Σύμφωνα με πληροφορίες του “Business Energy”, ήδη στελέχη των ΕΛ.ΠΕ επεξεργάζονται το νέο μεγάλο επενδυτικό πλάνο του ομίλου που θα εστιάζεται στην εμπορία των καυσίμων και για την ακρίβεια στη λιανική. Σήμερα ο όμιλος μέσω των θυγατρικών του εταιριών ΕΚΟ και BP διαθέτει 170 ιδιόκτητα πρατήρια, ενώ στόχος είναι αυτά να αυξηθούν σε 250 μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.
Ανεξάρτητα, όμως, από αυτήν την εξέλιξη τα ΕΛ.ΠΕ θέλουν να μετατρέψουν τα πρατήρια σε “σούπερ μάρκετ – ενέργειας”. Θα μπορούν να εφοδιάζουν τα οχήματα πέρα από τις βενζίνες και το ντίζελ, με υγραέριο, φυσικό αέριο αλλά και ηλεκτρικό ρεύμα με την τοποθέτηση ειδικών φορτιστών.
Στα πλάνα της διοίκησης συμπεριλαμβάνονται επίσης και η ενεργειακή αυτονομία των πρατηρίων με την τοποθέτηση για παράδειγμα φωτοβολταϊκών συστημάτων σε ορισμένα από αυτά. Σχετικά με το χρόνο υλοποίησης των επενδύσεων αυτών στελέχη των ΕΛ.ΠΕ τα τοποθετούν να αναπτυχθούν πλήρως μέχρι το 2020.
Ο όμιλος επιδιώκει με τον τρόπο αυτό να διατηρήσει την κερδοφορία του σε όσο το δυνατό υψηλότερα επίπεδα.
Στο πλαίσιο αυτό ήδη έχει προχωρήσει και σε άλλες ενέργειες όπως ο απευθείας εφοδιασμός των διυλιστηρίων από τις ξένες πετρελαιοπαραγωγές εταιρίες χωρίς τη μεσολάβηση μεσαζόντων εταιριών. Με τις τελευταίες βέβαια τα ΕΛ.ΠΕ διατηρούν τις συνεργασία τους στο σκέλος των εξαγωγών. Σημειώνεται ότι πια ο όμιλος εξάγει το 50% των παραγόμενων ποσοτήτων του στην Τουρκία, σε χώρες της Νοτιοανατολικής Μεσογείου και της Βόρειας Αφρικής αλλά και σε Ισπανία και Ιταλία.
Η διατήρηση της υψηλής κερδοφορίας βέβαια, προϋποθέτει, σύμφωνα με στελέχη των ΕΛ.ΠΕ τη διατήρηση των τιμών του αργού για τα επόμενα χρόνια στα επίπεδα των 50 με 70 δολαρίων το βαρέλι.