Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Honda Civic 1.6 i-DTEC Sport
Αέρας ανανέωσης
Honda
Δευτέρα, 31/08/2015

Σε ανακαίνιση του «οικοδομήματος» που ονομάζεται Civic προχώρησε η Honda, με στόχο της επικαιροποίηση του και τη διαμόρφωση μιας πιο ολοκληρωμένης εμπορικής πρότασης στην κατηγορία των μικρομεσαίων. Με απλά λόγια, ο όρος facelift περιγράφει καλύτερα το ανανεωμένο Civic. Οι αλλαγές αφορούν κυρίως την εξωτερική του εμφάνιση και λιγότερο την υπόλοιπη δομή του.

Οι διακριτικές παρεμβάσεις στο παρουσιαστικό του αφορούν την ανάπλαση των προφυλακτήρων, τα επανασχεδιασμένα σκουρόχρωμα φωτιστικά σώματα, ενώ στο κάτω μέρος των εμπρός προβολέων τοποθετήθηκαν LED φώτα ημέρας τονίζοντας τις εντονότερες ακμές τους. 

Η νέα έκδοση Sport που είχαμε στη διάθεση μας. εξοπλίζεται παράλληλα με μαύρες ζάντες 17 ιντσών ντυμένες με ελαστικά διαστάσεων 225/45, πλευρικά μαρσπιέ, φιμέ κρύσταλλα, αεροτομή βαμμένη στο λευκό χρώμα του αμαξώματος και πίσω διαχύτη, φέρνοντας μας ένα «οπτικό άρωμα» από το σκληροπυρηνικό Type-R.

Αυτό που ήταν φανερό ότι έλειπε από το ιαπωνικό μοντέλο ήταν η εναρμόνιση του με την τάση της εποχής που προστάζει, ακόμα και σε μικρότερες κατηγορίες, την ύπαρξη ενός συστήματος πολυμέσων. Το κενό αυτό δεν υφίσταται πλέον, καθώς εγκαταστάθηκε το Honda Connect με την οθόνη αφής των 7 ιντσών (διατίθεται στη βασική έκδοση). 

Κατά τα άλλα το σκηνικό στα ενδότερα του Civic δεν έχει μεταβληθεί, με τον πίνακα οργάνων να χωρίζεται σε δυο επίπεδα, οπού στο κάτω μέρος βρίσκονται τρία τούνελ με αναλογικά όργανα και στο επάνω οι ενδείξεις είναι ψηφιακές, ενώ μια σπορ νότα προσδίδουν τα αλουμινένια πεντάλ. 

Από τη θέση του οδηγού αυτό που μας δυσκόλεψε κάπως, ήταν ο περιορισμός της ορατότητας προς τα πίσω, λόγω της αεροτομής και το γεγονός ότι το κάθισμα δε ρυθμίζεται σε χαμηλότερο επίπεδο. Ο χώρος των αποσκευών συνεχίζει να προσφέρει τα ικανοποιητικά 407 λίτρα.

Σταθερή δύναμη κάτω από το καπό του Civic παραμένει ο 1.6 i-DTEC πετρελαιοκινητήρας της σειράς Earth Dreams, με ισχύ 120 ίππων στις 4.000 σ.α.λ και πλούσια ροπή 300 Nm στις 2.000 σ.α.λ. Η αίσθηση που σου δίνει ο τετρακύλινδρος κινητήρας είναι ότι στο μεγαλύτερο εύρος λειτουργίας του παραμένει ψυχωμένος, ενώ τραβάει από χαμηλά. Στα προσόντα του συγκαταλέγεται η τελική ταχύτητα των 207 χλμ./ώρα, ενώ η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 10,5 δευτ. 

Ο τομέας όμως που τα καταφέρνει ακόμα καλύτερα είναι αυτός της κατανάλωσης, καθώς παρόλο που τον πιέσαμε δεν ξεπέρασε τα 5,7 λίτρα/100 χλμ. (3,7 λίτρα/100 χλμ. αναφέρει το επίσημο ανακοινωθέν). Να σημειώσουμε επίσης ότι εναρμονίζεται με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6, εκπέμποντας 98 γρ./χλμ. C02, με αποτέλεσμα να απαλλάσσεται από την καταβολή των τελών κυκλοφορίας. 

