Η “καυτή” έκδοση του Peugeot 308 είναι γεγονός, με τον κωδικό GTi. Αισθητικά, το νέο μοντέλο διαφοροποιείται από τις υπόλοιπες εκδόσεις χάρη στα φουσκωμένα φτερά, τις δύο εξατμίσεις, ενώ έχει μειωθεί και κατά 11 χλστ. Η απόσταση από το έδαφος. Στο ίδιο μοτίβο είναι και το εσωτερικό, όπου κυριαρχούν τα μπάκετ καθίσματα και η εκτενής χρήση αλουμινίου σε πεντάλ, επιλογέα και μαρσπιέ.
Η σημαντικότερη πάντως διαφορά, είναι φυσιολογικό να βρίσκεται κάτω από το εμπρός καπό. Συγκεκριμένα, εκεί είναι τοποθετημένος ο γνωστός μας υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1,6 λίτρων που αποδίδει 250 ίππους ή 270 ανάλογα την έκδοση. Επίσης, η μέγιστη ροπή των 33,6 χλγμ περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων. Χάρη στα παραπάνω, το νέο 308 GTi δίνει πολύ καλές επιδόσεις, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε 6,2” για την έκδοση των 250 ίππων και 6,0” για την ισχυρότερη των 270 ίππων, με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά και στις δύο περιπτώσεις στα 250 χλμ./ώρα. Βέβαια, η έκδοση 270, εκτός από τις ζάντες των 19″, διαθέτει και εμπρός διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Torsen. Παρά την υψηλή ιπποδύναμη, όπως ανακοινώνει η Peugeot, η μέση κατανάλωση του δεν θα ξεπερνά τα 6 λίτρα/100 χλμ, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 θα είναι 139 γρ/χλμ.
Το Peugeot 308 GTi θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Φεστιβάλ Ταχύτητας του Γκούντγουντ, στα τέλη του μήνα.