Θετικά κλείνει το πρώτο οκτάμηνο του 2015 για τη Volvo στη χώρα μας, καθώς παρά την πολίτικη αστάθεια και το γενικότερο πάγωμα της αγοράς, σημείωσε αύξηση 29% στις πωλήσεις της, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το μερίδιο αγοράς της σουηδικής εταιρίας, από το μήνα Ιανουάριο μέχρι τον Αύγουστο του 2015 να καταλαμβάνει το 2,7%, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το 2014 είχε κλείσει για τη Volvo στην Ελλάδα με μερίδιο 2,6%, το οποίο είναι το μεγαλύτερο ποσοστό που έχει επιτευχθεί στην εγχώρια αγορά αλλά και ένα από τα μεγαλύτερα σε παγκόσμιο επίπεδο.
Πιο αναλυτικά, οι ταξινομήσεις για τα Volvo V40 και V40 Cross Country έφτασαν τις 1.040 με διαφορά μάλιστα από τον αμέσως επόμενο ανταγωνιστή τους, ενώ νέα ώθηση αναμένεται να δώσει η πρόσφατη προσθήκη της νέας έκδοσης T3, με τον τετρακύλινδρο 1.5 βενζινοκινητήρα των 152 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με το στάνταρ νέο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων των έξι σχέσεων. Πρωτιά έχουν επίσης τα S60 και V60 στην κατηγορία των premium μεσαίων οικογενειακών μοντέλων, με 238 ταξινομήσεις. Στην κατηγορία των μεσαίων premium SUV το XC60 κρατάει την πρώτη θέση με 124 ταξινομήσεις, ενώ η ναυαρχίδα της Volvo, το XC90, μέσα σε τρεις μόνο μήνες από το λανσάρισμα του στην ελληνική αγορά έχει καταγράψει ήδη 34 ταξινομήσεις.