Η επόμενη επέμβαση που έκανε η Honda στο Civic αφορά, όπως διαπιστώσαμε στο δρόμο, τις αλλαγές στο σετάρισμα της ανάρτησης και στο σύστημα διεύθυνσης. Έτσι το τιμόνι έγινε πιο ενεργό σε πληροφόρηση «απευθυνόμενο» στα χέρια του οδηγού, ενώ το πάτημα του στην άσφαλτο βελτιώθηκε με ακόμα περισσότερη στιβαρότητα στις ευθείες και καλύτερο κράτημα στις στροφές. Παράλληλα το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, διαθέτει σύντομες διαδρομές και σφιχτή αίσθηση κατά τη διάρκεια των αλλαγών.

Η τιμή του ανανεωμένου Honda Civic με τον 1.6 i-DTEC ορίζεται στα 21.670 ευρώ, ενώ για την έκδοση Sport απαιτούνται 24.520 ευρώ (οι τιμές περιλαμβάνουν απόσυρση και όφελος)

περισσότερα: 

http://www.motori.gr/newsarticle/13379/

Σχετικοί όροι:
Συναφείς αναρτήσεις
Honda
Η Honda έχει θέσει τολμηρούς στόχους για την επόμενη δεκαετία σε ό,τι αφορά την γκάμα των μοντέλων που προσφέρει ...
Honda Civic
Το Honda Civic φτάνει αισίως στην 10η γενιά του, με τα πρώτα 5θυρα μοντέλα που βγήκαν από το εργοστάσιο ...
Honda Civic Tourer Active Life Concept
Η Honda παρουσιάζει στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το Civic Tourer Active Life Concept. Το συγκεκριμένο μοντέλο ξεχωρίζει ...
 
 
Η nrg, ανακοινώνει τη διάθεση του Starcharge Nova 360, του ισχυρότερου ταχυφορτιστή στη χώρα. Μια επαναστατική προσθήκη στο δίκτυο incharge, που σηματοδοτεί ένα ...
Η συνεργασία μεταξύ του Ομίλου Σφακιανάκη και της BYD αντικατοπτρίζει το όραμα αειφορίας και των δύο εταιρειών. Η BYD είναι παγκοσμίως γνωστή για ...
H MG επιστρέφει στις ρίζες της, με το νέο Cyberster, το οποίο τιμά το παρελθόν της μάρκας στα roadster αμαξώματα. Για πρώτη φορά η ...
Τον τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2024» στην Ευρώπη, κατέκτησε το νέο Renault Scenic. Η κάλπη ανέδειξε το μεγάλο φετινό νικητή του θεσμού, ενώ η ...
H Jeep ανακοίνωσε ακόμα μια προσθήκη στη γκάμα του Avenger, το οποίο ήδη προσφέρεται ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, βενζινοκίνητο και ήπιο υβριδικό. Ως γνήσιο τέκνο ...
Τον Μάιο του 2022, η Mercedes ανακοίνωσε τα πλάνα της για μία νέα υπερπολυτελή σειρά μοντέλων, με την ονομασία Mythos. Σύμφωνα με τους Γερμανούς το ...
Μέχρι το τέλος της δεκαετίας
Λόγω της μετατόπισης των αυτοκινητοβιομηχανιών προς την ηλεκτροκινηση, σταδιακά θα μειωθούν οι θέσεις των εργαζόμενων στις εταιρείες που προμηθεύουν με εξαρτήματα και αλλά ...
Σε καμβά μετέτρεψε η Maserati μια MC20 Cielo, δημιουργώντας ένα έργο τέχνης πάνω σε τροχούς, το οποίο θα μπορούσε να έχει περίοπτη θέση ...
Με το βραβείο Ecobest 2024 στο ενεργητικό του ξεκινά την πορεία του στην αγορά το e-C3. Το βραβείο αυτό απονέμεται σε αυτοκίνητα που διακρίνονται ...
Τη δυνατότητα επιλογής χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων στην κορυφαία Μ40i προσφέρει η BMW. Η επίδραση στις επιδόσεις είναι μηδαμινή, καθώς τα πρώτα 100 χλμ./ώρα καλύπτονται ...
Δυο νέες ισχυρές plug-in υβριδικές εκδόσεις, αποικτά η Panamera. Η νέα Panamera 4 E-Hybrid που χρησιμοποιεί αναβαθμισμένο biturbo βενζινοκινητήρα 2.9 λίτρων, απόδοσης 304 ίππων, ...
Τα ηλεκτρικά οχήματα που ταξινομήθηκαν το 2020 ήταν 40% πιο "βιώσιμα" από τα αυτοκίνητα που είχαν κινητήρες εσωτερικής καύσης, σύμφωνα με μελέτη της Ομοσπονδιακής ...