Η BMW παρουσίασε και επίσημα την M4 GTS, την ειδική έκδοση της BMW M4 που είχε παρουσιαστεί ως πρωτότυπο πριν από μερικούς μήνες.
Η συγκεκριμένη έκδοση δημιουργήθηκε για να αποτίνει φόρο τιμής στα 30 χρόνια από την κατασκευή της πρώτης M3 και, παρά την αγωνιστική της τεχνολογία, είναι πλήρως νόμιμη για κυκλοφορία στο δρόμο. Από την άλλη πλευρά, ο χρόνος των 7’:28’’ στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ αποτελεί μια ακόμα ισχυρή ένδειξη των εκπληκτικών επιδόσεών της στην πίστα.
Η M4 GTS βασίζεται στο κουπέ αμάξωμα της 4άρας, στο οποίο έχουν γίνει εκτεταμένες παρεμβάσεις για μείωση του βάρους στα 1.510 κιλά, μέσω της χρήσης CFRP (συνθετικών υλικών με ενίσχυση ινών άνθρακα) σε καπό, οροφή και κάλυμμα χώρου αποσκευών, ενώ έχουν χρησιμοποιηθεί ίνες άνθρακα για τη στήριξη του ταμπλό, την κεντρική κονσόλα και τα καθίσματα.
Οι επενδύσεις στο εσωτερικό είναι κατά πολύ λεπτότερες και από ελαφριά υλικά, ενώ δεν λείπουν τα κεραμικά φρένα. Επίσης, το σύστημα εξαγωγής είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο για ένα επιπλέον 20% ποσοστό εξοικονόμησης βάρους.
Σημαντικό ρόλο στην συγκεκριμένη έκδοση παίζει φυσικά και ο εξελιγμένος κινητήρας. Η M4 GTS φορά τον εξακύλινδρο εν σειρά, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 3,0 λίτρων της απλής M4, ο οποίος όμως χάρη στο σύστημα ψεκασμού νερού, αποδίδει πλέον 500 ίππους και 61,2 χλγμ ροπής. Αυτό σημαίνει ότι η M4 GTS επιταχύνει για τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,8 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 305 χλμ./ώρα.
Σύμφωνα με την BMW, η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων είναι στα επίπεδα της M4 Coupe παρά την αύξηση της ιπποδύναμης (8,3 λίτρα/100 χλμ. και CO2 194 γρ.χλμ. Η κίνηση μεταδίδεται στους πίσω τροχούς, μέσω του 7τάχυτου M DCT αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη. Τέλος, η M4 GTS είναι το πρώτο μοντέλο που εξοπλίζεται με πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας OLED, ενώ θα κατασκευαστούν μόλις 700 μοντέλα.