Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο
Facebook
"Ρίχνει το γάντι" στο YouTube
Πέμπτη, 15/10/2015

Είναι γνωστό εδώ και καιρό ότι το Facebook κάνει σημαντικές κινήσεις στον χώρο του βίντεο στο Ίντερνετ, στον οποίο δίνει ιδιαίτερη έμφαση. Την Τρίτη, ανακοίνωσε μια νέα σειρά αλλαγών, που αποδεικνύουν ότι η στρατηγική του Μαρκ Ζούκερμπεργκ περιλαμβάνει την καθιέρωση των βίντεο ως αναπόσπαστου τμήματος της online εμπειρίας του Facebook.

Τον Αύγουστο είχε ανακοινωθεί ότι δημόσια πρόσωπα μπορούν να μοιραστούν live βίντεο με τους φαν τους μέσω των mentions, ενώ τον Σεπτέμβριο λανσαρίστηκε το βίντεο 360 μοιρών, με το Star Wars και το Discovery να ηγούνται της πρεμιέρας αυτής. Ένα από τα νέα χαρακτηριστικά που δοκιμάζονται στο iPhone είναι τα προτεινόμενα βίντεο, κάνοντας ευκολότερη την εύρεση πολλαπλών σχετικών βίντεο μετά την θέαση ενός στο News Feed.

«Αν και είμαστε στα αρχικά στάδια δοκιμών, είμαστε ευχαριστημένοι με τις αρχικές δοκιμές» αναφέρεται στη σχετική ανακίνωση, όπου υπογραμμίζεται ότι τα suggested videos είναι διαθέσιμα στους περισσότερους χρήστες iPhone παγκοσμίως και αρχίζει η δοκιμή διαφημίσεων παράλληλα. «Επίσης αρχίζουμε τις δοκιμές στο web και στα τηλέφωνα Android στους προσεχείς μήνες».

Επίσης, «ανοίγει» η δυνατότητα παρακολούθησης βίντεο σε «floating screen», ενώ παράλληλα ο χρήστης κάνει κάτι άλλο στο Facebook. Ακόμη, διευκολύνεται η επιστροφή σε ένα ενδιαφέρον βίντεο, μέσω ενός κουμπιού που επιτρέπει το «σώσιμο» ενός βίντεο για παρακολούθηση αργότερα.

Τελευταίο και ίσως σημαντικότερο είναι η δημιουργία ενός συγκεκριμένου χώρου- αντίστοιχου του YouTube, θα μπορούσε να πει κανείς- στο Facebook όπου θα πηγαίνουν οι χρήστες ειδικά για να παρακολουθήσουν βίντεο – είτε είναι βίντεο που έχουν «σώσει» για αργότερα, είτε βίντεο από φίλους, σελίδες που παρακολουθούν και άλλους video publishers. «Το δοκιμάζουμε αυτό με έναν μικρό αριθμό χρηστών τώρα, οπότε δεν είναι κάτι που θα δουν ο περισσότεροι στο Facebook άμεσα» υπογραμμίζεται.
Ακόμη, το Facebook δουλεύει σε μια σειρά εργαλείων για publishers, με σκοπό την καλύτερη διαχείριση και έλεγχο των βίντεο στο Facebook, όπως τεχνολογία video matching και νέα εργαλεία βίντεο για τις Σελίδες (updates στα Page Insights, βελτιώσεις στα video uploads).

Όπως αναφέρεται σε δημοσίευμα των Financial Times, περίπου 4 δισ. βίντεο παρακολουθούνται ημερησίως στο Facebook, το οποίο έχει 1,49 δισ. ενεργούς χρήστες σε μηνιαία βάση. Το YouTube έχει πάνω από 1 δισ. χρήστες, και ο αριθμός των ωρών που έχουν περάσει βλέποντας βίντεο στη σελίδα έχει σημειώσει άνοδο 60% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι κινήσεις στον χώρο των βίντεο κάνουν και το Twitter, το Instagram και το Snapchat.

