«Η Folli Follie είναι η αγαπημένη μάρκα της γυναίκας μου, στην οποία αποφασίσαμε να επενδύσουμε πριν τρία χρόνια γιατί πέραν της προτίμησης, πιστέψαμε στο management της εταιρίας και στις προοπτικές της. Εκτιμούμε ότι θα μπορούσε να γίνει μια ελληνική Prada, με παγκόσμια απήχηση». Αυτό ανέφερε χθες ο πρόεδρος της κινεζικής εταιρείας Fosun Guo Guangchang, ο οποίος παραβρέθηκε στην τακτική γενική συνέλευση του ομίλου Folli Follie.
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της FF Group Δ. Κουτσολιούτσος σημείωσε: «αυτό είναι το τέλος εποχής για τον όμιλο της Folli Follie, ο οποίος πλέον έχει τη δυνατότητα να ανέβει σε ένα άλλο επίπεδο. Μετά από μία περίοδο που συνοδεύτηκε από πολλούς αγώνες και αγωνίες, με υψηλά δάνεια για να χρηματοδοτήσουν τις εξαγορές και γενικότερα την ανάπτυξη του ομίλου- Links of London, KAE, επέκταση πολυκαταστημάτων- τώρα ο όμιλος έχει τα εχέγγυα ώστε να διεθνοποιηθεί περαιτέρω και να αποτελεί το αντικείμενο ενδιαφέροντος επενδυτών από το εξωτερικό». «Ο όμιλος θα διαθέτει σε μικρογραφία ό,τι διαθέτει και ο όμιλος της Louis Vuitton με δραστηριότητες στους κλάδους της ένδυσης, αξεσουάρ, ταξιδιωτικό εμπόριο, πολυκαταστήματα, outlets», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κουτσολιούτσος.
Ως προς την πορεία του ομίλου εφέτος, ο κ. Κουτσολιούτσος επεσήμανε ότι στην εγχώρια αγορά, η κατανάλωση εξακολουθεί να βαίνει μειούμενη προβλέποντας την σταθεροποίηση από το 2016 και μετά στους κλάδους του ομίλου (ένδυση, αξεσουάρ, κ.τ.λ.). «Η καθίζηση της αγοράς στην ένδυση είναι στο 70- 75%, ωστόσο ο όμιλος έχει επιτύχει την αύξηση των μεριδίων του, ενώ πολύ θετικός είναι και ο αντίκτυπος από την αύξηση του τουρισμού ειδικά στην Αθήνα από νέους προορισμούς, εκτός Ευρώπης, όπως η Ρωσία, η Μέση Ανατολή, η Κίνα κ.τ.λ.. Οι επισκέπτες των συγκεκριμένων χωρών ξοδεύουν πολύ περισσότερο.»