Η γερμανική εταιρεία αποκάλυψε το νέο της κόμπακτ SUV, το οποίο όπως βλέπετε και από τις φωτογραφίες μεγάλωσε και έγινε πιο όμορφο. Αλλά η σημαντικότερη διαφορά της νέας X1 σε σχέση με τον προκάτοχό της είναι ότι θα διατίθεται σε προσθιοκίνητες και όχι πισωκίνητες εκδόσεις.
Η νέα γενιά της X1 βασίζεται στη πλατφόρμα UKL (όπως η Σειρά 2 Active Tourer), είναι 36 χιλιοστά μικρότερη (μήκος 4.439 χιλ.), αλλά έχει μεγαλύτερο πλάτος (+21 χιλ.) και μεγαλύτερο ύψος (+53 χιλ.) Σχεδιαστικά, δείχνει πιο δυναμική από τον προκάτοχό της, με τις βασικές γραμμές να διατηρούνται.
Το ίδιο ισχύει και για το εσωτερικό, το οποίο διαθέτει νέο σύστημα πολυμέσων, ενώ χάρη στο αυξημένο κατά 90 χιλιοστά μεταξόνιο οι επιβάτες θα κάθονται πιο άνετα, ενώ ο χώρος αποσκευών έχει μεγαλώσει, φτάνωντας τα 505 λίτρα.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, οι βασικές εκδόσεις sDrive είναι πλέον προσθιοκίνητες, με τη γκάμα να περιλαμβάνει δύο σύνολα βενζίνης και τρείς diesel: sDrive20i με κινητήρα 2,0 λίτρων και 192 ίππων, xDrive 25i με κινητήρα 2,0 λίτρων και 231 ίππων, sDrive18d με κινητήρα 2,0 λίτρων με 150 ίππους, xDrive20d με κινητήρα 2,0 λίτρων απόδοσης 190 ίππων και xDrive25d με κινητήρα 2,0 λίτρων απόδοσης 231 ίππων. Μέσα στο 2016 αναμένουμε τις εκδόσεις με τους τρικύλινδρους κινητήρες των 1,5 λίτρων (sDrive18i με ισχύ 136 ίππων και sDrive16d με 115 ίππους).
H 2η γενιά της BMW X1 θα κάνει την επίσημη εμφάνισή της στην Έκθεση της Φρανκφούρτης.