Σχετικοί όροι:
Συναφείς αναρτήσεις
Facebook-Meta Platforms
Οι γερουσιαστές Μαρκ Γουόρνερ και Μάρκο Ρούμπιο, πρόεδρος και αντιπρόεδρος της Επιλεγμένης Επιτροπής Πληροφοριών της Γερουσίας των ΗΠΑ, έκαναν ...
Forbes
 "Ανώμαλη προσγείωση” σημείωσε η μετοχή της Meta, μητρική του Facebook, την Πέμπτη, καταγράφοντας "βουτιά” άνω του 25% -που "έσβησε” ...
Wall Street
Ισχυρά πτωτικά κινήθηκαν την Πέμπτη οι βασικοί χρηματιστηριακοί δείκτες στην Wall Street, καθώς η αισιοδοξία των επενδυτών και η ...
H πολυεθνική θα εξαγοράσει το 100%
«Επεκτατική πολιτική» στη χώρα μας σχεδιάζει η μητρική εταιρεία του Facebook, Meta Platforms, Inc., η οποία προχωρά στην εξαγορά ...
Financial Times
Οι κεντρικοί τραπεζίτες συνηθίζουν να συγκεντρώνονται και να συζητούν τα θέματα που τους απασχολούν. Στη φετινή σύνοδο του ΔΝΤ ...
Facebook
Με στόχο να αλλάξει η λογική των αναρτήσεων και να μεταφερθεί η προσοχή στο περιεχόμενο και όχι στα likes, ...
Facebook
Το Facebook ανακοίνωσε την Τρίτη ότι θα επιτρέπει στους χρήστες να γνωρίζουν ποιοι εξωτερικοί ιστότοποι παρακολουθούν τη δραστηριότητά τους, αλλά και ...
ΗΠΑ
To Facebook συμφώνησε να πληρώσει πρόστιμο $5 δισ. και να περιφρουρεί με μεγαλύτερη συνέπεια τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών ...
Facebook
Το Facebook ανακοίνωσε τη Δευτέρα ότι θα αυξήσει τους μισθούς για τους συμβασιούχους υπαλλήλους του στις ΗΠΑ, όπως το ...
 
 
Η LG Electronic, συμμετέχει στη 37η Έκθεση Ηλεκτρικών Οχημάτων στο COEX στη Σεούλ της Νότιας Κορέας, από τις 23 έως τις 26 Απριλίου. ...
Στην πρωτοβουλία της ευρωπαϊκής βιομηχανίας, Upcell Alliance εντάσσεται, η Sunlight Group, μέλος του Ομίλου Olympia, με στόχο να συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη της ...
Η Google ανακοινώνει σήμερα τη νέα πρωτοβουλία της αναφορικά με την εκπαίδευση σε θέματα Τεχνητής Νοημοσύνης στην Ελλάδα (AI Skilling Initiative in Greece), ...
Σύμφωνα με την έκθεση της FutureSource Consulting, η Samsung Electronics διατηρεί την ηγετική της θέση στην παγκόσμια αγορά soundbars για δέκα συναπτά χρόνια, ...
Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η παρουσία της Active Energy Solutions στη «Renewable EnergyTech», εμπορική έκθεση που αποτελεί κόμβο ανάπτυξης για την πράσινη & ...
Η LG Electronics ανακοίνωσε τη συνεργασία της με τη νοτιοκορεατική αλυσίδα πολυτελών ξενοδοχείων Josun Hotels & Resorts Co., προκειμένου να ανταποκριθεί στην αυξανόμενη ζήτηση για ...
Την τεχνολογική της υπεροχή στις οθόνες οχημάτων θα προβάλει η LG στην επερχόμενη Έκθεση Ηλεκτρονικών Καταναλωτικών Αγαθών στο Λας Βέγκας. Ο κορεάτικος κολοσσός δημιούργησε ...
Με στόχο την ανάπτυξη συνεργασιών με νεοφυείς επιχειρήσεις, πανεπιστήμια και ερευνητικούς φορείς
Έχοντας στο επίκεντρο τη δημιουργία και την ανάπτυξη ενός διευρυμένου οικοσυστήματος γνώσης και καινοτομίας στον κλάδο της ενέργειας, ο ΔΕΣΦΑ δημιουργεί το Desfa ...
Την Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου θα είναι διαθέσιμο το νέο λογισμικό της Apple, το iOS 17 σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.  Η εταιρεία ανακοίνωσε για ...
Alpha Bank
Στις ευκαιρίες αλλά και τους κινδύνους που προκύπτουν από την ολοένα και μεγαλύτερη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης στην αγορά εργασίας και την ευρύτερη ...
Με επιτυχία ολοκληρώθηκε στις 4 Ιουλίου 2023, η Παγκόσμια Διάσκεψη Κορυφής για τα ευφυή πράσινα Data Center στο Ulanqab της Εσωτερικής Μογγολίας με ...
Παγκόσμια ημέρα video games
Το 2023 αναμφισβήτητα αποτελεί τη χρονιά των gamers, καθώς μετά από τις δυσκολίες που προκάλεσε η πανδημία στην παραγωγή παιχνιδιών, έφτασε η στιγμή ...