Με βάση τα αποτελέσματα του 2014, η εταιρεία παρουσίασε θετικό ρυθμό ανάπτυξη για τέταρτη συνεχή χρονιά, επιτυγχάνοντας σωρευτική ανάπτυξη 90% και μέση ετήσια ανάπτυξη 18% και οι εξαγωγές της διπλασιάστηκαν ανερχόμενες στο 15% του συνολικού τζίρου.
Πιστή στον εξαγωγικό χαρακτήρα της παραμένει η Mediterra Α.Ε. που αναπτύσσει τα καταστήματα Mastiha Shop επεκτείνοντας διαρκώς την παρουσία της στο εξωτερικό. Έτσι μετά την Κίνα και τα ΗΑΕ, σχεδιάζει την είσοδο στην αγορά της Τουρκίας με την σύσταση join venture εταιρεία με τοπικό εταίρο, αλλά και την είσοδο στο Καναδά.
Ειδικότερα, η εταιρεία σύμφωνα με πληροφορίες του b.e.βρίσκεται σε συζητήσεις για την δημιουργία κοινής εταιρείας στην Τουρκία με τοπικό εταίρο, καθώς θεωρεί ότι η συγκεκριμένη αγορά δεν μπορεί και δεν πρέπει να λειτουργήσει για το συγκεκριμένο προϊόν μέσω διανομέα ή αντιπροσώπου. Ο λόγος πέρα από το προφανές που είναι το μέγεθος της αγοράς είναι και η εδραίωση στη συνείδηση της εκεί αγοράς για την ελληνικότητα της μαστίχας.
Παράλληλα, η διοίκηση της εταιρείας έχει ολοκληρώσει την έρευνα αγοράς και την εξεύρεση συνεργάτη για την είσοδο της μαστίχας στον Καναδά. Σύμφωνα μάλιστα με το business plan που έχει καταρτιστεί, από τις αρχές του 2016 αναμένεται να ξεκινήσουν οι πρώτες εξαγωγές παραφαρμακευτικών προϊόντων στην περιοχή.
Πριν το άνοιγμα στην Τουρκία είχε προηγηθεί η σύναψη συμφωνίας για την ίδρυση καταστημάτων και τη διανομή προϊόντων στη Κίνα, η οποία προέβλεπε την ίδρυση του πρώτου καταστήματος εντός του 2015 και εντατικοποίηση των δραστηριοτήτων διανομής που έχουν αρχίσει από το 2014. Επίσης από τα τέλη του 2014έθεσε σε λειτουργία το πρώτο της κατάστημα στο Dubai των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων με στόχο αρχικά να έχουν μέχρι τέλος της τρέχουσας χρήσης να έχει προχωρήσει και σε νέα καταστήματα. Επίσης για το 2015 σχεδίαζε προ capital control την ίδρυση νέων καταστημάτων στη Σαουδική Αραβία όπου ήδη αριθμεί 4 καταστήματα mastihashop.
Να σημειώσουμε ότι με βάση τα αποτελέσματα του 2014, η εταιρεία παρουσίασε θετικό ρυθμό ανάπτυξη για τέταρτη συνεχή χρονιά, επιτυγχάνοντας σωρευτική ανάπτυξη 90% και μέση ετήσια ανάπτυξη 18% και οι εξαγωγές της διπλασιάστηκαν ανερχόμενες στο 15% του συνολικού τζίρου.