Παρά το δυσμενές κλίμα, οι εισηγμένες ρίχνουν λεφτά. Όχι στην Ελλάδα, αλλά στο εξωτερικό. Η Χαλκόρ προχωράει στη σύμπραξη με τοπικό διανομέα στην Τουρκία, με στόχο τη δημιουργία από κοινού θυγατρικής εταιρείας (50%-50%), την τοπική παραγωγή και την αποφυγή του υψηλού μεταφορικού κόστους. Η Μάρμαρα Κυριακίδης, εξετάζει τη διείσδυσή της σε νέες αγορές του εξωτερικού, αφού εκτός από τις«παραδοσιακές» αγορές της ΝΑ Ασίας, της Μέσης Ανατολής και των χωρών της πρώην ΕΣΣΔ, σχεδιάζει την επέκταση των εργασιών της στη Νότια Αμερική, στις ΗΠΑ, στο Μεξικό, ενώ σταδιακά θα εξεταστεί και η Βόρεια Αφρική. Επίσης, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Folli Follie, Τζώρτζη Κουτσολιούτσο, το 2015 οι επενδύσεις ενδεχομένως να ξεπεράσουν το περυσινό ποσό των 36 εκατ. ευρώ, καθώς ο όμιλος δαπανά στην ανάπτυξη νέων σημείων για τα δίκτυα Folli Follie και Links Of London, σε διαφήμιση, στην προώθηση της Juicy Couture πανευρωπαϊκά, αλλά και σε υποδομές. Ο Φουρλής το 2015 θα υλοποιήσει επενδύσεις 14 εκατ. ευρώ.
Σ’ αυτές περιλαμβάνεται η ολοκλήρωση του logistic center της Intersport, η δημιουργία ενός ακόμη pick up point (κέντρα λήψης παραγγελιών) της ΙΚΕΑ στη Βάρνα της Βουλγαρίας, καθώς και η δημιουργία 2-3 καταστημάτων Intersport και δύο καταστημάτων της νέας αλυσίδας Athlete’s Foot σε Αθήνα και Κωνσταντινούπολη. Στην ακτοπλοϊα ο όμιλος Attica Group εξετάζει, ήδη, την επέκτασή του σε νέες διεθνείς γραμμές στη Μεσόγειο και στην ήπειρο της Αμερικής. Ταυτόχρονα προετοιμάζει το νέο ναυπηγικό πρόγραμμά του με στόχο να υποστηρίξει την επέκτασή του σε νέες γραμμές, αλλά και να αντιμετωπίσει από καλύτερη θέση τον ανταγωνισμό στις γραμμές Ελλάδας - Ιταλίας, αλλά και της Κρήτης.