Παρεμβάσεις στα εμπορικά και τα επαγγελματικά τιμολόγια της ΔΕΗ αλλά και μπόνους για τους καλούς πελάτες θα περιλαμβάνει, σύμφωνα με πληροφορίες, η νέα τιμολογιακή πολιτική της ΔΕΗ που σχεδιάζεται να ανακοινωθεί την Πέμπτη, αφού εγκριθεί από το Διοικητικό Συμβούλιο της ΔΕΗ
Η πρόταση έχει ήδη καταρτιστεί από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Εμμανουήλ Παναγιωτάκη και όπως αναφέρουν έγκυρες πηγές θα περιλαμβάνουν κίνητρα, ένα είδος μπόνους για τους καλούς πελάτες της ΔΕΗ αυτούς που πληρώνουν έγκαιρα τον λογαριασμό τους, θα περιέχουν παρεμβάσεις για τους επαγγελματικούς καταναλωτές της επιχείρησης αλλά και πρόσθετα αντι-κίνητρα για τους κακοπληρωτές, ιδιαίτερα αυτούς που ενώ έχουν την οικονομική δυνατότητα δεν πληρώνουν τον λογαριασμό.
Η τελευταία αυτή κατηγορία των πελατών έχει μπει στο στόχαστρο της ΔΕΗ, η οποία καταβάλλει τεράστιες προσπάθειες να ελέγξει τους ανεξόφλητους λογαριασμούς, οι οποίοι υπερβαίνουν τα 2 δισ. ευρώ. Από το σύνολο των οφειλών, υπολογίζεται ότι ένα ποσόν της τάξης των 300 εκατ. Ευρώ προέρχεται από 450.000 πρώην πελάτες της ΔΕΗ στη Μέση και τη Χαμηλή Τάση (επιχειρήσεις και νοικοκυριά), οι οποίοι έχουν στραφεί σε άλλη εταιρία παροχής ρεύματος, χωρίς προηγουμένως να έχουν εξοφλήσει τη ΔΕΗ. Η επιχείρηση διεκδικεί νομικά τις οφειλές, αλλά οι αποφάσεις καθυστερούν, επιδεινώνοντας το οξύ πρόβλημα ρευστότητας για την επιχείρηση
Γι' αυτό το λόγο, η ΔΕΗ είχε ζητήσει από τη ΡΑΕ να απαγορεύει την αλλαγή παρόχου αν προηγουμένως δεν εξοφλείται ο λογαριασμός, αίτημα που η ΡΑΕ απέρριψε, προκαλώντας την έντονη αντίδραση της ΔΕΗ που επιδιώκει αναθεώρηση της απόφασης.