοποιία
Στην επέκταση της πρωτοβουλίας «εφοδιΑΖουμε» προχώρησε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στηρίζοντας ενεργά το πρόγραμμα «Επινήσια Ηώς» που διοργανώνεται από τη ...
Επιτροπή Ανταγωνισμού
Πρόστιμο συνολικού ύψους 31.4 εκ. ευρώ επέβαλε με ομόφωνη απόφασή της η Ολομέλεια της Επιτροπής Ανταγωνισμού στην εταιρεία Αθηναϊκή Ζυθοποιία ...
Επιτροπή Ανταγωνισμού
Μέσα στον Νοέμβριο θα δημοσιευθεί η απόφαση της Επιτροπής Ανταγωνισμού για τη ζυθοποιία. Η απόφαση αφορά την καταγγελία της Μύθος ...
Αθηναϊκή Ζυθοποιία
Ο δρόμος για την εξωστρέφεια άνοιξε για 20 μικρομεσαίες επιχειρήσεις της Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδας με την επιτυχημένη ολοκλήρωση ...
Αθηναϊκή Ζυθοποιία
«Μαθητές» για δύο μήνες θα ξαναγίνουν 20 επιχειρηματίες και στελέχη επιχειρήσεων της Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδας με πρωτοβουλία της ...
Αθηναϊκή Ζυθοποιία
Επενδύσεις ύψους 58 εκατ. ευρώ θα πραγματοποιήσει την επόμενη τριετία η Αθηναϊκή Ζυθοποιία. «Είμαστε εδώ για να διατηρήσουμε τις ...
 
 
Τα My market μέσα από το πρόγραμμα εταιρικής υπευθυνότητας «συν-πράττω» που υλοποιούν για 16η συνεχή χρονιά, επιστρέφουν αξία στην τοπική κοινωνία και στέκονται ...
Σε προσφορά 6 τόνων τροφίμων προς 4 κοινωφελή Ιδρύματα προχώρησε η Αττική Οδός, σε συνεργασία με τον μη κερδοσκοπικό Οργανισμό Wise Greece. Η ...
Για 4η συνεχή χρονιά ο Όμιλος ΔΕΗ συμμετέχει στην Παγκόσμια Ημέρα της Γης, στις 22 Απριλίου, ηλεκτροδοτώντας 4.300.000 νοικοκυριά για 24 ώρες, με ...
Περίπου τρεις μήνες πριν από την έναρξη των Ολυμπιακών Αγώνων 2024 στο Παρίσι, οι Έλληνες αθλητές μπαίνουν στην τελική ευθεία της προετοιμασίας τους ...
Mία ραδιοφωνική εκπομπή μεταξύ δημοσιογράφων, οι οποίοι συνέδεσαν τη φωνή τους με τη μεγάλη επιτυχία της κατάκτησης του Ευρωπαϊκού του 2004, αλλά και ...
Η Henkel Consumer Brands και το Dixan συνεχίζουν για 5η συνεχόμενη χρονιά συστηματικά τους καθαρισμούς σε όλη την Ελλάδα με το πετυχημένο πρόγραμμα ...
Η Coca-Cola στην Ελλάδα παραμένει ενεργά στο πλευρό των κατοίκων της Θεσσαλίας που επλήγησαν από την κακοκαιρία Ντάνιελ, από την πρώτη στιγμή της ...
H HELLENiQ ENERGY, στο πλαίσιο του Προγράμματος Εταιρικής Ευθύνης “Proud of Youth” που υλοποιεί, ανακοινώνει για 12η συνεχή χρονιά το Πρόγραμμα Υποτροφιών για ...
Την Πέμπτη 28 Μαρτίου συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο του CSR HELLAS (Δίκτυο για την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη) που προέκυψε έπειτα ...
Η Novibet με εδραιωμένη παρουσία στον κλάδο του GameTech παγκοσμίως, υποστηρίζει ενεργά το όραμα του WE LEAD για την αύξηση της εκπροσώπησης και ...
Η Henkel Consumer Brands, στην προσπάθεια να δώσει ξανά ζωή στο φυσικό περιβάλλον της Αττικής μετά τις καταστροφικές πυρκαγιές των τελευταίων ετών, πραγματοποίησε ...
Η Ελληνικός Χρυσός συνεχίζει να αποτελεί πυλώνα ανάπτυξης για τον Δήμο Αριστοτέλη και να στηρίζει άμεσα και έμμεσα την τοπική κοινωνία της ΒΑ ...